NOD januari 2022 ?

@Yolaana
oh jee ..nog steeds spannend..Echo en dan nog geen duidelijkheid. Hopelijk is de week gauw om voor jou. 
 
vandaag schrok ik ff want had bruine afveeg en lichtrood en lichte krampen terwijl mijn NOD volgende week zou zijn... (zit op dag 18 van cyclus) beetje vreemd... of mijn cyclus is van slag of innesteling spotting.... wie heeft weleens lichte bloeding een week vantevoren?? ?
 
@Lis- Dit is precies wat ik heb gehad… ? ik had daarna nog 7 dagen bloedverlies en pas op de 4e dag testte ik positief… Nu op dag 8 geen bloedverlies meer en test is nu negatief…
 
@Lis- Zelf nooit gehad, maar zou inderdaad ook innesteling bloeding kunnen zijn. Even in de gaten houden of het hier bij blijft. Dag 18 zou wel héél vroeg zijn voor menstruatie.
@Yolaana Jeejtje wat wordt jij heen en weer geslingerd zeg! Heel gek dat de test nu ineens negatief is... Heb je verder overigens 'symptomen'?
 
Helaas geen innesteling bloeding... dit is echt ?? mijn cyclus is van streek lijkt wel ...had 2 afgelopen maanden cyclus van 25 en 27 dagen pffff ik denk nu aan de woorden van huisarts... ze zei dat half jaar duurde voordat je cyclus de oude is.. en das na februari.. dit keer is indd wel heel kort.. kortste cyclus ooit voor mij. Volgende ronde voor ons..
@yolaana oh meen je dat je 7 dagen bloedverlies had en positief was .. erg frustrerend allemaal. Hopelijk gauw duidelijk voor jou.. ? 
 
@H P Afgezien van het bloedverlies had ik geen andere symptomen (het bloedverlies is voor mij echt niet normaal, mijn cyclus is (nouja, was) heel regelmatig). Wel af en toe een beetje misselijk, maar dat kan bij mij ook komen door de stress...
Verloskundige zei dat het kan komen door mijn baarmoeder die niet gewend is om een kindje te krijgen. Die kon de mogelijke zwangerschap waarschijnlijk nog niet aan wat resulteerde in een miskraam. Ze zei in ieder geval dat dit er ook voor kan zorgen dat het de volgende keer wel gaat lukken. Ook dat het lichaam zich vrij snel weer reset en een ovulatie elk moment weer kan plaatsvinden. Was zo'n fijn gesprek en ze was ontzettend lief. Gaf wel een hoop vertrouwen ondanks dat het nu even nog niet gelukt is.
 
@Lis- Wat enorm balen zeg! Ja echt enorm korte cyclus, heb ik ook nog nooit van iemand gehoord. Hopen dat volgende ronde regelmatiger is en dat jullie dan meer geluk hebben ???
@Yolaana Heel fijn dat je wel zo'n goed gevoel aan het gesprek hebt overgehouden en dat ze zo de tijd namen voor je. Hopelijk heeft de gelijk en gaat het de volgende keer wel lukken ♥️
 
Ha dames,

Ik lees al een tijdje en mee en wil me nu ook graag aanmelden voor de NOD-lijst :) 21 januari is mijn datum.

Sinds een paar jaar heb ik een kinderwens, maar doordat ik heel slecht ter been ben hebben we het uitgesteld in de hoop dat dit beter zou gaan. Dit is tot nu toe niet gebeurd en de wens is sterker geworden, vandaar dat we er nu voor gaan. Dit wordt ronde 3, eerdere maanden hadden we niet per se op m'n eisprong gelet, maar geen anticonceptie gebruikt. Ik ben benieuwd, het wordt een uitdaging om er vanaf m'n eisprong niet geobsedeerd mee bezig te zijn, zoals deze maand. We gaan kijken of dat gaat lukken ;)

Iedereen veel succes deze ronde!
 
Terug
Bovenaan