NOD januari 2022 ?

@My- Qua zorgverzekering vond ik het ook lastig wat te doen. Want wie weet zijn we nog wel maanden (of langer) bezig en komt er in 2022 helemaal geen kleine. Toch uiteindelijk beslissing genomen om voor 2022 wel uitbreiding van zorgverzekering te nemen. We hopen natuurlijk dat het allemaal wel lukt dus van positieve uitgegaan ?
@Yolaana Nee hoeft zeker niet iedere dag. Je kunt prima testen en twee dagen later pas weer als je het gevoel hebt dat in tussentijds niets is gebeurd.
Verder vind ik het toch wel fijn om te lezen dat bijna iedereen hetzelfde met alles omgaat haha. Soms denk ik wel eens dat ik gek ben met het constant terugrekenen in agenda, symptomen van afgelopen maanden vergelijken etc. maar dat komt hier dus ook vaak terug ?.
Wij zitten nu in de begin van onze klusdagen ? gaan alleen dit keer wel wat langer door, aangezien afgelopen keer m'n eisprong blijkbaar toch ineens weer een week later was. Zekere voor t onzekere zeg maar ?.
 
Ik zou voorde feestdagen qua drank inderdaad zelf doen wat fijn voelt. Als je nog voor je ovulatie of zelfs innesteling zit zal het geen kwaad kunnen. Ik drink zelf sinds we begonnen zijn aan onze kinderwens eigenlijk niet meer, dan is het straks niet wennen ;). Maar sowieso zit ik nu te wachten tot donderdag.... Spannend. Normaal heb ik altijd een aantal dagen van te voren al bruine afscheiding, maar nog helemaal niets nu, mijn hoop wordt steeds groter. Ik heb wel al sinds vlak na mijn ovulatie veel meer witte afscheiding dan normaal, hopelijk us dit goed nieuws. Denk wel dat ik pas vrijdag ga testen om eventuele latere teleurstelling te voorkomen.

Hopelijk kan ik de maand januari met een knal starten en trekt het door de hele maand voor de rest!
 
Hoi allemaal!
Mijn naam is Kelly, ik heb een zoontje van 13 maanden en we zitten nu in ronde 5 voor onze 2de. Ik verwacht dat mijn nod rond 18 januari is, maar dat varieert nog wel eens.
Het lijkt me leuk om gezellig hier mee te kletsen.
 
Ik heb mijn zorgverzekering trouwens wel aangepast al. Ik wil ook sowieso in het ziekenhuis bevallen en heb geen zin in onverwachte kosten... Vanaf nu nog 3 kansen om dit jaar nog te bevallen, vind ik genoeg om het nu over te zetten. Kan me voorstellen dat als je al een paar maanden bezig bent je daar anders over denkt..

Mijn menstruatie houdt ik al meer dan een jaar bij via een app (Clue). De gratis versie is voldoende tot nu toe. Ik kan dan ook met terugwerkende kracht dingen bijwerken en dan veranderd ook meteen de verwachting die ze maken mee zegmaar. Hierdoor kan ik ook meteen zien hoe lang m'n menstruatie normaal duurt en hoeveel bloed ik dan verlies. Geeft voor mij net dat beetje extra inzicht en duidelijkheid.
 
Welkom @kelly! Laten we voor jou ook duimen voor in januari.

@frasseke ik ben benieuwd voor je...ik heb ook veel last van afscheiding nu, misschien een goed teken. Ik duim voor je.
 
Welkom @kelly, leuk dat je meeschrijft, ik duim ook voor jou :) 
@fraseke lukt t vooralsnog om niet te testen, omdat je vrijdag pas wilde testen? 


ik heb vandaag/morgen m'n NOD (denk ik) dus ga het ook maar afwachten tot vrijdag. Heb afgelopen week meermaals getest en waren negatief, merk dat de drang daardoor nu wel wat gezakt is en ik beter kan wachten. We gaan t zien. 
hoe is het met de andere dames?? 
 
Hoi dames!

Morgen is mijn NOD nog geen enkele ongesteldheidsklachten te bekennen. Ben wel al een aantal dagen af en toe een beetje misselijk maar nog niet echt andere symptomen en de misselijkheid kan natuurlijk ook van andere dingen komen. Ik sta te springen om te testen, maar omdat ik bang ben dat hij toch negatief is lukt het nog om uit te stellen.

@heholetsgo we gaan gewoon samen voor twee positieve tests op vrijdag!

En natuurlijk welkom voor alle nieuwe dames! Ik duim voor indereen dat we goed begin van het jaar mogen hebben!
 
Terug
Bovenaan