NOD januari 2023

Goedemorgen allemaal ,
Zoo veel bij te lezen ! 
Noenoe wat vervelend dat je je piek niet gevonden hebt. Ik zou sws gewoon blijven sexen wanneer het kan en dan de ovulatie test puur om voor jezelf een nod te krijgen. Het is frustrerend maar op die manier blijft het wel leuk.. 
klavertjes wat raar allemaal , nog steeds geen bloed?? Hopelijk gewoon een late innesteling ?
Daniëlle wat naar ook.. ik hoop dat je vandaag wat meer duidelijkheid krijgt met het onderzoek !
D-m-ama ik heb geen ervaring met later testen maar zolang er geen bloed is ????
 ik word ook gek van mezelf weet nou soms het verschil niet wat te voelen of me darmen of steekjes in mijn baarmoeder? Weet wel dat bij mijn eerste kindje het allemaal heel anders was. Totaal niet mee bezig.. pff het is wat allemaal !! hoop gewoon op veel positieve testen hoor??
 
Wat lastig Noenoe! Moeilijk om er wat over te zeggen kan zijn dat het hem al was. Maar kan ook toeval zijn. Snap dat je er moedeloos van wordt! Dikke knuffel!
Minimin nee nog steeds geen bloed. Maar als ik de spotting regel van 3 a 4 dagen aanhou tot de echte menstruatie dan moet het nu toch echt wel gaan komen. Al heb ik dus nog steeds nergens last van. Vanacht werd ik alleen zwetend wakker wat je normaal hebt als je hoge koorts hebt? Weer wat nieuws.. voel mij verder helemaal prima! Lichamelijk gezien haha, mentaal is een ander verhaal. ? 
Lastig voor jou hoor! Dan denk je een referentiekader te hebben. Nou mooi niet dus haha..
 
 
Hoi allemaal,
Hoewel ik niet heel erg actief meepraat lees ik jullie posts allemaal! Wat rot dat sommige dames door constante teleurstelling soms even door de bomen het bos niet meer zien. Kan mij daar ook helemaal geen voorstelling van maken, maar super stoer dat jullie er elke maand weer met goede moed tegenaan gaan?
Hier momenteel in de veel te lange wachtweek. Doordat ik vakantie heb ook weinig afleiding. Overigens heb ik nog geen symptomen die ergens op wijzen. Deze maand doordat mijn cyclus zo raar deed wel ovulatietesten gedaan met succes. Dus heb ietsje meer hoop dit keer??
 
Dames. Ik moet even mijn verhaal kwijt. Ik ben net bij de gyneacoloog geweest voor een echo. Ik ben de laatste maand 3x per week bij de fertiliteitsarts geweest om mijn cyclus bij te houden. Eisprong is geweest (rechts) dat ging goed. Alleen allerlei cysten in de eierstokken. 
Afgelopen maandag evaluatie met de arts. Hij wilde me toch weer zien vanwege de cysten dus vandaag weer geweest. Links is de cyste gegroeid. En wat mij het meest zorgen baart, is dat die op de echo grijs is. De andere cysten zijn zwart. Dat betekent dat die vloeibaar zijn (bot is wit op de echo, water zwart). De grijze, grote cyste is dus hardnekkiger en gaat minder snel weg.
 
Ik moet de komende maand weer 3x in de week baar de fertiliteitsarts. Ze willen kijken of er ook aan die kant een eitje kan springen en of die niet verder groeit. Als er geen eitje springt of als de cyste te groot wordt, moet de cyste verwijderd worden met grote kans op schade aan mijn eierstok. Ben heel nerveus nu.
 
Daniëlle Ohh dat is wel heel lastig nu zo. Ik denk dat je niks meer kan doen dan afwachten en jezelf niet te gek moet maken want je weet nooit of hij wel of niet springt. Snap dat je nerveus bent logisch! Maar het is nog niet zover dus heel hard duimen dat het goed komt !
 
Wat een nieuws Danielle. Probeer jezelf niet te gek te maken (snap dat het moeilijk is) En die artsen hebben vast nog allerlei scenarios/ mogelijkheden voor als er wel wat zou zijn. Geef niet op!
 
Hou je taai Danielle! Hopelijk komt het niet zo ver en krijg je snel goed nieuws. We duimen voor je!
Mijn menstruatie is er eindelijk. Geeft toch ook wel weer een soort van rust. Op naar de volgende ronde.
 
Toch wel Klavertjes. Duurde toch even voordat het doorzette. Balen weer :( 
Ik heb de hoop opgegeven. Denk dat dit een verloren ronde is. Etos test gaf vandaag nog redelijk donker aan, maar daarna Action gehaald was echt licht. Denk dat ik mijn eisprong gemist heb door die stomme onduidelijk Etos testen en heb dus na zondag geen seks meer gehad. Pffffff 
 
Terug
Bovenaan