NOD januari 2022 ?

@BellaBori mocht ik morgen nog niet ongesteld zijn geworden test ik dan. Ben alleen vergeten testjes van een ander merk te halen. Nouja, we zien het wel! Ennnn dat met dat heel erg snel vol zitten ken ik van m’n vorige zwangerschap haha! ‘s Ochtends meestal super misselijk en ‘s avonds na een halve boterham me zo voelen alsof ik het hele buffetdiner bij de Chinees had gegeten ?
@Maria H Hou ons op de hoogte! Maar is nog wel vroeg hè, het kan natuurlijk wel maar negatief hoeft nog niks te betekenen dan. Had trouwens m’n streepjes nog eens op kleur gecheckt en ze zijn echt roze, dus geen grijze streepjes van het indrogen. ?
 
Nou dames, zag de bui gisteravond al een beetje hangen en ben vanochtend ongesteld geworden. Op naar een volgende ronde dus... ?
 
@maedsche ah neee ? flink balen na die spannende tests met licht streepje.. pff rollercoaster... hopelijk next round meer geluk ? 
 
@Maedsche echt enorm balen. Dit is dus wel de reden dat ik altijd tot na mijn NOD nog even wacht. Het is echt super lastig, maar dan heb je niet deze rollercoaster van hoop. Maarja daar heb je nu natuurlijk helemaal niets aan. Even lekker balen en dan straks weer terug aan de slag!
@ERZ Ja je zult zelf echt moeten kijken wat je wil. Testen kan misschien wat zekerheid geven, maar zoals je misschien in de groep al hebt gezien kan dit ook hoop geven die uiteindelijk tevergeefs is.
@Maria H duimen maar dat het straks een positieve test mag zijn!
@BellaBori ooh heel spannend! Ben benieuwd naar de foto, hopelijk wordt de streep alleen maar donkerder!
 
Ik duim voor alle dames dat we snel een hoop positieve testen mogen melden!
 
@maedsche ohnee!! Pfff wat klote weer zeg.. altijd weer een domper. We denken aan je ?
@bellabori Spannend!!! Al een foto kunnen uploaden?? 

@ERZ tsja ligt eraan wat je vol kunt houden en wil.. ik begin/begon meestal rond 9 dpo te testen, weet dat de kans heel groot is dat hij dan negatief is maar op de een of andere manier haalt t dan een stukje druk van de ketel ofzo. Dan kan ik weer een dag of 2/3 rustig verder wachten. 
 
Geen reden meer om te testen. Helaas vanmorgen ongesteld geworden. Wel netjes optijd voor de verandering.

Succes voor iedereen die nog moet wachten, ik zal jullie nog blijven volgen?
 
@maedsche ow nee hè! Wat ongelooflijk *** weer ?. Wat een ongelofelijke mindfuck zijn die wachtdagen dan toch hè. 
@ERZ En bij jou ook al ?. Geen begin van het jaar waar we allemaal op hadden gehoopt. Hopelijk de volgende ronde meer geluk! ♥️
 
Terug
Bovenaan