NOD januari 2022 ?

Weer even een update van de NOD's:
- HeHoLetsGo = 29 december
- Frasseke = 30 december
- Gebruiker Bambi = 01 januari
- Idem = 02 januari
- Iloontjee = 03 januari
- My- = 04/05 januari
- Yolaana = 06 januari 
- BoJo = 06/07 januari
- BellaBori = 07 januari
- Bianca Jansen Zweerus = 10 januari
- Fiedjexx = 13 januari
- IsaV = 13 januari
- Nicolle B = 14 januari
- gebruiker889912 = 14 januari
- H P = 15 januari
- Lis- = 16 januari
- Ltls = 17/19 januari
- GerLi = 21 januari
 
Mocht er iets aangepast/aangevuld moeten worden, laat het me dan zeker even weten! 
 
Alvast hele fijne feestdagen voor jullie allemaal! ? Gelukkig wat afleiding, dan duurt het wachten tot 2 januari toch minder lang.
Hoe doen jullie het met de feestdagen? Wel/geen wijn en zalm etc? Ik neem denk ik wel gewoon één wijntje, en eet ook gewoon gerookte zalm, ook zodat het niet opvalt haha. Geniet van deze mooie dagen!
 
Hi Idem,
Jij ook fijne dagen! En de rest natuurlijk ook ?
Ik heb me afgelopen maanden enorm ingehouden en werd elke keer weer ongesteld (voor niets ingehouden dus)..  Daarom heb ik voor mezelf in ieder geval besloten om gewoon te genieten, maar met mate ?
 
@Idem Ik heb m'n eisprong nog niet gehad, dus er kan ook nog niets gebeurt zijn. Dus ik drink nu gewoon een wijntje en eet inderdaad ook gerookte zalm. Inderdaad ook omdat het anders opvalt, én ik er nu nog in ieder geval één keer van kan genieten. En bij mij dus zeker weet dat het nu niet kwaad kan. Als je niet te gek doet kan het nu ook nog geen kwaad hoor. Veel mensen die er niet echt actief mee bezig zijn drinken/eten ook gewoon en komen er soms pas na 5/6 weken achter. Dus ik zou zeggen, geniet (met mate)!
 
En voor iedereen: fijne feestdagen! ? Op naar een mooi 2022 ?♥️
 
Inderdaad alles met mate, wel een glaasje champagne op, extra van genoten want zou het de laatste zijn voor de komende maanden?
Erg misselijk vanochtend opgestaan, had ik bij mijn vorige zwangerschap helemaal geen last van dus denk bij alles dat het een teken is dat ik zwanger ben nog een weekje wachten en dan weten we het hopenlijk (bij mijn vorige zwangerschap testte ik pas positief na 9 dagen overtijd, terwijl ik dus bijna elke dag een test deed in die 9 dagen).
 
Terug
Bovenaan