NOD januari 2022 ?

Ik voeg me hier ook even! Deze maand eerste IUI gehad (ook eerste maand onder de hormonen), ik voelde vanalles anders aan mezelf, maar jammer genoeg al op dag 25 ongesteld geworden. Heb dat even moeten laten bezinken (rollercoaster van emoties, was nieuw voor mij).
Vandaag een HSG gehad (was er zo bang voor, was héél pijnlijk maar gelukkig maar van zeer korte duur). Op 01/01 heb ik mijn dag12-echo en ik vermoed dat ik dan ook te horen ga krijgen dat ik deze ronde zelf ga moeten 'klussen' ;). Het zaad van mijn partner was bij IUI 1 perfect, integenstelling tot een eerdere test. Vandaar vermoedelijk geen 2e IUI meer voorlopig.
Nu weet ik niet goed hoe mijn NOD uit te rekenen (had hiervoor gewoon geen cyclus, en de eerste was vrij kort), maar als ik mijn app moet geloven zou ik mijn NOD op 18/01 moeten hebben. Ik voeg me dus graag bij het lijstje en lees vanaf nu terug mee!
 
 
@Kellyleeuwtje Welkom! Ik zal je in het nieuwe overzicht erbij zetten. (Koptekst kan ik niet meer aanpassen dus geef om de zoveel tijd updates ?)
@Frasseke en HeHoLetsGo Spannend voor jullie weer zeg! Wat zou dat een geweldig begin van het jaar zijn! ???
@Yolaana Herkenbaar. Ik houd het inderdaad ook al meer dan een jaar bij in een App (al een flinke tijd voor we daadwerkelijk begonnen waren). Alleen hierdoor ben ik er dus achter gekomen dat m'n cyclus zeer onregelmatig is. Dus erg veel heb ik er niet aan haha. Behalve beetje terugkerende symptomen van (naderende) eisprong. 
Zelf denk ik dat ik een dezer dagen m'n eisprong ga krijgen. Daarna beginnen ook weer de wachtweken. Hopelijk dat m'n lichaam niet weer zelfde trucjes met me uithaalt. (Week overtijd, velen symptomen en negatieve testen)
??Voor iedereen!
 
Ik duim voor de dames die in deze dagen kunnen gaan testen ??
hopen dat de testen positief uitslaan!
vraagje aan alle dames: Hoelang na de verwachte eisprong gaan jullie door met "klussen"? Ik hoorde dat deze wel eens later komt als uiteraard aangegeven in je app, en dat je daardoor later teleurgesteld word.. voor nu is mijn ovulatie als het goed is op 04.01 en mij NOD op 18.01.

Ook hier alvast de verzekering aangepast, je weet het nooit maar hoopt toch dat het niet voor niets zal zijn dit jaar.
 
@mb hoi ik doe ovulatietest die geeft precies aan wanneer je ovulatie eraan komt, en advies om de dag klussen rond je ovultie maar ik zit ook alweer in ronde 4 dus geen idee of het goed gaat. maar als je geen ovulatietesten doen om de dag en de zaadjes blijven ongeveer 3dagen in leven en het duurt ook nog is 12 uur voordat de zaadjes bij de eileiders aankomen. succ6!!
 
@hartjefeb ja! Ovulatietesten doe ik inderdaad al. Ook "klussen" om de dag.
We gaan wel gewoon door zoals nu, wie weet op een dag?
Hoelang zijn jullie al bezig? Wij zitten in de 4e ronde.
 
Dames, net ongesteld geworden. Klote, maar geen man overboord. Op naar ronde 2. Nieuwe NOD zal dan 26januari worden.. 
@mb wij klussen meestal toch wel om de dag tot 6 dagen erna door, gewoon just to be sure dat we m niet missen haha. Klinkt heel romantisch zo :) 
 
@HehHoLetsGo wat balen zeg!
 
Welke ovulatietesten gebruiken jullie? Ik twijfel om die van clearblue te kopen (de roze), maar ik vind ze erg prijzig en het zou erg balen zijn als het het toch niet is. Iemand hier ervaring mee? 
 
Terug
Bovenaan