NOD januari 2022 ?

Hoi @Maria H.
Ja klopt heb het net nog even na gekeken want ik hield het toen ook goed bij gelukkig. Exact een week voor nod bloedverlies gehad. Midden in een verhuizing dus gedacht dat mijn menstruatie gewoon vroeg was. Pas met 6 weken een test gedaan omdat ik misselijk was. Zo kan het dus ook.
Nou wil ik er totaal niet mee bezig zijn maar inderdaad door die stomme bruine afscheiding zit ik er meteen weer in zooo irritant! Meestal stopt de bruine afscheiding niet en nu lijkt het gestopt te zijn..? Nog een weekje geduld. 


Wanneer is jou NOD? Succes en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt?
 
Helaas een negatieve test vanochtend!
Nog even afwachten of er echt niks doorzet en anders test ik over een paar dagen weer opnieuw..
 
Beste wensen, dat we allemaal 2 roze streepjes mogen zien dit jaar☺️ ik had gehoopt al wat positieve uitslagen te lezen. Maar voor de dames die nog wachten.. ?? ik ga nu ook de 2 weken wachttijd in, proberen om mijn gedachtes tot die tijd af te leiden maar poehpoeh dat vind ik knap lastig? Gelukkig niet de enige die daar moeite mee heeft lees is. -NOD 17.01
 
Weer even een update van de NOD's:
 
- HeHoLetsGo = 29 december ?
- Frasseke = 30 december ?
- Gebruiker Bambi = 01 januari
- Je-nni-fer = 01 januari
- Idem = 02 januari
- Iloontjee = 03 januari
- My- = 04/05 januari 
- BoJo = 06/07 januari
- BellaBori = 07 januari
- Bianca Jansen Zweerus = 10 januari
- ERZ = 10 januari
- Maria H = 13 januari
- Fiedjexx = 13 januari
- IsaV = 13 januari
- Nicolle B = 14 januari
- gebruiker889912 = 14 januari
- H P = 15 januari
- Lis- = 16 januari
- MB = 17 januari
- Yolaana = ~17 januari
- Ltls = 17/19 januari
- Kellyleeuwtje = 18 januari
- LineLine = 18 januari
- hartjefeb = 19 januari
- GerLi = 21 januari
- HeHoLetsGo = 26 januari
- Frasseke = 29 januari
 
Mocht er iets aangepast/aangevuld moeten worden, laat het me dan zeker even weten! 
 
[quote quote=10517148]Hoi @Maria H.Ja klopt heb het net nog even na gekeken want ik hield het toen ook goed bij gelukkig. Exact een week voor nod bloedverlies gehad. Midden in een verhuizing dus gedacht dat mijn menstruatie gewoon vroeg was. Pas met 6 weken een test gedaan omdat ik misselijk was. Zo kan het dus ook. Nou wil ik er totaal niet mee bezig zijn maar inderdaad door die stomme bruine afscheiding zit ik er meteen weer in zooo irritant! Meestal stopt de bruine afscheiding niet en nu lijkt het gestopt te zijn..? Nog een weekje geduld. Wanneer is jou NOD? Succes en ik hoop dat je snel goed nieuws hebt?[/quote]

@ERZ Lijkt me heerlijk om er op die manier achter te komen, nietsvermoedend en oh zo blij! Wel fijn ook dat je alles toen goed hebt bijgehouden en dat je er nu nog naar terug kunt kijken. Succes deze week met afwachten!Mijn NOD is ongeveer 12 januari. Voor alsnog ben ik er niet zoveel mee bezig, maar ook ik weet dat die (bruine) afscheiding er weer aan zit te komen en dan komt de onrust en spanning weer ? We gaan het zien! ? Dankjewel en jij natuurlijk ook en alle andere meiden hier! 
 
[quote quote=10517225]Helaas een negatieve test vanochtend! Nog even afwachten of er echt niks doorzet en anders test ik over een paar dagen weer opnieuw..[/quote]
Spannende dagen @Idem!
 
Terug
Bovenaan