Maria H schreef:Oh neeee @maedsche wat enorm shit!! Ik dacht zo dat het de goede kant op zou gaan bij jou. Wat een mindf*ck zo hee ?
@ERZ voor jou ook dik balen. De afscheiding heeft toch weer voor verwarring gezorgd…
Naa wat raar is dat @Bellabori?! Hopelijk morgen een betere test, hou ons op de hoogte!! Lukt het al met de foto’s uploaden? ?
@Je-nni-fer wat vervelend dat je er geen zicht op kunt krijgen… Ik lees ook wel eens dat bij sommige vrouwen die ovulatietesten niet goed werken. Maar goed, een keer ongesteld worden is ook wel handig om te weten waar je ongeveer staat… Fijn dat je alvast een afspraak hebt staan en tot die tijd lekker doorgaan en hopelijk lukt het dan al daarvoor! ?
Hey Maria H ik ben heel erg benieuwd voor jou de komende dagen, hou ons op de hoogte! En ja.. ik vind het ook super raar…. Misschien alsnog te vroeg getest dat mijn cyclus wat langer is? Ik volg het niet meer..? maar zolang er geen menstruatie is kan ik er verder ook weinig mee. Voel wel afentoe hele lichte menstruatiekrampjes had ik vorige week ook… Afwachten maar. Mocht ik ooit op een dag weer een streepje zien ga ik me verdiepen in het uploaden van een foto! Ik hou jullie op de hoogte☺️ dankjullie wel dames voor een beetje “steun” verder deel ik dit met niemand dus vind het heel fijn om hier met jullie te kletsen over alle rare dingen wat we meemaken.. kan er ook nooit tegen als mensen zeggen “we gaan een kind nemen”. Alsof alles zo vanzelf sprekend is en zo makkelijk gaat…de meeste dames zitten echt wel in onzekerheid, vol spanning, teleurstelling & frustratie ?