NOD januari 2022 ?

@MB Hihi goedzo, dan zit je wat dat betreft in ieder geval goed ?. Tja dat is lastig hè, want misschien dat je eisprong toch gewoon wel al eerder is geweest. Denk dat het (hoe vervelend het ook is) echt een kwestie is van afwachten en daarbij in je achterhoofd houden dat het wellicht zo kan zijn dat het een aantal dagen later ligt dit keer. 
 
@H P Zo is het wel inderdaad.. dus let the waiting game begin? Intussen duim ik weer voor de andere ladies!
 
Ik kan echt niet meepraten over ovulatie testen. Ik heb dat de vorige keer dat ik zwanger wilde worden geprobeerd maar ik kwam er maar niet uit, niks voor mij dus.

@bellabori wat spannend! Wanneer ga je weer testen?

Ik dacht zelf dus dat ik gister echt ongesteld zou worden, heb ook 1x een klein beetje donkerrood bloed gehad met afvegen en dus maar een mini tampon ingedaan maar daar was na een uur nog niet eens een topje van gevuld.. Nou is m’n nod morgen of overmorgen ongeveer maar ik wil eigenlijk wel testen maar ook weer niet. Wat zouden jullie doen?
 
Ik zou testen  dan weet je waar je aan toe bent.
Vaak als ik ook test voor m'n nod dan krijgt mijn lichaam een soort rust en is die stress weg en word ik vaak binne een paar uur ongesteld.
En weet ik dus waar ik aan toe ben ?
 
Met ovulatietesten heb ik het ook nog nooit geprobeerd, dus kan daar ook niet over meepraten... maar iemand zei eens in een andere groep dat je vanaf dag 10 tot dag 20 ‘t beste om de dag kunt klussen en ovutesten soms te laat zijn. Dat vond ik zelf wel een goeie!

@Bellabori, aaaahhhh wat spannend! Zou ook graag een foto zien! Heb je met een early test getest? Zelfde NOD toch? Ben ook niet ongesteld geworden en af en toe ook lichte krampjes, maar niet de symptomen die ik voor een menstruatie heb. Om helemaal gek van te worden ?
 
Owwww wat spannend voor beide @maedsche en @Bellabori! @maedsche ik zie ook streepjes op jouw foto's dus misschien loopt het de komende dagen gewoon op!? @Bellabori ook benieuwd naar jouw foto upload!! Een licht streepje geeft al goede hoop toch! 
@H P Ow dat is wel heel gek dat je nu ook die rugpijn hebt gehad terwijl je dat normaliter zoals je zegt alleen voor je ovulatie hebt ? Misschien betekent het wel iets goeds inderdaad! 
@MB Ik had de laatste keer bij die ovulatietest eerst 3 dagen een knipperende smiley. Geen idee of dit kan variëren per maand, ik heb deze nu pas voor het eerst gebruikt! Maar sowieso goed bezig geweest dus moet goed zijn!!
@ERZ oehh voor jou ook verwarrend met die beetjes bloed en dan weer niet. Ga je testen denk je morgen? 

Ik twijfel ook om morgen al te testen ? Ik voel alleen nog niks 'geks'/'anders' dus eigenlijk heb ik er helemaal geen reden toe haha ? Het is meer dat ik nieuwsgierig ben en dan maar vast een beetje rekening kan gaan houden met de volgende ronde.. Ik kijk morgen of ik er zin in heb of niet haha ?
 
 
 
[quote quote=10519702]Met ovulatietesten heb ik het ook nog nooit geprobeerd, dus kan daar ook niet over meepraten... maar iemand zei eens in een andere groep dat je vanaf dag 10 tot dag 20 ‘t beste om de dag kunt klussen en ovutesten soms te laat zijn. Dat vond ik zelf wel een goeie!
@Bellabori, aaaahhhh wat spannend! Zou ook graag een foto zien! Heb je met een early test getest? Zelfde NOD toch? Ben ook niet ongesteld geworden en af en toe ook lichte krampjes, maar niet de symptomen die ik voor een menstruatie heb. Om helemaal gek van te worden ?[/quote]Ohh maedsche dan ben ik eens benieuwd, wordt reuze spannend voor ons 2 dan! Donderdag was mijn NOD. Had getest met een early test. 1tje besteld bij bol.com en eentje bij de kruitvat. Ik test morgen weer opnieuw met de kruitvat 2v5. Ja ik heb het zelf ook. Last van een soort menstruatiekramp maar veel lichter. Kan ook niet goed uitleggen hoe ik me voel. Soms slecht, heel vol, en licht misselijk. En toenstraks een bak met pasta opgegeten en nu zit ik aan de chips en niks aan de hand..? wanneer ga jij weer testen? Ik duim voor je!?? Hou me op de hoogte! Hoe gaat het bij de andere dames?
@ERZ je kunt altijd een early testje doen als jou dat rustiger maakt. Het kan een late innesteling zijn. Meestal komt dat zo'n 5 dagen voor je NOD. Anders over 3 dagen dan zal het misschien al duidelijker kunnen zijn..? Ook spannend voor jou ik ben benieuwd! ??
 
Terug
Bovenaan