NOD januari 2022 ?

@onvervuldewens ik heb je toegevoegd aan de lijst. Maar dat hoeft zeker niets te betekenen. Want de test die jij nu bedoelt is volgens mij ook geen early test, maar een normale test. Die test vóór je NOD sowieso niet gauw positief omdat deze minder gevoelig is. En wat @IsaV inderdaad ook al zegt, er zijn gevallen die pas een week ná NOD positief testen. Dus ik zou sowieso afwachten tot je NOD om opnieuw te testen. 
 
Hoi dames,
Ik doe graag mee deze ronde!
Tweede kindje. Ronde 13 - twee miskramen gehad het afgelopen jaar - 
Nod is 22januari. Ik denk dat ik nu op dag 6 dpo zit.

Aan het begin van de maand had ik er een heel positief en hoopvol gevoel bij, nou dat is alweer weggezakt hoor (uit angst voor teleurstelling). 
Succes iedereen! 
 
 
@basilicum wat vervelend zeg, die miskramen! Hoe doe jij dat met berekenen? Of wacht jij tot de volgende menstruatie is geweest om weer te proberen? Ik heb net voor kerst een vroege miskraam gehad en ongeveer 1,5-2 weken later had ik ineens weer een bloeding die een paar dagen duurde.. Voelde niet als een menstruatie, dus ik denk nog nabloeding van de miskraam? Ik heb nu geen idee wanneer mijn NOD gaat vallen en word er inmiddels aardig gestoord van. Ik heb geprobeerd (en probeer nog steeds) mijn ovulatie te vinden, maar met de bloeding gestopt en ik weet nu dus niet of die al geweest is of dat hij nog steeds moet komen…
 
Hallo dames, mijn naam mag jammer genoeg van de lijst gehaald worden; geen eisprong te bekennen hoewel ik al op dag 24 zit. Dit alles met hormonenkuur en continue opvolging met echo's. Zonet gestart met nog een zwaardere hormonenkuur maar ik merk de laatste dagen dat ik het emotioneel moeilijk heb om hier bij te lezen.
Ik hoop voor alle wachtende dames dat het deze keer raak is, en ik hoop de andere dames snel weer te zien in het NOD februari 2022 topic. Fingers crossed dat ik me daar snel weer mag gaan aanmelden!
 
@LineLine vooral goed op jezelf letten en zeker niet verplicht voelen hier te schrijven als het zo veel van je vraagt. Wat frustrerend en rot dat je die eisprong niet hebt gekregen, ondanks de inspanningen. Ik hoop dat je snel wat meer grip krijgt op je cyclus..  @basicilum welkom! Naar zeg, die miskramen. Blijft een up en down verhaal, je gevoelens kunnen je helemaal gek maken. Nog een dikke week en dan is je NOD al in de buurt.  Hier m'n eisprong en klusdagen achter de rug, ik neem braaf plaats op t wachtbankje.
Mijn NOD wordt dan de 25e, maar ik ga m'n best doen gewoon te wachten tot ik (niet) ongesteld word. 
 
@Yolanaa 
ik heb beide keren de eerste menstruatie na de miskraam afgewacht. De eerste keer had ik meteen weer een cyclus van 28dagen. Ik had toen wel tussendoor ook bloedverlies dat dan enkele weken of dagen aanhield en dan weer stopte.
De tweede keer duurde het 50(!) dagen voordat mijn eerste menstruatie doorkwam. Eenmaal ongesteld geworden gebruikte ik weer ovulatie testen, mijn cyclus is nu iets langer. 
het kan dus zo zijn dat je inderdaad nog nabloedingen hebt. Super vervelend :( dat kan echt wel weken duren. Hoop dat het gauw over gaat en je ongesteld of zwanger bent.
@HeHoLetsGo bedankt voor het toevoegen! 
Succes met het wachten! 


 
 
 
 
Terug
Bovenaan