NOD januari 2022 ?

[quote quote=10516610]@Yolaana Daar heb je ook helemaal gelijk in. Aan de positieve instelling zal het niet liggen ? Ik ga ook gewoon voor de zekerheid de zorgverzekering aanpassen en hoop op het beste! @HeHoLetsGo Balen! Blijft vervelend om die rode duivels te zien. @MB Wij waren vooral voor de ovulatie actief en moment van de smiley extra, maar daarna even op adem komen ? Ik ben me er meer in gaan verdiepen en het schijnt dat de eisprong pas 24-48 uur na de LH piek plaatsvindt waardoor we deze ronde iets langer zijn doorgegaan. En ik heb dit keer heel erg gelet op het cervixslijm en van dat moment gebruik gemaakt. @Kellyleeuwtje Ik heb verschillende gebruikt, maar gebruik nu de roze van CB. Naast dat ik kijk naar een smiley kijk ik ook naar de verloop en de duidelijkheid van de strepen. Ik heb die van Kruitvat er wel eens naast getest, maar die waren bij mij iets minder duidelijk. Ik doe zo’n 3 maanden met 1 verpakking van 20 stuks dus ik vind het wel meevallen. Persoonlijk wat minder goede ervaring met de paars/blauwe van CB (4 vruchtbare dagen) want als hij eenmaal knippert voor piekvruchtbaarheid, blijft dat twee dagen zo en kan je de test niet gebruiken om de volgende dag alsnog te testen hoe hoog je piekt of dat het maar 1 dag was en eisprong dus sneller is dan verwacht. Vond ik dus wat minder prettig. Voor de meiden die aankomende dagen gaan testen zal ik duimen ??[/quote]
@My- Even benieuwd: ik gebruik deze ronde voor het eerst de paarse van CB. Vanochtend had ik een stilstaande smiley. Als ik het zo lees van jou kan ik dus morgen niet testen/heeft het geen zin om dat te doen? 
 
@Maria H Klopt inderdaad, hij blijft nu twee dagen zo. Je zal dat ook zien als je hem pakt dat de smiley continu in beeld blijft.
 
@Maria H Gefeliciteerd met je smiley hihi. Mijn cyclus is nogal lang (en onregelmatig) dus ik 'gok' op 15 januari. Maar om eerlijk te zijn is het iedere keer maar afwachten wat dat betreft ?
De uitslag van de (4daagse) CB blijft inderdaad op de test staan. Maar ik dacht dat als je een nieuwe test doet hij wel de uitslag aanpast (als dat het geval is). 
En zodra ik eenmaal de vaste smiley heb test ik daarna sowieso niet meer. Want dan heeft hij de piek al gedetecteerd, dus weet je in principe dat het binnen 24-48 zover is. Dan is het met name een kwestie van lang genoeg door klussen en duimen ?
 
@hartjefeb geen idee, vreemd.. 
In de bijsluiter staat het ook vermeld, nu even van de website gekopieerd: 
De Piekvruchtbaarheid wordt gedurende 48 uur continu weergegeven nadat deze voor het eerst verscheen.
Je kunt niet nóg een test uitvoeren terwijl Piekvruchtbaarheid op het display wordt weergegeven. De houder kan dit niet lezen.
 
@heholetsgo wat jammer dat deze ronde niet is geworden ?? 
deze week moet ergens mn ovulatie zijn en das een pure gok.. rond jaarwisseling haha ? scheelt dat we met 2tjes thuis zijn want mn man werkt op nieuwjaarsdag ? hopelijk dat mn cyclus dit x normaal is en dat rare cyclussen verleden tijd mag zijn.. rond 1 maart is half jaar geleden dat mirena bij mij is eruit herhaald en mn cyclus was behoorlijk van slag. Niemand daar last van na uithalen mirena?
hopelijk komen bij jullie positieve test bij volgende NOD's! ? 
 
 
@My- Ik zie de smile inderdaad nog staan! En zag hetzelfde staan net op de CB site inderdaad. Bij de roze deed ik hem altijd wel twee dagen (ook uit nieuwsgierigheid). Maar goed om te weten, dan bewaar ik ze voor de volgende keer! 
 
 
Terug
Bovenaan