NOD januari 2022 ?

@HP nou idd, zo vanzelfsprekend als het soms lijkt is het echt niet.. Krijg steeds meer respect voor de natuur en hoe dat geregeld wordt allemaal. Maar vraag me ook wel af wat er bij ons mis is dat het niet mag lukken want alles lijkt gewoon in orde want we hebben zo ongeveer al alles onderzocht. 
Maria H,  nou inderdaad! We doen allemaal ons uiterste best.
 
@IsaV aan de ene kant fijn dat alles in orde lijkt na, maar de onzekerheid  en spanning elke maand is echt vreselijk lijkt mij. Hoop dat het voor jullie heel snel raak is!
@Hp bij mijn 1e zwangerschap had ik ook geen symptomen echt helemaal niks, pas na de test kwam wat pijnlijke borsten, maar verder niks. Dus heb tot aan de 1e echo toen 2x per week een test gedaan om te kijken of ik nog wel zwanger was, omdat ik dus echt nergens last van had! 
 
@IsaV aan de ene kant fijn dat alles in orde lijkt na, maar de onzekerheid  en spanning elke maand is echt vreselijk lijkt mij. Hoop dat het voor jullie heel snel raak is!
@Hp bij mijn 1e zwangerschap had ik ook geen symptomen echt helemaal niks, pas na de test kwam wat pijnlijke borsten, maar verder niks. Dus heb tot aan de 1e echo toen 2x per week een test gedaan om te kijken of ik nog wel zwanger was, omdat ik dus echt nergens last van had! 
 
[quote quote=10521278]@Anirbas Wat goed dat je contact hebt gehad en moet je lang wachten tot de afspraak staat? Snap helemaal dat je dan het gevoel hebt dat je in ieder geval ergens naar toe werkt of een plan kan maken met de kliniek mocht dat nodig zijn. Ik heb zelf nu ook een doorverwijzing voor de gynocoloog, door de onregelmatigheid en lange cyclussen en de tussentijdse bloedingen. Geen idee nog wanneer, maar voelt inderdaad wel goed dat het in ieder geval serieus wordt genomen.[/quote]
Ik kon morgen al op afspraak gaan maar voor mijn vriend kwam dat minder goed uit owv werk dus nu is het bijna een maand wachten. Omdat we nog niet lang bezig zijn, vind ik het niet zo erg. Wie weet heb ik nu zelfs nog voor de afspraak een positieve test in handen.
Intussen is mijn menstruatie wel echt begonnen dus er mag nu helaas een sippe smiley achter mijn naam. Intussen toch nog hard aan het hopen dat de lijst aangevuld mag worden met zoveel mogelijk blije smileys!
 
Bedankt allen voor de reacties! Blijkt dus maar dat ook daar helemaal geen pijl op te trekken is ?. Dan wacht ik nog maar 'geduldig' af, wie weet is er toch nog hoop (ookal verwacht ik het nu dus echt niet haha). 
@Anirbas Fijn dat de afspraak nu staat! En wie weet is het nu dan voor die afspraak inderdaad alsnog wel raak. Wel vervelend dat nu toch heeft doorgezet. Het sippe gezichtje is toegevoegd...
 
Mijn nod is 16 of 17 januari.. 
Heb weer zo'n spanning, en zo bang om opnieuw teleurgesteld te zijn. 
Deze ochtend een k2v5 gedaan maar negatief helaas.. 
De kans is volgens mij klein dat ik toch nog zwanger ben? 
 
 
@Idem, idd wel fijn maar dat maakt je des te meer aan het twijfelen want waar ligt het dan aan? Ik ben ook wel stress gevoelig dus ga nu denken dat ik het rustiger aan moet doen maar eigenlijk wil ik dat niet haha dat is ook wel zo'n dilemma he. Maar als ik nu zeker wist dat het zou helpen zou ik het wel doen. 
Wel bijzonder dat je nergens last van had bij de eerste zwangerschap en heerlijk volgens mij! Al maakt het dat weer moeilijker om te geloven :) 
onvervuldewens, Wat is een k2v5? Als het een zwangerschapstest is dan wil dat denk ik niet perse iets zeggen. Sommige mensen testen pas een week na de NOD positief. Geen bloed is moed :)
 
@IsaV, Wat een fijne reactie, moet ik onthouden :) 
Is de kruidvat zwangerschapstest.. Heb af en toe wel menstruatiekrampen sinds gisteren, maar voel anders helemaal niets.. dus bang dat het weer niets wordt.. 
 
Terug
Bovenaan