NOD januari 2023

De afgelopen dagen is het een beetje gaan landen dat ik zwanger ben. Ben inmiddels ook mijn NOD ruim voorbij. Over 4 weken de eerste afspraak bij de vk. Had de afgelopen week een paar keer flinke buikkrampen en naast gevoelige borsten geen verdere symptomen. Die combinatie maakt me vrij onzeker over deze zwangerschap. Hopelijk over 4 weken gewoon een mooi beeld met kloppend ❤️.
 
Van harte gefeliciteerd @Magzie! Hopelijk neemt de onzekerheid gauw af en ga je een hele fijne zwangerschap tegemoet!
Hier nog 2 dagen tot mijn verwachte menstruatie. Vanochtend weer een ealy test gedaan en weer negatief. Ook al allemaal verschijnselen die erop wijzen dat mijn menstruatie er aan gaat komen (kleine puistjes, moodswings, krampen). Dus eigenlijk is mijn hoop deze ronde weg! Op naar ronde 4. 
 
@magzie, ik duim voor een leuke echo binnenkort.
@gebruiker, zo spijtig. Hopelijk meer geluk in de volgende ronde! 
Ik heb daarnet nog een ovulatietest gedaan. Ik had al twee streepjes maar nog niet echt een piek denk ik... en dan maar weer op naar de wachtweken. 
 
@Magzie weinig symptomen zegt weinig hoor. Kan ook nog komen of ook niet. Laten we hopen dat je een fijne en klachtenvrije zwangerschap het!
@Michelle balen!
@Sarac nog even doortesten? Welke testen gebruik je? 


Hallo nieuwe gebruiker, ik ga met je mee naar de volgende ronde. 
Menstruatie zit er net op. Heb ovulatietesten al klaar liggen. Van merk wat ik nog nooit heb gebruikt. Hopelijk doen ze het een beetje ok. Na vorige maand en waarschijnlijk een  gemist ei begin ik nu op tijd met testen. A.s. donderdag ben ik van plan. Dat schiet het alweer op. Ronde 8.. 
 
Een gemist ei is natuurlijk helemaal niet leuk maar als je het zo opschrijft klinkt het stiekem wel grappig ?. Succes met speuren. Hopelijk gaat het deze maand goed!
 
@magzie, kan me helemaal voorstellen dat je meer verwacht qua symptomen. Maar zou me zeker niet druk maken, ik heb zat vriendinnen die ook zonder echt symptomen een gezond kindje hebben gekregen :)
@sarac, ja nog even doortesten dan, hopelijk kun je dan straks goed een piek herkennen!
@noenoe, hopelijk dan deze keer optijd en een mooi ei!!
Bij ons is vandaag de IUI.. toch wel apart dat je man zijn goedje in moet leveren zo in de ochtend.. Ik mag straks om half 12 en dan is het fingers crossed dat dit kleine zetje genoeg is voor ons!! 
 
Terug
Bovenaan