NOD januari 2023

MichellevdM, in principe als je echt aan het bloeden bent en het doorbreekt. Alleen bleek bij mij pas veel later de menstruatie te starten. Ik bloedde al op dag 4, wat geen baarmoederslijmvlies bleek te zijn. Ook al was het bloedverlies echt helderrood en best veel. Baarmoederslijmvlies begon pas op dag 15 na de eisprong af te breken. Dus het verschilt per persoon.
 
Spannende dagen allemaal meiden. Voor de licht positieve testen worden ze nog dik positief, en voor de mensen op het wachtbankje natuurlijk wat gaat het worden?
Hier gister m'n eisprong/ovulatie gehad. Ik had hem zondag verwacht maar hij kwam toch een dag later. En hij was duidelijk voelbaar. Dus vanaf nu ook hier afwachten. NOD schuift dus waarschijnlijk ook 1 dag op naar 23 januari. 


Ik tel altijd vanaf het moment dat ik bloed zie. Maar ik heb ook geen spotting vooraf. Het zet vaak meteen door en daarbij ben ik regelmatig ongesteld dus net iets makkelijker rekenen. 


Ik zag ergens terug de vraag voorbij komen hoeveelste kindje het voor iedereen is. Het is voor ons het eerste kindje. 
 
Even een echo post. Vanmorgen met een early action weer heel licht positief. Maar je moet echt goed kijken. Nu aan het werk dus vanavond denk ik nog een keer met een Kruidvat test. Maar ook nog niet ongesteld. 
iemand ook de ervaring dat een early action heel licht is?
 
De vraag over hoeveelste kindje had ik even gemist. Ik heb een dochter van oktober 2021. In mei/juni 2020 gestopt met de pil, begin februari '21 zwanger geraakt (laatste menstruatie was begin januari) en kwam er pas op 1 maart achter door een positieve ovulatietest die ik op die dag nog niet verwachtte. Toen maar een digitale zwangerschapstest van clearblue gedaan en kon niet missen, want er stond al 2-3 weken zwanger (dus 4-5).
Hopelijk mogen we in 2023 ons tweede kindje verwelkomen. Eind september / begin oktober '22 gestopt met de pil en zit nu in een heeeele lange 3e ronde. Vandaag CD51, mijn hemel... Nog nooit zo'n lange cyclus gehad. Gelukkig weet ik dankzij de clearblue test dat ik op 3 januari zeker weten een eisprong heb gehad. Verrassend genoeg heb ik die voor het eerst in m'n leven gevoeld. Zal het een teken zijn? :)
Zo, volgens mij moest ik even wat van me afschrijven. Groetjes vanaf het wachtbankje ;-).
 
@Mariek ik heb ook getest met de action early tests, blijft bij mij ook licht. Wel komt het streepje sneller dan de eerste keer testen. Vroeg mij dus ook al af of deze misschien lichter blijft dan van bijv. Kruitvat. Ik zou morgen pas ongesteld moeten worden dus misschien ligt het daar aan. Ga morgen denk even een clearblue halen.
 
Hallo Dames,
Ik had ook het idee dat de early test van de action heel licht was. Ik ben al snel overgegaan op de normale test.  


Ik zat eigenlijk in een ander groepje (NOD december, en later de forumvriendinnetjes). Sommige namen van jullie herken ik nog! Vlak voor kerst heb ik een mk gehad. Geen idee hoe nu mijn cyclus dus is maar ik zal ergens eind januari (of misschien feb) wel weer ongesteld moeten worden?? Dus ik sluit me graag bij jullie aan. We hebben besloten niet te wachten en de natuur gewoon zijn gang te laten gaan dus ik ben heel benieuwd of ik ergens de komende maanden weer een positieve in handen heb. We hebben al een zoontje van 3. 
 
@Michelle, Het zou wat zijn als je nu weer in februari zwanger zou raken ? Dat is dan een vruchtbare maand voor jullie haha. 
Ik reken meteen  vanaf 1e druppel bloed eigenlijk maar meestal start mijn menstruatie dan ook meteen.
@Mariek geen ervaringen met early Action. Maar kan wel lichter zijn denk ik. Action staat bekend om lichtere streepjes? Misschien beter morgen nog eens testen? Wanneer was je NOD ook weer? Kan misschien nog gewoon vroeg zijn. 
@Nici jij dus ook op de wachtbank. Nouja wel fijn dat je er  niet langer op hoeft te wachten. 
@Unwritten een dubbele eisprong! Hoop dat het veel geluk met zich meebrengt!
@Linnieuw ik denk idd dat je te vroeg hebt getest. Als je nu 9/10 dpo bent kan je zelfs nog een innesteling hebben gehad. Of heb je een korte LF fase? Dat het toch al een beginnende menstruatie zou kunnen zijn?
@Klavertjes. Het hangt een beetje van je cyclus af. Voor de zekerheid zou ik  beginnen rond cd10. Heb ik zelf deze rond  niet gedaan en nu spijt van. Vrees dat ik hem gemist heb. 
@Sarac, dat is ook confronterend. Dat mag je ook zeker voelen maar wel goed van je dat je ook weer positief vooruit kan kijken.
 
Help. Miniminiminiminimaal lichtrose bij slijm, op pas.. 4dpo max. Is dat niet erg vroeg? Ik heb wel een dubbele eisprong gehad tussen vrijdag en zondag, maar weer ook niet precies wanneer. Twee weken duren nog zólang ☺️
 
Terug
Bovenaan