NOD januari 2023

Klavertjes oké fijn dan toch ! Op Naar de volgende ronde ?
Noenoe misschien een idee om alleen te testen met 1 merk. Er zit echt wel verschil in. Test je elke dag rond dezelfde tijd? Dat is ook belangrijk. Heel vervelend dat het nu zo is gegaan maar wellicht helpt je dit voor de volgende ronde dan.. mocht het niet gelukt zijn nu ?
 
Bedankt dames!
Balen Klavertje, maar je kunt in elk geval weer door naar de volgende ronde! 
Noenoe, wat ontzettend balen, vooral die onzekerheid. Niet weten waar je nu aan toe bent. Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! 
 
Morning dames,
even alles bijgelezen! 


Danielle, best heftig even denk ik. Heel veel succes komende maand en we zijn er om te praten altijd! 

@klavertjes, ook ik ben ongesteld geworden dus voor nu inderdaad even rust :(  Nieuwe ronde dan maar! ♥️ 
Afgelopen dagen was zo een wervelwind van emoties. Wel niet wel niet. Testen negatief. Dus ja was wel een teken. 
heel veel succes weer voor de dames in hun wachttijd en dames die nog met hun ovulatie bezig zijn! 
 
Danielle, he wat een gedoe allemaal. Dat lijkt me ook zeker niet fijn. 
Klavertjes en D-m-ama, ergens heel fijn dat de menstruatie nu heeft doorgezet. Wat jullie al heel mooi zeggen dan kun je weer door;) al mag je natuurlijk best even balen.
Hier zit de ovulatie eraan te komen. 
 
Ha meiden,
Jeetje Danielle, wat onzeker en lastig! Ik duim voor je! Zeker als de wens zo groot is, en het fysiek ff niet mee zit!
Nou meiden, hier ook zo ongesteld als wat. Voelde hem al aankomen, maar blijf lekker in dit clubje, want einde van de maand gewoon wéér een kans. 
Voor wie is het allemaal voor een eerste, tweede, derde (of meer) kindje?
 
NOD Januari ♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~24 december – 1 januari Kleinwonder ☆
1 Januari Danielleeeex
4 Januari Sarac  ○
5 Januari Sestra
10 Januari Minimin, Unwritten(?)
11 Januari Magzie, Linnieuw
14 Januari Noenoe
22 Januari Nic
27 Januari Keira
30 Januari Klavertjes, Mamma Croco
D-M-ama ○
Sarac
Jori
Nici
Niezo  ○
Michelle vd M.?
————————————————–☆ Zwanger ○ Ongesteld
 
 
@noenoe mijn nod schuift door naar 20 januari. Vandaag/morgen is mijn ovulatie. Groot ei en eentje die mee kan springen. Ben benieuwd...
Ik hoop nog op een paar positieve testen eind deze maand!
 
Terug
Bovenaan