NOD januari 2022 ?

Ik heb vanochtend een tijd zitten (liggen) twijfelen of ik zou early testen, met de weet dat het toch wel negatief zal zijn (ook met de woorden van @maedsche in mijn hoofd dat het nog wel erg vroeg is). Het is pas 9 dpo vandaag. En ja, negatief was het dus ook ? Had leuk geweest! Maar @HeHoLetsGo beschrijft het eigenlijk heel goed: nu heb ik weer een beetje rust, anders is de spanning te hoog en ga ik op alles zitten letten. Nouja theoretisch KAN het dus nog, even afwachten maar. Ik voel me verder 'normaal' dus verwacht er niet veel van. Maar ik ben wel weer wat meer zen nu ?
 
Maria H schreef:Oh neeee @maedsche wat enorm shit!! Ik dacht zo dat het de goede kant op zou gaan bij jou. Wat een mindf*ck zo hee ?
@ERZ voor jou ook dik balen. De afscheiding heeft toch weer voor verwarring gezorgd…
Naa wat raar is dat @Bellabori?! Hopelijk morgen een betere test, hou ons op de hoogte!! Lukt het al met de foto’s uploaden? ?
@Je-nni-fer wat vervelend dat je er geen zicht op kunt krijgen… Ik lees ook wel eens dat bij sommige vrouwen die ovulatietesten niet goed werken. Maar goed, een keer ongesteld worden is ook wel handig om te weten waar je ongeveer staat… Fijn dat je alvast een afspraak hebt staan en tot die tijd lekker doorgaan en hopelijk lukt het dan al daarvoor! ?
Hey Maria H ik ben heel erg benieuwd voor jou de komende dagen, hou ons op de hoogte! En ja.. ik vind het ook super raar…. Misschien alsnog te vroeg getest dat mijn cyclus wat langer is? Ik volg het niet meer..? maar zolang er geen menstruatie is kan ik er verder ook weinig mee. Voel wel afentoe hele lichte menstruatiekrampjes had ik vorige week ook… Afwachten maar. Mocht ik ooit op een dag weer een streepje zien ga ik me verdiepen in het uploaden van een foto! Ik hou jullie op de hoogte☺️ dankjullie wel dames voor een beetje “steun” verder deel ik dit met niemand dus vind het heel fijn om hier met jullie te kletsen over alle rare dingen wat we meemaken.. kan er ook nooit tegen als mensen zeggen “we gaan een kind nemen”. Alsof alles zo vanzelf sprekend is en zo makkelijk gaat…de meeste dames zitten echt wel in onzekerheid, vol spanning, teleurstelling & frustratie ?

 
Hoi ladies, ik heb nog genoeg early testen in huis dus ik ga dinsdag ochtend ff testen t is dan 5 dagen voor mn nod. Dan is zeg mr druk van de ketel af denk k? wat hierop ook verteld is.... mn cyclus is gelukkig langer dan vorige maand. ( was toen 17 dagen en zit nu op dag 19 en heb rond 25 dagen gemiddeld als goed is) 
fingers crossed ?
En vind zelf deze manier ook fijn om samen verhalen te wisselen aangezien we allemaal in zelfde schuitje zitten en met niemand anders kan delen 
 
Jaa laten we hopen, maar ze zeggen zonder menstruatie ook geen ovulatie. Dus er moet dan wel een heel groot wonder gebeuren. Gezien ze aan PCOS denken, ik heb me nu ingesteld op de afspraak bij de gynaecoloog in maart en dan hoor ik verder. Tot die tijd maar hopen op goed nieuws
@Maria H @H P
 
Ooh wat balen dat er hier nog steeds geen positief nieuws uit de bus is gekomen!☹️
Ik duim alvast mee voor de dames die nu de dagen aftellen tot de test, dat die positief mag zijn ?
@je-nni-fer: Met je bericht, dacht ik misschien moet ik toch ook maar eens een afspraak maken bij de gynaecoloog. Bij deze dus meteen vastgelegd. Paniekerig als ik ben, maar meteen de eerste afspraak geboekt op 19/1, misschien ben ik te snel ongerust. Ik ben ook sowieso al wel een tijd niet meer op controle geweest. Met dat ik jou maart zie schrijven, paniekeerde ik precies op het idee dat er een mogelijkheid zou zijn dat ik nog 2 maanden niet ongesteld zou worden. Die gedachte en onzekerheid kon ik precies niet goed aan ?. Knap dat je je hoofd zo koel lijkt te houden. 
 
Ik heb geen goed gevoel meer bij deze ronde :(. Ik ben nu 9 of 10 dagen DPO en ik merk niets anders dan anders. Denk dat ik ook maar iets vroeger ga testen, dinsdag ipv donderdag. Ik gebruik de sensitesten, maar verwacht dus geen positief resultaat. Hopelijk verandert er nog iets morgen of overmorgen :).
 
 
Lief dat jullie allemaal zo meeleven! Ben best wel teleurgesteld en baal heel erg. En zoals @BellaBori al zegt, echt fijn om hier ons ei kwijt te kunnen, want zo uitgebreid heb ik het er ook eigenlijk met niemand over (behalve met m’n man).Ik ga van de week maar eens naar de huisarts bellen om een bloedbeeld te laten maken. Mijn gyn zei dat dit mbt een kinderwens sowieso handig is, vooral als het iets langer duurt. Dus misschien is dat wel een idee. Iemand ervaring met een compleet bloedbeeld incl. vitamines en hormoonspiegel?
@BellaBori jeeetje wat een mindfuck bij jou ook zeg. En dus ook nog niet ongesteld? Zo spannend!
@Maria H Jaa snap wel dat de druk er nu af is! Positief was natuurlijk wel leuk geweest, benieuwd of dat de komende dagen nog de andere kant op gaat! Duim voor je!
@ERZ voor jou ook balen zeg. Knuffels!
 
Terug
Bovenaan