NOD januari 2023

Michelle voel je de testdrang al aan komen?

Magzie hoe gaat het met jou? Heb je al symptomen?! O ben vergeten een ster achter je naam te zetten :) 

Keira goed dat je dat nog tussendoor hebt getest! Zo zie je maar weer hoe onvoorspelbaar het kan gaan met die ovulaties!

Nici heb jij je ovulatie al gehad?

Mariek ben benieuwd naar je test morgen! Deel je je foto met ons? (Ik heb je trouwens gemist wat erg... maar dit is het eerste berichtjes wat ik van je voorbij zie komen).

Hoe gaat het met de rest? Danielle wanneer is je eerstvolgende afspraak bij de gyn weer?

En Linnieuw, jouw NOD komt er ook aan? Heb je al getest? 
Sarac, Sestra en Jori? 
 
 
Met mij gaat het goed. Wachtweken nu. Wel een dubbele eisprong, maar dan ben ik er nog lang niet, bied wel meer kans. Ben zó benieuwd.
 
Gefeliciteerd voor de dames met een (voorzichtige) positieve test! 
Voor alle andere, veel sterkte en succes ❤️
Ik duim voor je @mariek!
Ik heb zondag een vroege test gedaan en die was helaas negatief. Deze cyclus heb ik denk ik wel een late ovulatie gehad. Ik heb op dag 18 een dikke positieve ovulatie test gehad, op dag 19 was de ovulatie test duidelijk negatief. Nu weet ik niet helemaal te interpreteren. Wellicht ovulatie op dag 19? Als dit zo is, zit ik nu op 9/10 dagen DPO. Kan dus zijn dat ik te vroeg heb getest. Vandaag een mini druppeltje roze bij het afvegen. Maar ik heb ook ontzettend last van lage rugpijn gehad eergisteren, wat meestal een voorbode is van menstruatie bij mij.
 
 
Spannend Mariek, ik duim voor je!
Zo fijn om weer wat positieve berichten voorbij te zien komen, dat geeft hoop! Gefeliciteerd dames!
Wel extra pijnlijk natuurlijk voor de dames met een negatieve test of menstruatie die gestart is. Ik duim voor jullie om binnenkort ook een positieve test in handen te hebben.
Hier weinig nieuws. Ik zit nog steeds op het wachtbankje. Vandaag 6 DPO. Niet heel ver, maar het goede nieuws: de vorige ronde werd ik op de 6e dag na de ovulatie ongesteld en dat ben ik nu gelukkig (nog) niet. Wel erg spannend, want daardoor ben ik iets té hoopvol en is de teleurstelling groter als ik weer ongesteld word... Maar een luteale fase van 6 dagen is natuurlijk wel onmogelijk kort, dus zal al positief zijn als die deze ronde in ieder geval iets langer is. Testdrang heb ik nog niet zo, dankzij jullie, dus dank daarvoor :). Ik heb al een paar berichten gelezen over vals positief/negatief en daar wil ik me niet aan wagen. Succes allemaal en voor de dames waar de eisprong eraan komt: maak het gezellig ;-). 
 
Ik check ook weer even in. Wat fijn die positieve berichten. Gefeliciteerd !?❤️
Mijn menstruatie komt nu een beetje op zijn eind en besloten deze ronde toch maar weer aan de ovulatie testen te gaan omdat mijn cyclus natuurlijk ineens 3 dagen langer was. Iemand tips op hoeveel dagen je het beste kan starten met testen?
Ik ben mezelf ook voorzichtig aan het voorbereiden op een doktersbezoek. Merk alsnog veel steken in mijn buik links en vage klachten.
 
Zo fijn dat er al een paar positieve testen zijn! 
Ik heb effe alles moeten bijlezen. Ik had een weekje verlof waardoor ik niet op het forum ben komen kijken en ik had er deze ronde mentaal moeilijker mee dat het niet raak was. Effe afgesloten van de wereld en proberen mijn gedachten te verzetten. 
Er waren tijdens de feestdagen twee zwangerschapsaankondigen in mijn dichte omgeving en ik vermoed dat ook mijn schoonzus opnieuw zwanger is. Voor mij is dit extra confronterend dat het bij ons niet wil lukken.
Maar ja, ik heb al mijn moed opnieuw verzameld en we gaan er weer voor. Mijn ovulatie zou ergens deze week moeten zijn dus we maken het extra gezellig.
Heel veel succes aan iedereen! 2023 wordt ons jaar! 
 
Ah, vervelend Sarac. Leuk voor hen natuurlijk, maar niet leuk om te horen als het bij jezelf nog niet lukt, maar je ook graag wil. Precies wat je zegt: laat 2023 het jaar voor ons allemaal worden :).
 
Btw, vanaf wanneer rekenen jullie de eerste cyclusdag? Al bij een beetje spotting of pas als je écht aan het bloeden bent? Indien dat laatste, dan was m'n luteale fase de vorige keer 8 dagen in plaats van 6. Al iets beter, maar dan heb ik dus pas over twee dagen een extra spannende dag in plaats van vandaag. Ergens heb ik het gevoel dat die luteale fase deze maand langer gaat duren. Ik hoop het in ieder geval.
 
Terug
Bovenaan