NOD januari 2023

Ik test ook echt pas na mijn NOD, enkel oudjaar was een uitzondering omdat ik wilde weten of ik iets kon drinken. Sinds mijn cyclus regelmatig is, heb ik meestal een paar dagen voor mijn NOD al wat spotting en weet ik al dat ik niet moet testen. 

Wij proberen nu voor ons eerste kindje en zitten in ronde 13. In april zijn we van plan om verdere onderzoeken te laten uitvoeren als we tegen dan niet zwanger zijn. Al die medische termen die hier soms voorbij komen klinken dus momenteel nog heel vreemd. 
@Zazou wat een droevig nieuws! Hopelijk heb je snel opnieuw een positieve test. 
 
Ik heb echt een slechte week. Eerst een nacht moeten overgeven en nu grieperig ?
Hopelijk alsnog over een tijdje goed nieuws. Wachten duurt wel erg lang zo
 
Gefeliciteerd Magzie!
Unwritten, ik ben de vorige keer zwanger geraakt terwijl ik buikgriep had. Dus alles kan ?. Vond het best knap van mijn lichaam haha 
 
Gefeliciteerd Magzie ? geniet ervan!
Unwritten wat vervelend. Hopelijk heeft het geen impact en verloopt alles goed.
Ik zit vandaag pas op dag 8 en heb al een paar dagen steken aan de links in mijn buik. Na de menstruatie erg droog en geen afscheiding en vandaag ineens veel plakkerige en licht perzik roze met afvegen. Toch weer gek zo nog wel ruim voor ovulatie. Ik ga denk morgen toch vast starten met ovulatietesten. Wil hem niet missen...?
 
Gefeliciteerd Magzie! Geniet van dit positieve nieuws. 
Ik ben toch maar terug begonnen met ovulatietesten. Afgelopen maanden had ik deze aan de kant laten liggen omdat ik voelee dat ik er hierdoor nog meer mee bezig was, maar deze ronde kon ik het niet laten.
Test van vandaag was nog negatief. Verwacht mijn ovulatie ergens dit weekend. 
 
Zazou, wat heftig zeg. Je bent hier natuurlijk van harte welkom. Hopelijk stappen we snel met z'n allen over naar een zwangerschapsgroep.

Wat vervelend Unwritten, beterschap!

Zet 'm op Klavertjes, op naar je eisprong!

Sarac, snap ik helemaal hoor. Als je met de test je ovulatie vindt, geeft het je toch weer meer zekerheid.

Magzie, van harte gefeliciteerd! Super fijn nieuws!

Welkom aan de nieuwe meiden!

Noenoe, zou zeker wat zijn als ik weer in februari zwanger zou raken. Uiteraard ben ik sowieso blij wanneer het weer lukt om zwanger te raken en ik weet door de vorige keer wel dat het niet te plannen valt zo'n zwangerschap (duurde eindeloos voor m'n gevoel), maar ik hoop héél erg dat het deze ronde gelukt is. Net als iedereen hier natuurlijk. Als het 'pas' een van de volgende rondes lukt, dan wordt de datum straks ergens okt-dec. Hoe graag ik ook een tweede wil, hoop ik niet op de verjaardag van m'n man, dochter, halve (schoon)familie, Sinterklaas- of Kerstperiode te bevallen. Maar ja, als je eenmaal een paar rondes verder bent, dan wil je ook niet een paar kansen missen.. Lastig! Maar ik vind 2024 dan wel weer heel ver weg. Kortom, hopen dat het gelukt is en anders gaan we het wel zien... :).

Morgen 10 DPO. Inmiddels is de testdrang toegeslagen, maar ik weet me nog te beheersen.
 
Gefeliciteerd magzie! Hier inmiddels ook een duidelijke test. Voor mijn gevoel nog steeds vrij licht als ik het vergelijk met eerdere zwangerschappen maar ze lopen wel mooi op. 
woensdag al een afspraak bij de gynaecoloog. Dit ivm eerdere miskramen. Deze afspraak stond gepland voor een ander onderzoek maar krijgt nu dus een andere invulling. 


succes voor alle meiden die in hun wachtweken zitten!
 
Terug
Bovenaan