NOD januari 2023

Wat fijn om te lezen dat jullie in 't zelfde schuitje zitten. Ik moet vandaag of morgen ongesteld worden, natuurlijk hoop ik dat het uitblijft, maar heb nul zwangerschapssymptomen, dus blijf ook realistisch. 
Het is voor ons 3e kindje, je zou denken dat ik inmiddels de spanning wel aan kan, maar oh oh, wat kan een mens zich maken in z'n hoofd. 
Koppie op hé meiden! 
 
Vanmorgen toch weer een test gedaan ivm innesteling slijm/bloed roze-bruinig (sorry TMI haha) dat ik dit weekend hd/begin deze week. Gister negatief, vandaar weer negatief. Zal het dan toch begin menstruatie zijn? Ik stop nu ieder geval met testen tot ik niet ongesteld wordt. Ik heb wel wat krampen gehad afgelopen dagen maar niet zoals echt menstruatie. 
zijn er dames die later pas positief testen? Ik ga er vanuit dat ik mijn menstruatie donderdag/vrijdag krijg. 


@Niezo, ik duim voor je! Blijft spannend??
Michelle, ik ben benieuwd naar de test! 
 
 
Niezo ik herken dat in je hoofd zitten als geen ander hoor. Ik wordt de laatste dagen ook helemaal gek. Ik weet ook niet meer of ik nou echt vaak naar het toilet moet óf dat ik dat doe om te checken of mijn menstruatie er al is...
D-ma-ma ik heb helaas nog geen ervaring met een positieve test. Op dag 26 getest en die was negatief. Afgelopen cyclus steeds rond de 28 dagen en vandaag zitten we op dag 31 met heel klein beetje bruinig slijm/bloed rond baarmoedermond. Ik verwacht nog steeds dat hij komt en ga echt pas vrijdag testen op zijn vroegst. Ook ik heb geen symptomen dus verwacht toch een langere cyclus.
 
 
 
Niezo spannende dagen! Hoeveelste ronde is dit voor je?
Michelle ik ben ook benieuwd!
Voor de rest van ons is afwachten huh pff Klavertjes en Dmama. 
 
 
 
Pff wat lastig allemaal.. klavertjes ik herken dit naar het toilet gaan echt.. het is zo fijn dat ik soms mn gedachten hier kwijt kan!
Ik duim voor ons allemaal, als het niet deze maand is, is het volgende maand hopelijk een nieuwe kans! ♥️ 
 
Ik lig met enorme krampen in bed met een warme kruik. Sinds maandag ongesteld, maar ik bloed nu precies al 2 weken en 2 dagen. Had telefonisch overleg met mijn arts net. Uit de onderzoeken is gebleken dat 
- ik sowieso een goede eisprong heb gehad 2 weken en 4 dagen geleden
- dat mijn hormoonwaardes goed zijn
- dat de bloeding van eerste 1,5 week geen baarmoederslijmvlies was wat al afbrak. 
Dus wat het wel is, geen idee. Omdat de arts het ook niet weet morgen weer een onderzoek.. 
 
 
Wat vervelend en onzeker Danielle! Wel fijn dat het verder onderzocht wordt hopelijk snel meer duidelijk!
Ik merk dat ik even in een mental breakdown ben beland.. als ik vanacht of morgen 32 dagen mijn menstruatie krijg betekend dit wel ineens dat mijn 'seks momenten' deze maand allemaal niet zo gek getimed waren. En er dus weer niets gebeurd... Dit is ook de eerste keer dat ik het even niet kan loslaten en gewoon even keihard zit te janken.  
 
 
? wat een klote gedoe ook allemaal Danielle. Goed dat ze morgen al kunnen. Hopelijk gaan ze een keer wat vinden. 
Klavertjes dikke knuffel voor jou ook. Huilen is alleen maar goed. Goed er alles uit laten komen. 
Ik weet het ook niet meer. Word er moedeloos van. Etos testen schieten ook niet op. Tot nu toe geen knaller. Hoop niet dat ik het gemist heb of helemaal geen eisprong heb gehad/ krijg.
Als de donkerste test (die van gisteren) het toch was. Dan was vandaag mijn eisprong. Dat zou mooi kut zijn want heb zondag voor het laatst seks gehad. Vandaag is het woensdag pfff. Klopt het dan dat zo'n streepje meteen lichter wordt? 
 
Terug
Bovenaan