NOD januari 2023

Magzie! Wat een nieuws. Eindelijk een positieve test! Woensdag is je NOD? Dat is al snel een mooie test dan. Hopelijk gaat ie mooi oplopen de komende dagen. 
 
Lieve forum vriendinnetjes ik lees nog steeds met jullie mee hoor en duim nog steeds voor positieve testen voor jullie!!
Wat jammer Minimin dat het deze ronde niet gelukt is... 
En Magzie, dat klinkt goed!! Alvast voorzichtig gefeliciteerd! 
 
Panda leuk dat je even komt kijken! Ik lees af en toe ook nog mee met jullie zwangeren!. Toch benieuwd hoe het gaat met jullie allemaal. Hopelijk kunnen we jullie snel joinen.
 
Oké ik geloof dat ik gek word. Net een testje gedaan want morgen m'n nod. Natuurlijk veel te veel thee gedronken vanmiddag maar zie toch heel licht een streepje. Morgenochtend opnieuw testen. Spannend dus
 
@ mariek, spannend! Succes.
 
Mijn NOD is verschoven van 27 Jan naar 25 Jan. Gister (cyclusdag 11) een ovulatietest gedaan en was heel licht. Vanochtend nog maar eentje gedaan (wilde eigenlijk nog even dagje wachten want normaal is t rond dag 15) en toen was ie knalpositief! Meteen m'n vriend geappt dat ie even energie moest sparen vandaag, hahaha.
Nu vanavond veel pijn rechtsonderin, dus zal m'n eisprong wel zijn/komt eraan. 
Nu weer aftellen..succes iedereen!
 
Spannend Keira. 


net nog een action test gedaan en die is negatief. Dus weet het nu echt even niet meer. Lees ook zoveel verschillende verhalen op internet over de k2v5 en de action early. Afwachten dus maar
 
[quote quote=10599655]NOD Januari ♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~24 december – 1 januari Kleinwonder ☆
1 Januari Danielleeeex
4 Januari Sarac ○
5 Januari Sestra
10 Januari Minimin
11 Januari Magzie, Linnieuw
14 Januari Noenoe
17 Januari Michelle vd M.
20 Januari Unwritten
22 Januari Nic
25 Januari Keira
30 Januari Klavertjes, Mamma Croco,

Niezo
D-M-ama ○
Sarac
Jori
Nici 
————————————————–☆ Zwanger ○ Ongesteld
 
 
 
Terug
Bovenaan