NOD januari 2023

Poeh, wat een lange tijd @Frasseke. Dat lijkt me pittig. Hoe voel je je? Heel veel succes deze ronde!

Veel sterkte voor de meiden die weer ongesteld zijn geworden of niet weten waar ze staan. Alle geluk de komende maand! Fijn dat we hier steun bij elkaar vinden. 
En voor Zazou veel sterkte, wat naar en verdietig. Knap dat je weer met volle moed doorgaat! 
Ik zit nu in mijn vruchtbare week. Gebruik voor het eerst geen ovulatietesten maar kan het eigenlijk ookwel goed zien aan mn afscheiding..dus ik voel me daar niet gespannen over. Voor ons ronde 6 voor ons eerste kindje. Mijn nod is 25 januari dus ik ga gelijk op met Keira! Gezellig ;) 
 
Welkom Frasseke!  Hopen op een goede IUI ronde dit keer met een mooi resultaat. Worden spannende weken voor je de komende tijd!
Jorie veel plezier dezd week. Maak goed gebruik van je vruchtbaarheid ?
 
Ah Noenoe, altijd weer een teleurstelling, zeker als je er geen pijl op kunt trekken. 
Hopelijk hebben we allemaal snel goed nieuws! Ik zou willen dat het niet zoveel onzekerheid met zich mee brengt. Maar weet ook van m'n eerdere zwangerschappen dat het er bij hoort. Iets wat je graag wil, wil je het liefst meteen. 
 
Ik ben helaas flink ongesteld geworden. Omdat ik 2 dagen geleden licht bloedverlies had en daarna niets meer, dacht ik heel even dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, maar helaas. Door naar ronde 14.
Als ik in Maart niet zwanger ben mogen wij ook door voor IUI. Ergens ben ik daar blij om, omdat ik het gevoel heb dat we er dan "iets" aan doen. Ik heb weinig vertrouwen in het blijven proberen op deze manier en de tegenslagen die erbij komen kijken. Het moeilijke is dat er bij ons ook geen echte aanwijzing is waarom het niet lukt. Na de HCG zouden we volgens de arts 15% meer kans hebben op een natuurlijke bevruchting, maar tot nu heeft dit niet geholpen.
 
 
 
Wat balen Linniew! Als het zolang duurt en dan ook nog niet weten waardoor kan ik me goed voorstellen dat je het vertrouwen verliest. Hopelijk volgende rond een mooie positieve test en anders is maart gelukkig  niet ver meer. IUI brengt weer nieuwe kansen. Geef niet op.
 
Lieve allemaal,
Ik heb al veel berichtjes etc gelezen op dit forum. Hier keek ik dan wel eens op om wat zeker te zijn van zaken. Ben eigenlijk altijd snel zwanger geweest. Helaas laatste keer een MK. Nu hoop ik deze maand zwanger te zijn. Normaal ben ik er nooit zo mee bezig. Nu is mijn NOD 18-1-22 en ben ik nu al bijna elke dag aan het testen... Ik word er een beetje gek van haha. Heb eigenlijk niet echt klachten. Ja rugpijn... maar heb ook endometriose dus lastig. Vorige zwangerschappen misselijk geweest. Hoe vaak doen jullie testen?
 
Oeh, dan maak je het jezelf wel erg moeilijk, met zo vroeg testen Gebruiker. 
Een paar dagen eerder kan wel maar een week zou ik niet doen. Dan is de kans zo groot dat het negatief is. Dan weet je eigenlijk nog niks, toch?
 
Ik zelf test pas de dag ná m'n NOD (als ik niet ongesteld geworden ben dan he). Maar dan jeuken m'n handen wel hoor, haha. 
Ik heb zelf niet de beste ervaring met vooraf testen. Is hij negatief, kan het nog positief worden. Is hij positief kan het ook nog negatief worden. 
Maar het is zo persoonlijk. Mocht je vroeger willen testen, zou ik het zelf een dag of 3 vooraf doen.
 
 
 
Terug
Bovenaan