NOD januari 2022 ?

Ik heb opnieuw getest! Gister was die net zo onduidelijk al eergisteren. Net getest en hij is positief! Alleen verlies ik op het moment voor m'n gevoel echt veel bloed, dus ben er zo onzeker over.. Helemaal geen fijn gevoel..
 
@ My- Dat zou zeker een mooi cadeau zijn! Hopelijk is het raak voor jullie ?
@gebruiker889912 Balen zeg. Wel een erg korte cyclus inderdaad, dus dat is dan wel 'fijn' dat je niet zo enorm lang hoeft te wachten iedere keer. ?? Dat het deze maand wel lukt
@Yolaana ow wat een mindfuck zeg! ? Enige wat je kunt doen is denk ik dan toch maar even afwachten nog. En over paar dagen weer testen? Sterkte zeg ♥️
 
 
Weer even een update van de NOD's:
- HeHoLetsGo = 29 december
- Frasseke = 30 december
- Lis- = 30 december
- Gebruiker Bambi = 01 januari
- Idem = 02 januari
- Iloontjee = 03 januari
- My- = 04/05 januari
- Yolaana = 06 januari
- BoJo = 06/07 januari
- BellaBori = 07 januari
- Bianca Jansen Zweerus = 10 januari
- Fiedjexx = 13 januari
- IsaV = 13 januari
- Nicolle B = 14 januari
- gebruiker889912 = 14 januari
- H P = 15 januari
 
Mocht er iets aangepast/aangevuld moeten worden, laat het me dan zeker even weten!
 
Hp dat is inderdaad een voordeel maar het voelt zo oneerlijk soms maar we moeten het even laten bezinken en na de kerst gaan we er weer tegenaan?
 
Ja echt mindfuck.. Gister naar de huisarts geweest. Die zei dat ik moest afwachten tot zaterdag en dan opnieuw moest testen. Het zou nog te vroeg zijn volgens haar voor een echo.. Wel zei ze dat ik weer moest bellen als ik buikpijn krijg.
Ik heb alleen zelf het gevoel dat ik al 6 weken zwanger ben, het zou anders wel heel vreemd zijn gezien mijn ovulatie pas overmorgen zou zijn. Een echo is met 6 weken wel mogelijk. Om die reden de verloskundige gebeld vannochtend. Kon mij direct inschrijven en ze bellen mij vandaag voor een telefonische afspraak met eventueel echo als gevolg. Heel spannend allemaal.. Bloedverlies is na vannacht gelukkig weer minimaal. Maar het zit me niet lekker dat ik redelijk wat heb verloren afgelopen nacht.
Iedereen heel veel succes de komende weken, ik ga voor jullie duimen! Het is een aardige lijst geworden met verwachte NODs :)
Edit: Ben gebeld. Morgen om 17h echo.
 
Yolaana wat spannend en super fijn dat je gewoon een echo krijgt ik hoop echt voor je dat allee goed is??ik heb met mijn 1e zwanger van onze zoon alleen maar bloedverlies gehad en liep daardoor ook bij de gynaecoloog en hij is nu 16 maanden dus het hoeft niet altijd wat te betekenen. Toen ik in mei erachter kwam dat ik zwanger was van de 2e kreeg ik een miskraam nooit bloedverlies gehad geen krampen niks bij de echo van 11 weken zagen ze dat de embryo niet goed was. Nu zijn we alweer 3 rondes veder en ook nog niet zwanger alleen deze keer was het echt een klap omdat ik het gevoel had dat het goed zat,helaas toch ongesteld geworden en we moeten weer veder?heel veel succes morgen en laat het even weten?
 
Heh van jammer gebruiker 889912.
Ook op naar de volgende ronde.   Hopelijk hebben we nu wat meer geluk ?
 
Ik heb net ovulatie testen gekocht  hier begin ik zondag mee  dan heb ik wat meer duidelijkheid en rust wanneer mijn ei en mijn nod is
 
Terug
Bovenaan