NOD januari 2022 ?

Zeker fijne dagen gehad, hopelijk jij ook (en de rest natuurlijk). Ik moet me ook echt bedwingen om geen vroege test te doen ? laatste drie dagen ben ik zo belachelijk moe en voel me gewoon anders. Verder geen kwaaltjes als last van borsten etc. maar wel me darmen. Maar goed.. dat kan beide ook andere oorzaken hebben. Ik vind het zo lastig, wil mezelf geen valse hoop geven maar bij elke dingetje wat ik voel denk ik, zal het? ? Ik zit nu ook op 7dpo en vraag me af of ik überhaupt al een innesteling gehad zou kunnen hebben (als dat het geval zou zijn). Heb vaak wel een korte cyclus van +/- 26 dagen. Officieel zou mijn NOD 4 januari zijn, maar ik twijfel om toch iets eerder te testen vanwege eventueel de zorgverzekering.. vind dit zooo lastig wat ik hiermee moet doen, wat als het nog maanden gaat duren? Hoe doen jullie dit? 


 
 
Hey dames, Ik had precies hetzelfde, ik kon ook geen berichten meer plaatsen op het forum. Zo vervelend. Heeft iedereen ondanks deze vervelende tijd toch een paar fijne kerstdagen gehad? Ik ben ze gelukkig goed doorgekomen. Ik heb wel al een week lang afentoe last van een zeurderig gevoel in mijn buik, een soort ongesteldheidsgevoel. Stiekem ben ik aan het wachten op een innesteling, of misschien is het zelfs al innestelingspijn (i hope). De dagen kruipen voorbij. Weet mijn cyclus ook niet precies dus ga maar van 28 dagen uit... duurt nog wel even tot 6/7 januari...kan het lastig los laten soms. Hebben jullie dat ook zo erg?
 
@My- pff ja snap ik, zo'n gedoe hè. Wel of niet wel of niet, om gek van te worden. En zeker ivm zorgverzekering snap ik het. Woon zelf in België (grensgebied) dus ben wel verzekerd in Nederland maar dat is eigenlijk weggegooid geld. Beval wel op Nederlands grondgebied mocht t er ooit nog eens van komen, bij de eerste ook gedaan. 
4 jan NOD zeg je? Wat als je op voorhand al je zorgverzekering aanpast naar wat je graag wil voor in t geval dat je zwanger bent, en mocht je niet zwanger zijn kun je hem herzien? Normaal heb je 14dagen nog om er van af te zien/wijzigen toch? Dus dan zou je tot 13e Jan ofzo de tijd hebben? 


@BellaBori dat zeurderig gevoel herken ik, heb ik eigenlijk zo rond 6dpo een dag of 3 gehad, apart, want heb ik normaal niet. Begin je alweer hoop te krijgen. Of dat ik ineens moest overgeven (wss gewoon geen handige combinaties met kerst gegeten) maar toch link je het meteen aan evt zwanger zijn. Vermoeiend. Hoe vaak ik m'n app al heb na geteld, maanden vergeleken.. ook in periodes dat we het niet proberen schrijf ik altijd alles op om een zo goed mogelijk beeld te krijgen. Ik houd hoop voor iedereen, vanmorgen had ik weer een negatieve test maar ik probeer maar te denken, zolang ik niet ongesteld word zit er kans in ;) 
 
Ja zeker HeHoLetsGo zo sta ik er ook in! Elk dingetje wat je voelt denk je extra over na.... Ik probeer nu bewust zo lang mogelijk het testen uit te stellen...heeft nu ook nog geen zin voor mij. Bij mijn vorige zwangerschap had ik wel een positieve test al voor mijn NOD, stiekem hou ik dat wel in m'n achterhoofd. Heb geen last van mijn borsten alleen last van een flink zeurderig gevoel in m'n buik zit nu op ongeveer 6dpo, hebben andere dames dat ook? En wat jij zegt... Zolang we geen ongesteldheid zien hebben we hoop. Wanneer is jou NOD? Ik duim voor iedereen!!
 
Hoi Dames! "Goed" om te lezen dat ik niet de enige ben die zich gek laat worden door het wachten en het vroege testen. Wij proberen het ook opnieuw in januari. Hopelijk kan ik hier mijn hart luchten? Fingers crossed voor iedereen ?? 
 
Hoii MB.. Je bent zeker niet de enige haha. Kost kapitalen die testen (waarvan je ergens toch ook wel weer weet dat de kans groot is dat hij verspild is omdat je te vroeg test). Inderdaad, nieuw jaar, nieuwe ronden nieuwe kansen. 
@BellaBori ja dat is dus de vraag ineens.. als ik mijn eisprong goed heb en m'n lf is zoals altijd zou morgen m'n NOD zijn. Anders zit m'n NOD ergens tussen morgen en zondag haha. Ik ga probéren oudjaarsdag pas weer te testen, mocht ik dan niet al ongesteld zijn. Wel zo handig met de champagne :) 
 
Klopt.. alhoewel de testen t straks hopelijk allemaal waard zijn. wat je zegt, nieuwe ronde nieuwe kansen. 
 
Ooh wat een spannende tijd alweer voor jullie... 
Ik heb met kerst ook maar weer wijntjes gedronken. Vielen wel heel slecht, had al hoofdpijn voordat ik naar huis ging... Met oud en nieuw komen vrienden bij ons. Ik heb echt geeeen idee wanneer ik mijn ovulatie nu kan verwacten, dus ik ga denk ik zonder alcohol die nacht door. Gelukkig verdenken mijn vrienden het niet meteen. Ik kan helemaal los gaan op een avond, maar ook helemaal niks drinken als ik geen zin in alcohol heb. 
Heb vorige week een aantal ovulatie testen besteld. Die komen als het goed is vandaag binnen. Heb me alleen nog niet ingelezen hoe ze werken, in principe hoef je niet iedere dag te testen toch?
 
Terug
Bovenaan