NOD januari 2023

Hej Zazou, ik heb meegelezen bij jullie. Zo verdrietig. Wel fijn dat je bij ons aansluit. Hoop dat je cyclus snel weer oppakt. 
 
Nou hier vandaag volledig uit het niks ongesteld geworden. Op werk ook nog. Had niks bij me want dacht dat het nog wel een aantal dagen zou duren. En dacht dat ik ergens afgelopen donderdag mijn eisprong zou hebben gehad. Dus niet waarschijnlijk.
Vorige ronde menstruatie op cd33. Duurde een eeuwigheid. En nu op cd26. Geen peil op te trekken ?
Bah voel me echt uit het veld geslagen. 
 
Aahw Noenoe, wat naar! Stom he als je er geen pijl op kunt trekken.. wat dat betreft is mijn traject intensief maar wel wat beter te volgen..
Pfoe ik durf echt nog niet te dromen van een innesteling, laat staan van een dubbele ? Zou je bij een tweeling sneller een innesteling hebben? Wordt ons eerste kindje dus ik heb echt geen ervaring, alleen een domper.
 
Vervelend NoeNoe, als het zo onregelmatig is. Ik had voor de miskraam de ene maand een korte cyclus van 24/25 dagen en dan de maand erna weer 28/30 dagen. Zo ging dat precies om en om. Ben heel benieuwd wat er nu gaat gebeuren. Ik dacht dat ik dit weekend misschien mijn ovulatie had maar geen idee of dat klopt hoor, heb niet getest. 
Vorige week wel een zwangerschapstest gedaan om te kijken of alle HCG al uit mijn lichaam was en die was negatief. Dan weet ik dat ik iig geen vals positieve test kan krijgen mocht ik niet ongesteld worden deze maand of de maand erna ☺️?
 
Sterkte meiden op het wachtbankje! Ik vind dat toch altijd de ergste periode..?
Lastig Unwritten innesteling zou kunnen maar lijkt mij ook vroeg? Ik zou even rustig afwachten hoe moeilijk ook. Dat dromen van een innesteling herken ik..? voelde ik ooit maar eens iets nuttigs.
Zazou wat onzettend verdrietig! Voel je welkom in de Januarigroep hopelijk snel een positieve test in handen met een goed resultaat! ?
Dikke knuffel voor jou Noenoe ❤️ dat onregelmatige is zo ontzettend moeilijk. 
Wij gaan overigens voor ons 1e kindje. Nu in ronde 11 zonder enig resultaat.
 
 
Hoi dames,
Ik volg het forum al enige tijd. Dus dacht zal me ook eens voorstellen. Ik ben 28 en mijn man is 29, bijna 30. Wij zijn al 18 maanden (en rondes) zonder resultaat bezig voor ons eerste kindje. We zijn nu in afwachting van eisprong om dan IUI te doen. Wij lopen dus in een fertiliteitstraject. We zijn onverklaarbaar verminderd vruchtbaar en kunnen nu 3 pogingen IUI doen. Vorige maand was de eerste, maar toen was ik rond de eisprong niet in staat om IUI te doen, dus nu echt poging 1. Mochten de 3 IUI pogingen noets opleveren, kunnen we direct door voor IVF, en we hopen heel erg dat we daar niet gaan komen.
Ik verwacht dat de IUI ergens volgende week gaat plaatsvinden, morgen echo om te kijken hoe het gaat. Ik zal dan ergens eind januari/begin februari mijn NOD hebben.
Gefeliciteerd voor de dames die al goed nieuws hebben gehad!! En natuurlijk echt weer dikke balen voor de dames waar het alweer anders is afgelopen.
Ik hoop dat deze ronde voor ons allemaal wat positiefs op mag leveren!!
 
 
Terug
Bovenaan