NOD januari 2022 ?

Oh dames, ik word hier sip van? 
Nieuwe ronde nieuwe kansen! Allemaal al lang bezig of?
laten we in ieder geval 2 positieve testen krijgen deze maand?? 
 
@Maedsche ik ziet wel een licht streepje mischien dat jou HCG nog te laag is zou nog even afwachten je weet het nooit he!
en over 2 dagen een cb test doen dan heb je gelijk duidelijkheid.
ik duim voor je!!
 
@maedsche oh wat vervelend dat het nu nog jiet duidelijk is! Het kan nog wel natuurlijk want ik zie wel nog een streepje. Misschien inderdaad een ander merk test waar je zwanger/niet zwanger in beeld ziet dan is het wel duidelijk. Ik duim heel hard voor je dat het wel zo mag zijn!
 
Hoi ladies wat opvallend veel dat niet zwanger is geworden. Hopelijk binnenkort wel positieveN tussen!! Ik ben sinds deze week begonnen met (handjevol)noten eten (walnoot en cashew) haha miss helpt het bij celdeling na bevruchting ?? moet nog dikke week wachten maar voel wel lichte krampjes en soms lichtelijk (bij wakker worden) misselijk mr dat zeg nog niets... succes voor degene die komende week gaan testen ? ? 
 
Jeetje wat balen dat er een hoop doorschuiven :(
Ik zit nu op het wachtbankje. Ik had 3 dagen geleden mijn piek op de ovulatietest, dus nu afwachten. Ik hou nu zo'n soort fertility kalender bij op papier waar ik de testen in plak. Als ik het dan een tijdje zo aankijk kan ik denk wel schatten wanneer m'n eisprong zich voordoet (scheelt weer geld, minder ovulatietesten).
Echt deze cyclus zo veel buikpijn niet te doen. Eigenlijk al deze hele cyclus het gevoel van die ongesteldheidskrampen te hebben. Even aankijken, maar anders toch maar een keer naar de huisarts.
 
@maedsche. Het lijntje lijkt inderdaad niet donkerder te worden :( Misschien komt het nog wel. 
 
Ik zit nu een week voor m'n NOD en (op gevoelige borsten na) had ik tot nu toe niet bepaald het gevoel dat er daarbinnen iets gebeurt. Alleen vannacht heb ik geen oog dicht gedaan omdat ik weer enorme lage rugpijn had... Normaal heb ik dit altijd ca. 24-48u voor m'n eisprong (en dat had ik vorige week ook weer voor m'n eisprong) alleen nu had ik het vannacht dus ineens... Een verlate eisprong verwacht ik niet want vorige week had ik ook andere dingen die ik altijd heb met m'n eisprong plus een piek in m'n ovulatietest.

Nu dus aan jullie de vraag... kan de slapeloosheid door enorme lage rugpijn afgelopen nacht met innesteling te maken hebben? Iemand daar wellicht ervaring mee?
 
@HP ja die symptomen in het begin zijn zo snel te verwisselen met normale symptomen in je cyclus! Heb bij m’n eerste kindje niks van de innesteling gemerkt, maar was er ook niet mee bezig... heb bijvoorbeeld een week voor m’n ongesteldheid ook altijd lichte krampen, maar ja, dat kan ook bij een innesteling passen. Zo verwarrend!
 
Terug
Bovenaan