NOD januari 2022 ?

He Nicolle zeker balen ben er deze keer ook echt kapot van had echt zo'n goed gevoel en dan merk je gewoon dat je lichaam zo voor de gek kan houden?spannend voor jou ook weer ovulatietest zijn wel fijn hoor. We houden elkaar op de hoogte?
 
@gebruiker889912 Herkenbaar, ik dacht deze keer ook echt dat het zover was. Voelde me zo anders en symptomen. Dus je lichaam kan je zeker voor de gek houden. Hopelijk dat het deze keer wel lukt voor jullie ?
@Yolaana Fijn dat je morgen toch voor de echo kan komen, dan krijg je in ieder geval duidelijkheid. En heel erg te hopen dat alles allemaal toch goed zit en dat het bloedverlies met iets anders te maken heeft. Ga voor je duimen morgen! ??
 
Misschien een beetje een rare vraag, maar hebben jullie ook last van pijn tijdens het vrijen op/rondom de eisprong? Ik heb dit wel eens eerder gehad, maar nu sinds een tijdje ook met ovulatietesten bezig en ik merk dat (sorry voor detail) als hij diep gaat dit echt heel gevoelig/pijnlijk is rondom mijn eisprong. Geen idee of dit een logische verklaring heeft dus ben benieuwd naar jullie ervaringen of dat ik hiervoor beter naar de dokter kan gaan ?
 
My-

Jup herken ik, heb ik ook. Mijn eisprong doet sowieso enorm veel pijn. Maar seksen kan dan ook echt pijnlijk zijn.. soms lijkt t zelfs als ik een dag van te voren seks alsof die eisprong wordt losgerammeld (klinkt heel verkeerd dit wellicht), maar alsof t dan door de inwendige activiteit zich meteen/eerder aandient.. haha
 
Haha ik snap wat je bedoeld. Ik wilde eigenlijk zeggen dat ik blij ben dat je het herkent en ik dus niet de enige ben, maar voor jou helemaal niet fijn natuurlijk. Alles voor een goed doen in ieder geval :)
 
Hier helaas niks te zien op de echo.. Of het is nog heel pril en te klein om waar te nemen, of ik heb een miskraam gehad.. Volgende week woensdag moet ik opnieuw testen en de verloskundige bellen. Verder mogen we weer gaan klussen als ik niet meer bloed. Vind het nog wel een moeilijke situatie, maar wel enorm fijn dat de verloskundige me snapt en ik gewoon een echo heb gehad..
 
[quote quote=10514838]Hier helaas niks te zien op de echo.. Of het is nog heel pril en te klein om waar te nemen, of ik heb een miskraam gehad.. Volgende week woensdag moet ik opnieuw testen en de verloskundige bellen. Verder mogen we weer gaan klussen als ik niet meer bloed. Vind het nog wel een moeilijke situatie, maar wel enorm fijn dat de verloskundige me snapt en ik gewoon een echo heb gehad..[/quote]
Wat ontzettend *** zeg. Lijkt me heel moeilijk om dan naar de verloskundige te gaan zonder dat je zeker weet dat je iets zult zien. Inderdaad wel fijn dat je mocht komen en als je volgende week weer positief test je alsnog weer contact kunt opnemen met ze. 
 
Terug
Bovenaan