NOD januari 2022 ?

@BellaBori Wat frustrerend zeg! Je lichaam kan je sowieso flink voor de gek houden inderdaad, en dat is helemaal vervelend. Ik hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt (en dan uiteraard het liefste in positieve zin ??). Succes de komende dagen weer met afwachten! 
Mijn dagen kruipen voorbij haha, de laatste dagen van wachtweken lijken altijd een eeuwigheid te duren. Had er van het weekend wel een 'goed gevoel' over, maar inmiddels voel ik helemaal niets meer dus heb er nu eigenlijk niet meer zo'n vertrouwen in. Dus echt afwachten tot zaterdag en anders dan een testje. 
Hoop ook dat er gauw iemand positief nieuws te melden heeft! Ben daar ook wel aan toe ?
 
@Maria H Ow nee! Ik hoop heel erg dat het niet doorzet en dat het wellicht toch vals alarm is nu dat beetje bloed. Maar snap héél goed dat je dat zelf nu niet zo voelt. Maar wie weet... ik ga voor je duimen! ???
Mijn cyclussen waren afgelopen keren dus ook zeer onregelmatig maar denk dus zelf (als ik terug kijk) dat dat met m'n vaccinaties te maken had. Weet niet of dat dat bij jou toevallig ook zo kan zijn?
En herken het wat je zegt met het erover praten met je partner. Bij mij is het hetzelfde, ik wil het hem ook zo min mogelijk aandoen, aangezien ik soms ook gek wordt van mijn eigen gedachten en getwijfel haha.
 
 
Lief van je @H P! Ik verwacht er niks meer van inderdaad door de negatieve test en de buikkrampen begonnen ook al een beetje gisteravond. Maar dankjewel, wat extra duimen (al is het voor de volgende ronde) kan nooit kwaad ??
Die vaccinaties (en griepprik) zou inderdaad kunnen, alleen ik herken dit wel al van voordat ik alles ging bijhouden. Toen registreerde ik het alleen nog niet zo goed. En toen maakte het me niet zo veel uit wanneer ik ongesteld werd haha. 

Zo spannend voor jou nu! Er zit inderdaad niks anders op dan afwachten, duim ook voor jou! Lekker wat dingen doen waar je blij van wordt en dan is het hopelijk snel zaterdag met goed nieuws ?
 
Hier helaas ook niks geworden, op naar ronde 17 :( .
Succes voor de wachtenden, gefeliciteerd voor de zwangeren en sterkte voor degene die ongesteld zijn geworden. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde!
 
Jeej dames, 
 
Januari is niet zo goed begonnen, zie ik wat balen zeg dames hopelijk volgende maand meer geluk.
Ik ben een beetje stil tussendoor, omdat ik er niet veel aan wil denken, maar onbewust ben je er toch steeds mee bezig, ook merk ik dat ik erg onzeker wordt dat het allemaal wat langer duurt, bij de eerste na twee maanden al zwanger, nu is de thuis situatie ook niet zo optimaal maar dat zou het niet mogen zijn. Ook merk ik dat ik telkens teleur gesteld ben als ik een witte test heb en ongesteld wordt. 
Ik mag nog een ongeveer een weekje wachten, ben erg benieuwd of het gelukt is deze keer. Gisteren wel steken in mijn onderbuik en gisteravond en vandaag toch wel jeukende tepels af en toe. 
De dames die samen met mij nog aan het wachten zijn, heel veel succes en hopelijk een mooie tweede helft van de maand. 
 
Dikke knuffel aan alle dames
 
 
Hoi allemaal,
vanacht werd ik wakker van hevige krampen en dacht al van shit das niet best..En helaas net ongesteld geworden?. Mn cyclus is weer te kort en eisprong haast onmogelijk denk ik.. 20 dagen nu... moet nog 1,5 maand doorbikkelen en dan zou volgens mn huisarts mn cyclus beter gaan... hoop t zo. Watn gedoe he met geen grip krijgen op je cyclus.. k ga vanuit dat volgende maand ook niet lukt hehe en in maart aankijken hoe mn cyclus is. Wel hou ik alles bij via n app. Als in maart niet goed is ga ik naar de huisarts denk ik.
sterkte ladies die ongesteld zijn. Blijkbaar geen goede start van t jaar voor ons... hopelijk komen gauw positieve testen ? 
 
@Maria H goed dat je naar de huisarts gaat, dat is weer een stapje vooruit. Misschien dat er iets aan gedaan kan worden  om je cyclussen regelmatiger te krijgen.
Ikzelf heb gisteren contact gehad met een fertiliteitskliniek voor een afspraak, gewoon om wat onderzoeken te laten doen en kijken wat eventueel de opties zijn. Ik ben nog maar een paar maanden bezig met zwanger proberen te worden. Maar ik ben wel al gediagnosticeerd met een ziekte die vruchtbaarheidsproblemen kan geven (endometriose) vandaar dat ik er niet mee wil wachten.
Mijn NOD stond hier in het lijstje op 14/01, maar ik vermoede eigenlijk dat het iets eerder (donderdag ofzo) ging zijn. Nu zag ik daarnet een klein beetje bruin bloed. Dus ik veronderstel dat ik nu gewoon ongesteld ga worden. De laatste dagen merkte ik geen tekenen van zwangerschap waardoor ik er eigenlijk al vanuit ging dat het niks ging zijn. Echt teleurgesteld ben ik nu dus ook niet (wel eind vorige week drie dagen zitten wenen dus de teleurstelling was al gepasseerd). 
Op naar een volgende ronde met nieuwe hoop. Dat ik een afspraak heb bij de fertiliteitskliniek geeft mij moed omdat ik het gevoel heb dat ik ergens naartoe werk ondanks dat het nu dus niks is geworden.  Ik zie een aantal van jullie dan wel weer in het topic NOD februari.
Al degene die nog kans hebben voor deze maand, wens ik heel veel succes en geluk! Ik kijk hier nog wel eens of er een goede afloop is voor jullie, dat geeft mij ook hoop :).  
Ps. Ik heb zonet mijn gebruikersnaam aangepast, ik sta nog met de oude naam in het lijstje: Gebruiker10371287
 
@Ltls, inderdaad het schiet echt niet op dat zag ik ook al. Zou het met de kerstdagen te maken hebben? Eten/drinken/alcohol?
Heel vervelend allemaal.. 

Misschien aankomende maanden meer geluk met alle goede voornemens. :)
 
Terug
Bovenaan