Thanks voor jullie reacties, meiden. Na jullie berichtjes en nog steeds slijm (en geen bloed meer) heb ik vanmiddag een ovulatietest van Clearblue gedaan. Die bleek positief; een smiley kan niet missen. Wel raar dat ik dan 31 december en 2 januari een minimale hoeveelheid bloed/spotting had bij afvegen.. Ik wist niet dat dat kon vóór je ovulatie?! Aan hoeveelheid slijm zou je denken dat ik dus nu in m'n vruchtbare periode zit, maar door het beetje bloed hoop ik dat het een innestelingsbloeding was en dat m'n ovulatietest positief is omdat ik zwanger ben.. Echt mindf*ck dit hoor! Ik weet niet hoe realistisch het is om een positieve ovulatietest te hebben als je zwanger bent, maar zo ben ik er op 1 maart '21 ook achtergekomen dat ik zwanger was van m'n dochtertje die nu ruim 14 maanden is 🙂. Het vervelende is dat ik geen zwangerschapstesten meer in huis had en nu onderweg ben naar m'n vader. Net onderweg bij de Kruidvat gestopt om zwangerschapstesten te kopen. Die 2v5 ga ik morgen doen... Spannend! Ik ga er maar vanuit dat m'n ovulatie positief is, omdat m'n eisprong eraan komt, dus vanmiddag gelijk 'geklust' toen ik de smiley zag. M'n man en ik hebben vakantie en onze dochter was bij de kinderopvang, kwam dus goed uit. Haha!