NOD januari 2022 ?

@MB wij zijn nu in de 4e ronde 19 januari mijn nod ik geloof op 7 januari mijn ovulatie als het klopt volgens de app. Ja we gaan het zien hoop het ook hoor??
 
@heholetsgo oh no balen... beter next time!
& thanks! Toch maar wat langer door gaan dan?
@kellyleeuwtje Wij gebruiken de blauwe van ClearBlue, tot nu toe elke keer nog mijn ovulatie kunnen vinden. Ik doe er 3 per cyclus. In een pakje zitten er 10 dus doe er 3 maanden mee. Dan vind ik €30 euro prima. Als je ze vaker dan dat gebruikt zijn ze zeker prijzig..
@hartjefeb oh kijk! Komen we aardig overeen? Fingers crossed!
 
@heholetsgo oohnee toch... Echt enorm balen!

Ik had deze maand ovulatietesten van sensitest. Toen ik begin licht streepje en deze is nooit donkerder geworden... Moet wel zeggen dat ik twee dag moest overslaan vanwege een weekend weg, dus waarschijnlijk heeft daar mijn piek gezeten. Gelukkig kon ik wel ook wat dingen aan mijn eigen lichaam herkennen. Wij hebben dus wel geklust (om de dag) vanaf dat ik de testen begon tot 8/9 dagen later, toen ik dus wel echt een groot vermoeden had dat mijn ovulatie was geweest.
 
Stom heholetsgo... :(

Ik heb ovulatie testen besteld van 2-besure. Ik ben er vandaag pas mee begonnen en verder nog geen ervaring mee, maar ze zijn wel goedkoop. Ik heb 24 stuks voor €11,95 gekocht.
 
@Yolaana Daar heb je ook helemaal gelijk in. Aan de positieve instelling zal het niet liggen :) Ik ga ook gewoon voor de zekerheid de zorgverzekering aanpassen en hoop op het beste!
@HeHoLetsGo Balen! Blijft vervelend om die rode duivels te zien.
@MB Wij waren vooral voor de ovulatie actief en moment van de smiley extra, maar daarna even op adem komen ? Ik ben me er meer in gaan verdiepen en het schijnt dat de eisprong pas 24-48 uur na de LH piek plaatsvindt waardoor we deze ronde iets langer zijn doorgegaan. En ik heb dit keer heel erg gelet op het cervixslijm en van dat moment gebruik gemaakt. 
@Kellyleeuwtje Ik heb verschillende gebruikt, maar gebruik nu de roze van CB. Naast dat ik kijk naar een smiley kijk ik ook naar de verloop en de duidelijkheid van de strepen. Ik heb die van Kruitvat er wel eens naast getest, maar die waren bij mij iets minder duidelijk. Ik doe zo'n 3 maanden met 1 verpakking van 20 stuks dus ik vind het wel meevallen. Persoonlijk wat minder goede ervaring met de paars/blauwe van CB (4 vruchtbare dagen) want als hij eenmaal knippert voor piekvruchtbaarheid, blijft dat twee dagen zo en kan je de test niet gebruiken om de volgende dag alsnog te testen hoe hoog je piekt of dat het maar 1 dag was en eisprong dus sneller is dan verwacht. Vond ik dus wat minder prettig.
Voor de meiden die aankomende dagen gaan testen zal ik duimen ??
 
@HeHoLetsGo Balen zeg ? Toch maar proosten dan met nieuwjaar en hopen dat het de volgende keer raak is!
 
Ik gebruik zelf de 4daagse ovulatietest van CB. Zijn inderdaad wat duurder, maar vind ze wel erg duidelijk. Daarnaast let ik ook goed op m'n eigen lichaam, zoals het slijm. Dat is bij mij gelukkig overduidelijk. Alleen vertrouw ook niet meer 100% op de ovulatietest aangezien afgelopen keer m'n eisprong blijkbaar week later was dan m'n ovulatiepiek. Toen waren er dus niet door gegaan, dus gaan we nu voor het geval dat wel doen. (Inderdaad heel romantisch zoals andere ook al zeggen haha).
Ik had vanmorgen m'n piek (stilstaande smiley) en gisteren nog geklust. Dus hopelijk was dat de goede timing ??. Maar nu dus nog even door gaan aankomende dagen, Just to be sure ?
 
Weer even een update van de NOD's:
 
- HeHoLetsGo = 29 december ?
- Frasseke = 30 december
- Gebruiker Bambi = 01 januari
- Idem = 02 januari
- Iloontjee = 03 januari
- My- = 04/05 januari 
- BoJo = 06/07 januari
- BellaBori = 07 januari
- Bianca Jansen Zweerus = 10 januari
- Fiedjexx = 13 januari
- IsaV = 13 januari
- Nicolle B = 14 januari
- gebruiker889912 = 14 januari
- H P = 15 januari
- Lis- = 16 januari
- Yolaana = ~17 januari
- Ltls = 17/19 januari
- Kellyleeuwtje = 18 januari
- LineLine = 18 januari
- hartjefeb = 19 januari
- GerLi = 21 januari
- HeHoLetsGo = 26 januari
 
Mocht er iets aangepast/aangevuld moeten worden, laat het me dan zeker even weten! 
 
Hallo dames! Aardig lijstje al weer voor het nieuwe jaar ? Ik meld me ook weer aan, eerste kindje, ronde 5. Vanochtend (eindelijk, wachten duurde lang ?) weer een positieve smile van CB! 

@H P Ik lees jij ook, lopen we weer bijna gelijk ??Ik mik alleen al op 12 / 13 januari NOD. 

@MB Dit is mijn derde ronde met ovulatietesten en tot nu toe deden we het steeds om de dag voor de positieve test, op de dag van de positieve testen, en de laatste keer ook de dag erna. Nu bekeek ik afgelopen maand de symptonen die ik had bijgehouden in een app, en daar toen zag ik dat ik drie dagen na de positieve testen twee dagen last had van krampen. Misschien de echte eisprong? Ik ga deze maand dus maar wat langer door. Hopelijk helpt dat ??

@Kellyleeuwtje Ik heb nu twee ronden de roze van CB gebruikt en dit keer de paarse. Beiden vond ik fijn. Bij de paarse dit keer iets meer 'ongeduld' omdat hij eerst drie dagen knipperde en ik bang was dat die vaste smiley maar niet zou komen. Maar de roze ben ik ook over te spreken. Als je een beetje inzicht hebt in je symptonen voor de eisprong kun je ook best twee of drie maanden met een setje doen. In mijn geval wisselt dat een beetje, omdat ik steeds afwisselend korte en lange cyclussen heb. 

@HeHoLetsGo Balen van de menstruatie ? Wel aan de champagne morgen? 

Spannend voor @Frasseke deze dagen! En @Gebruiker Bambi ook een spannende jaarwisseling ?
 
Terug
Bovenaan