NOD januari 2023

Unwritten ik ben ook wel benieuwd naar hoe het bij jou gaat vandaag? Hopelijk goed nieuws.
Spannend Michelle lastig om er iets over te zeggen. Ga duimen voor jou dat het positief is.
Dikke knuffel voor jullie Danielle en D-ma-ma!
Pffff mijn geduld wordt op de proef gesteld. Vandaag zit ik op cyclus dag 30 en alleen klein beetje bruin slijm rond baarmoedermond? Ielgg haha en vanochtend een heel mini beetje rood? Maar niet noemenswaardig je merkt het amper en ziet het niet eens met afvegen.
Afgelopen cyclussen zat ik steeds op 28/29 dagen en begin 2022 wel een paar cyclussen 31/32 dagen gehad. Ik blijf er nog steeds vanuit gaan dat mijn menstruatie deze week komt maar wordt hier wel een beeeetje moedeloos van..? ik denk dat ik vrijdag op zijn vroegst ga testen mocht er dan nog niets zijn. Maar ik heb ook geen enkele klachten alleen wat lichte pijn in mijn borsten maar dat heb ik al 2 weken met vlagen en minder dan normaal voor een menstruatie.
 
 
Ben ik gek of lijkt deze meer zichtbaaar dan de vorige? Heb foto van vorige niet meer pff. Staat ergens terug een link. 
Zal ik vanavond maar weer testen? Ei moet nu toch een keer komen.. is cd 19 vandaag
 
https://i.postimg.cc/hv5yH3Z8/20230103-101223.jpg
Danielle ik wil minder werken omdat ik al twee kinderen heb. Die combinatie met werk, gezin en alles wat er bij komt is echt een gedoe. 
 
Noenoe even vergeleken ik vind deze inderdaad wat duidelijker dan de vorige! Nog geen knaller maar gaat de goede kant op zou je zeggen! 
 
Oh dat is jammer Noenoe, dat je het niet kunt combineren. En je partner werkt ook parttime?
Wat betreft je test, deze word al donkerder ja! Bij mij is ie dan de volgende dag positief. Kan bij jou natuurlijk anders zijn. Succes! 
 
Thanks voor jullie reacties, meiden. Na jullie berichtjes en nog steeds slijm (en geen bloed meer) heb ik vanmiddag een ovulatietest van Clearblue gedaan. Die bleek positief; een smiley kan niet missen. Wel raar dat ik dan 31 december en 2 januari een minimale hoeveelheid bloed/spotting had bij afvegen.. Ik wist niet dat dat kon vóór je ovulatie?! Aan hoeveelheid slijm zou je denken dat ik dus nu in m'n vruchtbare periode zit, maar door het beetje bloed hoop ik dat het een innestelingsbloeding was en dat m'n ovulatietest positief is omdat ik zwanger ben.. Echt mindf*ck dit hoor! Ik weet niet hoe realistisch het is om een positieve ovulatietest te hebben als je zwanger bent, maar zo ben ik er op 1 maart '21 ook achtergekomen dat ik zwanger was van m'n dochtertje die nu ruim 14 maanden is :). Het vervelende is dat ik geen zwangerschapstesten meer in huis had en nu onderweg ben naar m'n vader. Net onderweg bij de Kruidvat gestopt om zwangerschapstesten te kopen. Die 2v5 ga ik morgen doen... Spannend! Ik ga er maar vanuit dat m'n ovulatie positief is, omdat m'n eisprong eraan komt, dus vanmiddag gelijk 'geklust' toen ik de smiley zag. M'n man en ik hebben vakantie en onze dochter was bij de kinderopvang, kwam dus goed uit. Haha!
 
Hey meiden,
Na een zeer moeizame week zowel mentaal als lichamelijk is vandaag weer wat rust teruggekeerd. Ik blijk nog geen eisprong te hebben gehad en de boostletrozol lijkt zijn werk te doen. Momenteel 18mm. Kans op sprong vanaf nu, maar verwachting einde van de week omdat ie doorgroeid met de medicatie. Cyste is ook mooi plat aan het worden.
Ik heb wel weer een lange cyclus, mijn NOD zal pas eind van de maand zijn. Maar beter een lange cyclus met eisprong dan geen sprong of korte cyclus zonder duidelijkheid.
Zat er mentaal even doorheen, het doet toch meer met me dan ik wil toegeven. En de wereld om je heen lijkt ook alleen maar meer vruchtbaar.. maar dat is normaal in mijn leeftijdsfase ?
Al met al.. komen we er dus wel. Hopelijk groeit die nog even en kunnen we het gezellig houden deze week. Wil het ook weer niet teveel pushen, maar die balans is lastig. En dan fingers crossed dat het dit keer gelukt is én blijft zitten ?
 
Unwritten gelukkig wel wat perspectief deze week. Hopelijk komt je ei snel! En heb jij ook weer wat rust in je hoofd en lijf. Laat je niet gek maken door de wereld. 
 
Terug
Bovenaan