NOD januari 2022 ?

[quote quote=10519526]@Maedsche heb je nog getest?
 [/quote]Nee, mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn test ik morgen weer...
 
Ik ben zo confused ?
heb afgelopen zondag en maandag een ovulatie test gedaan en lieten beide dagen een knipperende smiley zien. Volgens de app zou ik afgelopen dinsdag ovuleren (heb een regelmatige cyclus van 27 dagen) nu merkte ik al sinds gisterenavond krampjes in mijn buik en rug. En net onder de douche super gevoelige tepels.. dus ik testen voor de zekerheid, en ja hoor.. nu een constante smiley. Hoe kan dit?? Normaal heb je toch niet een hele week smileys? Althans had ik vorige maanden niet.
helpp
 
Hey dames. Inmiddels 2 dagen overtijd en soms last van wat vlagen misselijkheid/maagzuur. Ik voel me gewoon niet mezelf. Ik heb continue menstruatie-actige krampen maar geen menstruatie te bekennen. Toenstraks weer een early-testje gedaan en een heeeel pril streepje te zien??. Ik ben benieuwd.... Ik krijg geen foto geupload. Ik wordt gek van dat wachten! ☺️
 
@MB dat gevoelige tepels had ik lang geleden ook tijdens douchen toen ik stopte met de pil. Is knipperende smiley en constante smiley een verschil met testen? Miss late ovulatie?
@bellabori oh wat leukkk hopelijk binnenkort n vette streep.
Ik heb zelf vanmorgen vet raar gedroomd en toen misselijk wakker en had t warm en op buik liggen is lastig, wat lichte menstruatie achtige klachten maar geen menstruatie te bekennen zo vaag... miss innesteling oid..begin van de middag was weer weggetrokken.
 
@Lis- Ja deze clearblue geeft een knipperende smiley bij hoge vruchtbaarheid en een constante smiley bij piekvruchtbaarheid. Is een beetje apart dat de piek 6 dagen later komt dan de hoge vruchtbaarheid smiley, vind ik dan.. vorige maand had ik 2 dagen na de hoge de piek.
hoop ook voor jou dat je menstruatie uitblijft! 
@BellaBori ik duim voor je!! Foto met een linkje toevoegen lukt ook niet? Ben zo benieuwd!?
 
@MB Dat is inderdaad heel verwarrend. Ik gebruik ook de vierdaagse CB en vorige cyclus had ik twee dagen na de knipperende inderdaad een vaste smiley. Deze cyclus heb ik de knipperende gemist (we waren toen toch al bezig geweest) en heb ik alleen toen ik dacht dat het er echt aan zat te komen getest en toen inderdaad vaste smiley. Maar zoveel dagen ertussen wist ik ook niet dat dat kon. Zijn jullie gisteren oid nog wel bezig geweest? En anders zou ik als ik jou was toch vandaag nog een keer het gezellig maken voor het geval dat. 'Better safe then sorry' dan maar... Maar wel zeer irritant inderdaad! 
@bellabori foto toevoegen via een link op een soort server zou inderdaad moeten werken. Heb het zelf nog nooit gedaan, maar zag dat bij anderen. Ben reuze benieuwd!!
@Lis- oew wat vervelend hè die vage signalen en symptomen die ook bij menstruatie kunnen. ?? voor je dat het de goede symptomen zijn!
 
@H P indd donderdag en vandaag nog maar even gezellig gemaakt? En dan nu het lange wachten.. vraag me af of mijn NOD hierdoor ook opschuift?
 
Terug
Bovenaan