NOD januari 2022 ?

@jannienne nou ik probeer mijn hoofd koel te houden ?. Om een lang verhaal kort te maken. In juni gestopt met de pil, toen onttrekkingsbloeding, daarna pas september minimaal ongesteld en toen weer 2 maanden niet. In december bij de huisarts geweest voor bloed controle naar hormonen dit was allemaal goed en toen ook meteen doorverwezen naar de gynaecoloog die heeft een inwendige echo gedaan en het leek op PCOS. Toen is de afspraak gemaakt om tot maart te kijken wat mijn menstruaties doen, is die dan nog onregelmatig volgt verder onderzoek.

Goed van je dat je een afspraak hebt gemaakt, het geef toch rust als ze even alles nakijken zover dat kan. Ben benieuwd
 
@maedsche, nog nooit gehoord van zo een bloedbeeld, maar lijkt me wel handig om wat zicht te krijgen op je waardes en hormonen.
Hoelang proberen jullie al? 
Heb soms ook het idee dat ik het hier beter kwijt kan dan bij mijn man ? die is vaak van "maar we proberen nog maar net, doe eens rustig" en krijg het toch niet heel goed uitgelegd altijd dat ik er toch erg mee in mijn hoofd zit en die hormonen toch vanalles doen met je lichaam. 
@je-nni-fer: ooh wow dat is toch echt wel al een hele rollercoaster van een half jaar seg! Wel goed dat je ook snel bij gyn bent geweest al in het najaar toch en wat vervelend dat die dan aanraden om te wachten tot maart! In een normale tijd vliegt dat om, maar in tijden van kinderwens lijkt dat zo lang he. Hopelijk wordt je echt weer gewoon ongesteld voor die tijd. Ik duim zo erg voor je. En ik begrijp nu wel ook meer dat je voor jezelf die datum van maart hebt, dat geeft toch iets perspectief om naar toe te leven he.
Ik hoop inderdaad voor mezelf dat het iets duiding geeft en dat geeft ook wel het gevoel dat ik iets aan het doen ben ofzo want gewoon wachten is zo moeilijk. Ik hou je zeker op de hoogte wat ze zeggen na 19/1.
 
 
Wat enorm vervelend voor diegenen die helemaal geen grip hebben op hun cyclus. Ik vond het zelf al vervelend dat ik zo'n lange cyclus (+/- 34 dagen) heb en de laatste tijd zo onregelmatig. Maar dat lijkt nu achteraf waarschijnlijk met de vaccinaties te maken te hebben.
Heel veel succes voor jullie in ieder geval!

Verder vind ik het ook heel fijn dat ik hier m'n ei kwijt kan. Ik kan er ook wel deels met m'n partner over praten, maar hij heeft toch meer zoiets van wacht nou maar gewoon tot je NOD. Normaal ben ik ook best nuchter, maar nu we echt aan het proberen zijn vind ik het toch wel lastig. Als vrouw zijnde voel je dan toch vanalles, vooral in de wachtweken.

Zo had ik gisteren een best goed gevoel over, want ik had de hele dag lichte buikkrampjes (hoe blij kun je zijn met buikkrampjes ?). Maar sinds gisterenavond voelde ik ineens niets meer en nu nogsteeds niet. Dus dan slaat de twijfel weer toe ?.
En dat snapt m'n partner dus sowieso totaal niet en kan ik hier wel kwijt. (Alhoewel het natuurlijk ook zo kan zijn dat jullie het niet snappen haha).

Heb wel echt besloten om géén early test te doen deze keer. Dus wacht (on)geduldig af tot zaterdag.

Hoop wel dat in tussentijd er andere dames wél positief nieuws te melden hebben! Wordt wel tijd als je de lijst zo ziet ?
 
Hi allemaal. Ik lees al een tijdje mee en vind het fijn om al jullie verhalen te lezen en herken mijzelf in zoveel van jullie! Ik doe graag mee in de topic. Het is ons eerste kindje, ronde 2 en NOD is 23/24 januari. Al was ik vorige keer eerder ongesteld geworden dan dat het eigenlijk zou moeten plus is m’n cyclus nog niet constant. Laatste 3 keren had ik een cyclus van 38 dagen, en deze maand opeens van 28 dagen. Ik werk met de CB ovulatie testen en had afgelopen 3 dagen een smiley. Laten we hopen op heel gauw goed nieuws voor ons allemaal!
 
