NOD januari 2022 ?

@Lis- Ah nee wat enorm balen zeg! Dat is ook wel een hele korte cyclus inderdaad, dus grote kans dat er geen eisprong was. Hopelijk dat inderdaad snel 'normaler' wordt zodat je er meer grip op hebt en iets mee kan.
@IsaV Pfff... wat *** zeg. En zoveelste ronde al weer. Kan me niet voorstellen hoe dat moet zijn. Hopelijk dat het toch snel raak mag zijn voor jullie ?
@Anirbas ik heb je naam aangepast. En hopelijk is het vals alarm... ??
@IsaV Ja vroeg ik mezelf ook al af... Statistisch gezien zouden van deze lijst minimaal 6 positief nieuws moeten krijgen. Maar tot op heden is het een en al verdrietig nieuws. Zo zie je maar... het gaat niet 'vanzelf' zoals het bij sommige wel lijkt te gaan.
 
 
Zo moest even flink teruglezen! Zo irritant in de app ?

@Maria H oh jeetje, ben je inmiddels ongesteld geworden dan of nog niet? Goed dat je naar een arts gaat ook. Wat onwijs balen zeg… met mij gaat het wel iets beter, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe nu verder. Het liefst wil ik er niet te veel mee bezig zijn, maar dat lukt me niet en dat vind ik dan weer irritant. En ik ben nog steeds ZO moe, ik bedoel, ben MOEder ?, maar kan op dit moment gewoon bijna niet meer zonder middagslaapje.

@HP bij jou ook echt spannend zeg en zo begrijpelijk dat je van alles voelt en het is zo lastig omdat het van alles maar ook niks kan betekenen... duim voor goed nieuws!

@BellaBori jeeeetje voor jou ook echt spannend zeg! Nog steeds geen duidelijkheid? Duim voor je!!

En inderdaad, zoveel sippe smileys al. Hopelijk binnenkort wat beter nieuws. Daar is iedereen wel aan toe denk ik.
 
maedsche schreef:Zo moest even flink teruglezen! Zo irritant in de app ?
@Maria H oh jeetje, ben je inmiddels ongesteld geworden dan of nog niet? Goed dat je naar een arts gaat ook. Wat onwijs balen zeg… met mij gaat het wel iets beter, maar ik weet eerlijk gezegd niet zo goed hoe nu verder. Het liefst wil ik er niet te veel mee bezig zijn, maar dat lukt me niet en dat vind ik dan weer irritant. En ik ben nog steeds ZO moe, ik bedoel, ben MOEder ?, maar kan op dit moment gewoon bijna niet meer zonder middagslaapje.
@HP bij jou ook echt spannend zeg en zo begrijpelijk dat je van alles voelt en het is zo lastig omdat het van alles maar ook niks kan betekenen… duim voor goed nieuws!
@BellaBori jeeeetje voor jou ook echt spannend zeg! Nog steeds geen duidelijkheid? Duim voor je!!
En inderdaad, zoveel sippe smileys al. Hopelijk binnenkort wat beter nieuws. Daar is iedereen wel aan toe denk ik.

Hey maedsche, nee helaas nogsteeds geen duidelijkheid☹️ geen ongesteldheid te bekennen en nogsteeds een negatieve test.. allen wat steken in mijn linker-lies en soms wat gerommel in mijn buik. Verder nergens last van. Begrijp er echt helemaal niks van…
@H P dankjewel. Ik moet maar geduld hebben…
En inderdaad. Iedereen is toe aan positief nieuws??
 
Wat enorm shit ook @IsaV ☹️. Hopelijk gaat dit nieuwe jaar ons wat moois brengen inderdaad. Aan onze goede voornemens zal het niet liggen. 
@Ltls Heeeel veel succes voor jou ook met wachten en dagen aftellen de komende week! 
@Lis- Naa snap dat je hier helemaal gek van wordt. Doe je wel ovulatietesten om te checken of er een eisprong is? Ik deed het eerst ook niet maar door de lange cyclussen ben ik het toch maar bij gaan houden om wel te weten of er uberhaupt iets gebeurt (voor zo ver je dat dan kan na gaan met een ovulatie test).
@Anirbas Wat goed dat je contact hebt gehad en moet je lang wachten tot de afspraak staat? Snap helemaal dat je dan het gevoel hebt dat je in ieder geval ergens naar toe werkt of een plan kan maken met de kliniek mocht dat nodig zijn. Ik heb zelf nu ook een doorverwijzing voor de gynocoloog, door de onregelmatigheid en lange cyclussen en de tussentijdse bloedingen. Geen idee nog wanneer, maar voelt inderdaad wel goed dat het in ieder geval serieus wordt genomen.
@H P Grappig wat je zegt over dat het statistisch 6 positieve smilies moeten worden! Gelukkig staan er nog wel een hoop namen onderaan de lijst dus het kan nog ?
@Maedsche Snap heel goed het 'niet er mee bezig willen zijn'. Pff, ik probeer het ook zo tegen mezelf te zeggen de hele tijd, maar het blijft lastig ? Van de week nieuwe vakanties geboekt met mijn vriend voor dit jaar, dat helpt wel! Heerlijk om ergens naar uit te kijken. Overigens nog niet 'officieel' ongesteld (als in: het rode moet nog komen), maar verwacht het wel ieder moment. 
 
@BellaBori en @Maria H Wat enorm vervelend dat jullie nogsteeds zo in de onzekerheid zitten van wel/niet ongesteld zijn. Hopelijk krijgen jullie beide gauw duidelijkheid! 
 
Zelf zit ik nu twee dagen voor m'n NOD, maar heb er echt geen goed gevoel over. En dat komt eigenlijk gewoon door het ontbreken van symptomen... 
Dus hierbij even vraag voor degene die al eerder zwanger zijn geweest: heb je altijd voor je NOD symptomen? Of kan het ook zijn dat je helemaal niets anders voelt en toch zwanger bent? ?
Vorige cyclus voelde ik me namelijk heel anders en voelde ik vanalles, maar toen negatieve testen en ongesteld. Dus toen zat het wellicht echt tussen m'n oren. Maar nu voel ik dus echt niets anders...
 
@Hp ik bij de 1e zwangerschap geen symptomen en bij de 2e zwangerschap hele sterke reuk vond alles vies ruiken. Maar dat is helaas uitgelopen op een miskraam. Dus je hoeft niet altijd wat te voelen succes.
 
Bij mijn beide zwangerschappen  was het anders.bij de 1e had ik 2 dagen voor m'n nod al echt symptomen . En bij de 2e zwangerschap  stond ik echt versteld  van een positieve test.  Had nergens last van  . Hier nog 5 dagen wacht tot m'n nod ? dat wachten is ellende ☹
 
Ja geen idee, in 2020 waren er wel veel zwangerschappen (toen raakte ik in januari zwanger van de eerste).
Ik ga er nu niet vanuit, heb geen klachten, dus helaas. 
Anders hadden we twee kleintje dicht bijelkaar jarig gehad. 
We wachten rustig dat ik ongi wordt en dan op naar de volgende ronde
 
Terug
Bovenaan