NOD januari 2022 ?

[quote quote=10516851]Hey Jennifer, welkom! Wat vervelend dat het tot nu toe nog niet is gelukt.. maar nieuwe ronde nieuwe kansen! Wat spannend weer. Ik gebruik zelf geen ovulatietesten, ik kom er ook niet echt wijs uit. Ik hou mijn afscheiding goed in de gaten ? succes, ik duim voor je en voor alle dames die bijna over tijd zijn!Ik denk dat ik morgenvroeg een testje ga doen, ik kan het niet laten.. Mijn verwachte NOD is 6 jan, maar ik had op dag 10 (als ik mijn lichaam moet geloven) ongeveer mijn eisprong. Dus denk een kortere cyclus van zo’n 24/25 dagen. Heb een early-test van de kruitvat gekocht. Ik heb al sinds na het eten een misselijk en vol gevoel & veel afscheiding. Maar ik bereid me er op voor dat het zeker nog niet het geval zal zijn… Slaaplekker allemaal.[/quote]
Wat jammer dat je negatief test. Ik heb net ook een early test van de action gedaan, wat ik al verwachtte negatief ?. 
Hopelijk voor iedereen hier in 2022 meer geluk voor ons alle. ?
 
@Bambi spannend voor jou morgen is jou nod!!
hoe is het met je heb je nog getest? ik duim voor je er is toch wel iemand die dit mooi mag afsluiten dit jaar duim duim
laat het ons even weten!!
 
[quote quote=10516859]Hoi allemaal, Ik heb een nogal onregelmatige cyclus en iedere maand weer gedoe met ongesteld worden, iedere keer weer valse hoop door een week van te voren al bruine afscheiding te hebben waardoor ik aan een innesteling denk, deze heb ik bij mijn dochter ook gehad. Nu heb ik afgelopen weekend waarschijnlijk mijn eisprong gehad en sinds vanmiddag weer bruine afscheiding. Nod is pas over 10 dagen (ongeveer).. Ik wordt een beetje gek van m’n eigen lijf, zou dit een innesteling kunnen zijn? Liefs ERZ[/quote]
Hoi @ERZ, als ik het goed begrijp heb jij vanuit een eerdere ervaring (zwangerschap) gezien dat je ook een week van te voren bruine afscheiding had en toen uiteindelijk dus positief nieuws had? Wat er op neer komt dat het nu dus nog twee kanten op kan? 

Om gek van te worden hè! Ik kan je helaas zelf geen specifiek of ervarings-antwoord geven want ik ben nog nooit zwanger geweest.  Maar ik begrijp wel je onzekerheid over die verdomde bruine afscheiding ?. Ik heb dit zelf ook altijd... Dan neem ik me voor om er de weken tot NOD niet mee bezig te zijn en dan krijg je steeds van dit soort dingen te zien waardoor je er TOCH weer mee bezig bent. ? Het enige wat ik helaas kan doen is je succes wensen om de komende week door te komen! ?
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal! Op naar een vruchtbaar 2022
Ik heb het idee dat ik hier mijn vruchtbare dagen in ga (gisteren migraine), dus duimen voor deze ronde. Hopelijk komen maandag de ovulatietesten binnen en kan ik nog tetten voor mijn eisprong?
 
Gelukkig nieuwjaar allemaal en hopelijk vruchtbaar jaar voor ons allemaal! ? 
Ben benieuwd wie de komende week gaat testen hoop op geluk voor jullie ? 
 


 
Gelukkig nieuwjaar iedereen! Op een zeer vruchtbaar een mooi 2022 inderdaad ??
Het 'niet mee bezig zijn' vind ik toch ook wel erg lastig hoor. Ik ga nu ongeveer de twee weken wachttijd in en alhoewel ik probeer om het in die tijd een beetje los te laten lukt me dat toch steeds niet. Want dan voel je weer een steek, of voelen je borsten toch net iets anders naar je idee en dan raak je weer in de 'oew zou het dan toch...' modus. Ik probeer er dit keer wat relaxter in te staan, maar ben dus benieuwd of het gaat lukken ?.
Voor nu ga ik in ieder geval heel erg duimen voor iedereen die de komende dagen wellicht gaan testen! ???
 
Gelukkig Nieuwjaar! ? Op heel veel gezonde zwangerschappen en mooie baby's in 2022!
Morgen is mijn NOD en nog geen spoor van menstruatieklachten te bespeuren dus het zou heel leuk zijn als die er ook niet aankomen! Heb zelf heel erg het gevoel dat ik zwanger ben, maar dat is echt gebasseerd op gevoel en niet echt op kwaaltjes. Ik was de afgelopen dagen vrij en vond het toen juist heel lastig om mn gedachten te verzetten en vooral juist om niet te testen. Morgen de dag ?.
Heel veel succes met klussen voor iedereen die nu de vruchtbare dagen ingaan en voor de dames op het wachtbankje!
 
Terug
Bovenaan