NOD januari 2023

Unwritten en Niezo ik ga het aanpassen
Wilde er idd nog bij zeggen dat niet van iedereen een NOD bekend was. 
Ik ga maar op de wachtbank zonder verwachting. Mijn ei moet al geweest zijn en net op de verkeerde dagen. 
 
NOD Januari ♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~24 december – 1 januari Kleinwonder ☆
1 Januari Danielleeeex
4 Januari Sarac ○
5 Januari Sestra
10 Januari Minimin
11 Januari Magzie, Linnieuw
14 Januari Noenoe
20 Januari Unwritten
22 Januari Nic
27 Januari Keira
30 Januari Klavertjes, Mamma Croco, Niezo
D-M-ama ○
Sarac
Jori
Nici
Michelle vd M.?————————————————–☆ Zwanger ○ Ongesteld
 
 
[quote quote=10599652]@noenoe mijn nod schuift door naar 20 januari. Vandaag/morgen is mijn ovulatie. Groot ei en eentje die mee kan springen. Ben benieuwd… Ik hoop nog op een paar positieve testen eind deze maand![/quote]
Ik duim voor je Unwritten. Hup ei hup!
 
Jeetje, sterkte Danielle! En flink balen voor de dames die ongesteld zijn geworden. Hopelijk vinden jullie gauw weer de moed voor een volgende ronde!
Bij mij eindelijk iets meer duidelijkheid. CD44 (3 januari) heb ik m'n eisprong gehad. NOD 17 januari (vast eerder, want mijn LF is volgens mij korter dan 14 dagen). In theorie kan ik een early test doen vanaf 11 januari, toch? Wat zouden jullie doen? Wachten tot 17 januari en dan een digitale clearblue test? Ik heb ook nog een Kruidvat test liggen.
 
Woensdag moet ik ongesteld worden, vandaag uit nieuwsgierigheid een early test van de Action gedaan....en dacht toch echt een heel licht streepje te zien. Ik krijg het helaas slecht op de foto, zou graag horen of jullie het ook zien?had nu in de middag getest dus niet met ochtendurine. Morgen nog maar een keer. Voorzichtig positief ??
 
Goedemorgen allemaal ,
 
niezo ik heb 1 dochter van 3 en half. 


ik ben ongesteld geworden meiden dus op naar de voglende ronde ?
veel succes voor de rest ik duim voor jullie ?? 
 
Minimin jammer weer hoor! Dank je wel  voor je duimen, wij duimen ook voor jou voor de volgende keer!
Magzie heb je al getest vandaag?!
Michelle, testen wanneer je de behoefte hebt denk ik haha. Is altijd lastig bepalen. Alles voor NOD is riskant maar wie kan wachte  tot  aan NOD? Lol. Dus ja. Lekker doen wat goed voelt toch. 
 
Terug
Bovenaan