NOD januari 2022 ?

Ik heb net de roze van clearblue besteld, hopelijk zijn ze nog voor mijn eisprong binnen deze maand haha.
 
Hebben jullie nog plannen voor oudjaar?
 
Hallo iedereen,  Ik lees sinds kort mee en wil ook mijn ervaringen delen. Ik ben 23 jaar en sinds 6,5 jaar samen met mijn vriend. Waarvan nu 3jaar samenwonend. Sinds juni gestopt met de anticonceptiepil en nu aan het klussen voor een wondertje. Dit wil nog niet goed lukken gezien ik zeer onregelmatige cyclussen heb en er waarschijnlijk ook PCOS meespeelt, wat het allemaal niet makkelijker maakt. Mijn NOD staat nu verwacht op 1 januari. Dus duimen maar!!!. Ook wij maken gebruik van de ovulatietesten, al ben ik daar tot nu toe nog niet veel wijzer van geworden ?   Grt Jennifer 
 
Hey Jennifer, welkom! Wat vervelend dat het tot nu toe nog niet is gelukt.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Wat spannend weer. Ik gebruik zelf geen ovulatietesten, ik kom er ook niet echt wijs uit. Ik hou mijn afscheiding goed in de gaten ? succes, ik duim voor je en voor alle dames die bijna over tijd zijn!Ik denk dat ik morgenvroeg een testje ga doen, ik kan het niet laten.. Mijn verwachte NOD is 6 jan, maar ik had op dag 10 (als ik mijn lichaam moet geloven) ongeveer mijn eisprong. Dus denk een kortere cyclus van zo’n 24/25 dagen. Heb een early-test van de kruitvat gekocht. Ik heb al sinds na het eten een misselijk en vol gevoel & veel afscheiding. Maar ik bereid me er op voor dat het zeker nog niet het geval zal zijn… Slaaplekker allemaal.
 
Hoi allemaal,
Ik heb een nogal onregelmatige cyclus en iedere maand weer gedoe met ongesteld worden, iedere keer weer valse hoop door een week van te voren al bruine afscheiding te hebben waardoor ik aan een innesteling denk, deze heb ik bij mijn dochter ook gehad. Nu heb ik afgelopen weekend waarschijnlijk mijn eisprong gehad en sinds vanmiddag weer bruine afscheiding. Nod is pas over 10 dagen (ongeveer).. 
Ik wordt een beetje gek van m'n eigen lijf, zou dit een innesteling kunnen zijn?
Liefs ERZ
 
ERZ, welkom! Het kan zijn dat dit je innesteling is, qua timing klopt het wel allemaal hoe je het zegt.. dat wordt afwachten, spannend!

Ik heb vannochtend mijn testje gedaan maar helaas, negatief. Is ook nog wat vroeg en wat kan je lichaam je voor de gek houden natuurlijk mijn klachten kunnen net zo goed niks zijn.. ik ga maar wachten tot volgende week....??? Een van jullie nog wat gepland vanavond? Wij vieren oud en nieuw gewoon gezellig met ons gezinnetje op de bank, niks bijzonders. Ons zoontje wordt morgen 1 jaar? dus wij hebben het vandaag met het vieren van zijn verjaardag al druk genoeg☺️
 
Helaas geen test vanochtend, lijkt erop dat ik ongesteld ben geworden. Mocht het niet echt doorzetten komt de test later wel. Anders wordt mijn nieuwe NOD 29 januari! Weer met goede moed naar de volgende ronde ?

Fijne jaarwisseling allemaal! Hopelijk mag het een extra vruchtbaar jaar worden ;)
 
@Farsseke wat shit joh op dat moment is het zo zuur en een klap in je gezicht?ik weet zo goed hoe je voelt en dat je lichaam ook zo voor de gek kan houden. Je bent goed bezig met cb ovulatietest die gebruik ik ook en daarnaast nog die van de action als je die donker genoeg zijn pak ik nog een cb en dan is hij ook positief. Wij doen het rond de ovulatie om de dag sex hebben en nog een dag na de eisprong omdat het nog 48 uur kan duren dan zit je altijd goed. Ik zou je heel graag advies Willen geven hoe je kunt ontspannen en er minder mee bezig bent maar dat is zo moeilijk merk het zelf ook. En vooral als je 2 weken lang moet wachten tot je nod is echt killing en afleiding ja ik doe aan mediteren dat maakt me heel rustig en kan ik even alles loslaten. Ik hoop dat we allemaal in 2022 zwanger mogen en kunnen worden???ik wens je ondanks fijne jaarwisseling en een gezond en vruchtbaar 2022?
 
Terug
Bovenaan