NOD januari 2022 ?

Hey allemaal. Vannochtend weer een testje gedaan...negatief!! Ik begrijp er niks van...? Gisteren zag ik toch echt een streepje, op 2 testen! Nog altijd geen ongesteldheid te bekennen en voel nog altijd vanalles in mijn buik...Ik wacht me een ongeluk maarja wat kunnen we anders..???

Wat erg dat de andere dames vannochtend ongesteld zijn geworden...hoe erg ook maar wel duidelijkheid ipv afwachten en overtijd zijn.. nieuwe ronde nieuwe kansen!??
 
Wat super kut zeg @maedsche :'(
@Bellabori, spannend zeg. Hopelijk komt er nog een duidelijk streepje
Hier nu op het wachtbankje. 
Hopelijk zijn er nog wel dames die een streepje op hun test krijgen deze maand 
 
@maedsche wat super ***, ik zag ook een streepje op je foto's, zo vervelend als je hoop krijgt en dan weer z'n domper. Veel geluk in de volgende ronde.
 
@Bellabori ow jeejtje wat irritant weer! En je weet zeker wanneer je je eisprong gehad hebt? Kan niet toevallig is later zijn geweest dit keer? Succes met afwachten! 
En inderdaad, hoop toch echt dat er snel dames wél positief gaan testen! ???
 
Even een update rondom mezelf. Mijn Nod stond op 1 januari. In de tussentijd geen positieve test in handen en ook niet ongesteld geworden. Mijn cyclussen zijn nog te onregelmatig. Mijn nieuwe NOD is dus ook onbekend. Dus een poging wagen is gewoon moeilijk. In de tussentijd blijf ik het lekker gezellig maken en in maart wacht me een afspraak bij de gynaecoloog
 
@Je-nni-fer Ik was inderdaad ook al heel erg benieuwd hoe het bij jou ervoor stond. Maar dat is wel enorm balen zeg. Maar wie weet zit er toch een gelukje bij als jullie het toch in de tussentijd gezellig maken samen ???
 
Oh neeee @maedsche wat enorm shit!! Ik dacht zo dat het de goede kant op zou gaan bij jou. Wat een mindf*ck zo hee ?

@ERZ voor jou ook dik balen. De afscheiding heeft toch weer voor verwarring gezorgd...
Naa wat raar is dat @Bellabori?! Hopelijk morgen een betere test, hou ons op de hoogte!! Lukt het al met de foto's uploaden? ?

@Je-nni-fer wat vervelend dat je er geen zicht op kunt krijgen... Ik lees ook wel eens dat bij sommige vrouwen die ovulatietesten niet goed werken. Maar goed, een keer ongesteld worden is ook wel handig om te weten waar je ongeveer staat... Fijn dat je alvast een afspraak hebt staan en tot die tijd lekker doorgaan en hopelijk lukt het dan al daarvoor! ?
 
Terug
Bovenaan