NOD januari 2022 ?

Hoi
Ook ik lees al een tijdje mee en lijkt me leuk om wat mee uit te wisselen en te delen. Sinds oktober gestopt met de pil na pakweg 18jaar en moet zeggen dat ik meer bezig ben met zwanger worden als dat ik verwacht had. 
Wat is dit voor iedereen toch een gekke rit. En elke maand weer duimen op positief nieuws.
Ik heb eigenlijk nog geen zicht op mijn cyclus. Tijdens het nemen van de pil had ik ook altijd heel weinig bloedverlies (1toiletbezoek) eind november had ik laatst 2dagen zo wat bloed maar kwam ook nooit echt door. Ik deed een test op 26/12 en vandaag 6/1 en beiden negatief. Ondertussen dus 41 dagen geleden dat ik een laatste bloeding had en dat brengt toch continu een verwarring met zich mee ...
Voorlopig wil ik echt nog niet continu aan het testen of zoeken naar mijn eisprong want er is gewoon geen begin of eind. Hopelijk vind ik dus wel gauw weer een aanknopingpunt. 
Ik kijk al uit naar de eerste die hier in januari positief nieuws mag melden!
 
 
@BellaBori Heb je geen ovulatietest gedaan? Dat je ‘cyclus’ 28 dagen is met de pil zegt natuurlijk niks aangezien dit geen natuurlijke cyclus is dus wellicht is je eisprong later geweest dan je dacht?
 
Wat onwijs balen voor iedereen die ongesteld is geworden zeg!

Hier ook niet het resultaat waar ik op hoopte: https://ibb.co/DtGsGc3

Nog steeds een heel licht streepje, voor m’n gevoel lichter dan twee dagen geleden. Ben nog niet ongesteld maar ga ervan uit dat het in de komende dagen wel gaat gebeuren. Kan mezelf nu wel weer voor m’n kop slaan dat ik early tests gedaan heb... ?
 
[quote quote=10519141]@BellaBori Heb je geen ovulatietest gedaan? Dat je ‘cyclus’ 28 dagen is met de pil zegt natuurlijk niks aangezien dit geen natuurlijke cyclus is dus wellicht is je eisprong later geweest dan je dacht?
[/quote]Nee dat niet. Ik vond dat cervix-slijm bij mij overduidelijk dus ik ben overtuigd dat ik ergens tussen 19-21 dec mijn eisprong heb gehad... Zelfs dat hoeft dan ook niks te zeggen?
 
Wat spannend weer voor velen zeg! En wat enorm balen voor diegenen die ongesteld zijn geworden. De lijst helaas weer moeten bijwerken met diverse sippe gezichtjes ?
@maedsche Ow wat wordt je dan door een achtbaan aan gevoelens gegooid hè! Ik zie alsnog wel een licht streepje moet ik eerlijk bekennen, maar snap dat je had gehoopt dat hij gewoon donker zou zijn. Wellicht een idee om een ander merk te proberen voor de zekerheid? Ik heb me ook voorgenomen om géén early testen meer te doen deze keer, het is daardoor nog meer een mindfuck... Hopelijk toch nog goed nieuws voor jou! ??
@BellaBori Het slijm kan een indicatie geven maar helaas kan ik uit ervaring spreken dat de eisprong ook wel eens een week ná het slijm komt... Sindsdien bevestig ik mijn gevoel qua 'symptomen' altijd even met een ovulatietest. En helaas kan het zo zijn dat je lichaam nog enkele maanden moet 'ontpillen' voordat je je echte cyclus weer te pakken hebt. Het blijft lastig hoor, het menselijk lichaam... ?
 
Het zijn inderdaad al echt veel sippe gezichtjes! Niet leuk ?

@HP ja is een absolute mindfuck. Vooral omdat ik nu denk dat er wellicht wel iets was, maar nu misschien niet meer is... Tja. Afwachten... en anders over twee dagen idd weer een test, maar inderdaad van een ander merk.
 
[quote quote=10519168]Het zijn inderdaad al echt veel sippe gezichtjes! Niet leuk ? @HP ja is een absolute mindfuck. Vooral omdat ik nu denk dat er wellicht wel iets was, maar nu misschien niet meer is… Tja. Afwachten… en anders over twee dagen idd weer een test, maar inderdaad van een ander merk.[/quote]
Balen zeg! Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik op alle 3 de testen echt geen streep zie, maar misschien ben ik heel pessimistisch. Ik denk dat je eerder een schaduw van het reagens ziet op de plek waar de streep komt als je wel hcg in je urine hebt. Bij een miskraam heb je een hele duidelijke positieve test en krijg je vervolgens bloedverlies en krampen, dat lijkt me hier uitgesloten. 
 
@Gebruiker10370259 Dat zou natuurlijk ook kunnen. Ik test wel echt altijd met dit merk en lees binnen 3 minuten af (aangeraden wordt tot 5 minuten). En de afgelopen maanden waren ze allemaal compleet wit... Tja. Ik ga er maar vanuit dat ik over een paar dagen ongesteld word.
 
Terug
Bovenaan