NOD januari 2023

Sarac ik heb toevallig twee sessies acupuntuur gehad. Wil deze week weer gaan maar je ziet het Lol krijg ineens niet eens meer een positieve ovulatietest 
 
Ooh Noenoe, dat is wel heel stom! Ik had op internet iets gelezen over acupunctuur. Ik ben zo hopeloos op zoek naar iets dat zou helpen terwijl ik weet dat er geen toverformule bestaat... ik wil het idee hebben dat ik echt alles geprobeerd heb fzo. 
Jori, echt tips heb ik niet. Ik sta mezelf wel toe effe te balen vanaf het moment dat het duidelijk is dat het niet gelukt is. En vanaf dan is het met ups en downs. Soms denk ik: dit wordt onze maand en een uur nadien denk ik dat het nooit zal lukken om zwanger te worden. 
 
Jori, hier ook weinig tips. Je teleurstelling in ieder geval toelaten en accepteren is ook belangrijk. En bij mij helpt het voornamelijk om op iets heel anders te focussen echt afleiding zoeken.

Ik ben nu bezig met een vakantie uitzoeken voor komend jaar. Helemaal loslaten gaat niet want ik zit nu al dat ik denk als ik ga boeken moet het wel voor bijv. mei zijn dat je nog kan vliegen etc. en wat kan doen mocht ik zwanger worden. Maar het helpt om niet eindeloos alleen maar op symptomen etc. te googlen en daar mee bezig te zijn. 
 
Ik ben weer bijgelezen! Ik heb ook geen ervaring met accupunctuur. Ik ben wel benieuwd of mijn eisprong nog moet komen of toch al is geweest, morgen weet ik meer..
Mijn gevoel zegt.. hij komt nog. Ben benieuwd of ik weer op mijn gevoel kan vertrouwen. Vind t maar spannend dit keer..
 
Noenoe, Het klopt dat ik met een vraagteken in het overzicht sta. Ik heb werkelijk geen flauw idee wanneer mijn NOD is.
Ergens tussen 21 en 25 ben ik voor het laatst ongesteld geweest. Eisprong niet gevonden d.m.v. testen, dus misschien sla ik een ronde over of lange cyclus i.v.m. ontpillen. 29 december was m'n zwangerschapstest negatief. 31 december een héél klein beetje bloed op m'n inlegkruisje, daarna niks meer. Tot vanmiddag, maar ook weer echt minimale hoeveelheid bij afvegen. Niet eens bloed te noemen, gewoon beetje een verkleurd papiertje. Wel veel slijm de laatste dagen. Sorry voor de details. Is dat een goed of slecht teken? Eerlijk gezegd weet ik niet of ik nu ongesteld ben, maar wat is het anders? Ben benieuwd naar morgen...
Allemaal nog de beste wensen en dat we allemaal maar gauw positief nieuws kunnen delen met elkaar!
 
Hey allemaal,
Nieuw hier. Na een zwangerschapsverlies in Oktober van onze dochter proberen we het nu nog een keer... onze wens is zo groot!
Helaas hebben wij kans op een gen afwijking maar omdat een traject enorm zwaar is en wij een baby met liefde willen maken, nemen we deze kans. 
Na mijn menstruatie op 8 - 12 december een positieve ovulatie test gehad op 22 december. Wij hebben die week ervoor flink geklust en ook de avond voor deze positieve test nog. Nu afgelopen weekend roze verlies en daarna bruine afscheiding. Dit had ik bij mijn vorige test ook. Alleen vannochtend een clearblue test gedaan (vroege) maar deze was negatief. Ik ga nu wachten tot eind deze week aangezien ik dan ongesteld moet worden. 


Mijn vriend is overtuigd dat het van mijn menstruatie zal zijn maar het blijft lastig. Met wat ik voel en afgelopen weken steekjes te hebben en onderbuik gevoel. Ook heb ik het idee dat ik links in onderbuik meer voel, gek te beschrijven.
Maar we wachten gewoon af. 


succes allemaal♥️
 
Veel slijm is wel een goed teken Michelle. Dan kan het zijn dat je eisprong nog moet komen. Hopelijk zit je dan nu je in vruchtbare periode? 
Welkom Dmama wat verdrietig  om jullie dochter te verliezen. Hopelijk brengt het nieuwe jaar jullie weer wat nieuwe vreugde ook. 
Unwritten benieuwd naar morgen!
Klavertjes zo herkenbaar! Lol. Toen ik de laatste keer ongesteld werd ook lekker weg beredeneerd dat het ook wel beter was want anders had ik niet op vakantie kunnen gaan in de zomer. Nu denk ik september zou nog net kunnen als ik vroeg in juli wegga ...hoezo jezelf gekmaken. En ik doe dat dus ook met werkdagen. Wil van 4 naar 3 maar stel het uit want wat als ik zwanger ben dan kan ik beter nog 32u uitbetaald worden pffffff
 
@Klavertjes herkenbaar! Wij gaan ook in mei weg zodat we vast kunnen boeken. Als we pas in september gaan, kunnen we nog niet boeken omdat ik dan eigenlijk hoop (hoog)zwanger te zijn...
@Noenoe waarom wil je naar 3 dagen werken? Ik werk ook 4 maar twijfel juist naar 36 uur te gaan haha 
 
Terug
Bovenaan