@hp: herkenbaar hoor en zeker wel te begrijpen wat je schrijft. Elk signaal van je lichaam ga je toch plots heel erg interpreteren he ookal is dat toch zo moeilijk.
Ik begrijp het ook dat je geen early test doet, dat brengt vaal zoveel verwarring he dus hopen dat de tijd snel voorbijgaat tot zaterdag dan! ??
@bellie: ooh wat spannend voor jou,.ook op die wachtbank. Hopelijk snel een positieve test. 
 
 
Hoi dames! vervelend dat een aantal alsnog ongesteld zijn geworden.. ik had t anders gehoopt voor jullie!  
 
@Maedsche Nope, hier nogsteeds geen ongesteldheid te bekennen...:( Ik wordt gek van die onzekerheid. Ik heb vanmiddag de assistente van de huisarts aan de lijn gehad om wat te vragen. Ze zei dat ik altijd bloed kon komen prikken. Ze vond het wel appart dat ik afgelopen week zo'n last had van menstruatie-achtige krampjes en echt vol zat terwijl ik dan op dat moment niks wilde eten. Maar ze adviseerde mij om het weekend nog een keer te testen en anders volgende week zoiezo even langs te komen om bloed te prikken. Ik vind het gewoon zo raar dat ik vorige week vanalles in mijn buik voelde. De afgelopen 2 dagen minder en nu begint het weer wat te rommelen. En dat cervix-slijm blijf ik ook nogsteeds apart vinden ongeveer 2 weken na mijn menstruatie. Mijn lichaam gaf wel degelijk aan dat er iets gebeurde. En nu niet.... Dames denken veel te veel!! ? Hoe zit het met de andere dames? Ik ben wel eens toe aan goed nieuws!???
 
Helaas is mijn ronde wel verkeken! Vanochtend nog een negatieve test en gister en vanochtend wat roze verlies wat wel duidt op de aankomende menstruatie. Heel jammer weer! ? Ik ga me vast aanmelden voor februari en dan hoop ik de volgende ronde op een wat kortere cyclus. 

Deze week wel een afspraak staan bij de huisarts om over de onregelmatige cyclussen te praten en het tussentijdse bloedverlies (vaak een week voor NOD). Cyclussen de afgelopen maanden: 43-32-51-28-38. LF wisselt tussen de 10-13 dagen.  
Hebben jullie hier ervaring mee? Echt geen pijl op te trekken. Het tussentijds bloedverlies ben ik al op getest met een uistrijkje die was gelukkig goed. Maar als het aan bleef houden moest ik me weer melden. 

Heel veel succes voor de dames die nu in spanning zitten of die nog even moeten wachten!! ?


@Lis- & @Gebruiker10371287 Jullie je testje gedaan vandaag?

@Je-nni-fer Shit om te horen dat je zo lang wacht al. Hoor graag wat er uit de afspraak is gekomen in maart. 
@maedsche Hoe is het met jou nu? Zo rot voor je hoe het is gegaan deze keer ? Ben ook wel benieuwd naar het 'bloedbeeld'. Nog niet eerder van gehoord. 

@H P Lekker doen wat goed voelt inderdaad met niet early testen! Verschilt bij mij steeds per maand wat ik doe haha. Hopelijk was de rugpijn een goed teken die je laatst had!! 

@Bellabori wow nog steeds geen bloed dat is een goed teken toch!? Jeejtje de dagen zullen voorbij kruipen als je zo moet wachten de hele tijd... Succes nog even!

En @Jannienne ik vind het ook heel prettig dat dit forum er is en jullie ervaringen en verhalen mee te lezen! En dat ik niet de enige ben die er zo mee bezig is en soms onzeker is. Ik heb het er ook goed met mijn vriend over maar ik wil hem ook niet de hele tijd mee lastig vallen want ja ik ben er veeeeeel mee bezig. Als ik hem dat kan besparen dan graag (hij staat er wat meer nuchter in wat wel goed is voor me). 

Ik blijf hier nog even lekker mee lezen hoe het bij jullie verloopt allemaal! ?
 
Terug
Bovenaan