NOD januari 2023

Hoi dames, is jullie menstruatie ook zo anders sinds het stoppen met de pil? De vorige ronde was het zo weinig dat ik me afvroeg of het een innestelingsbloeding was en nu moet ik echt elk uur naar het toilet, anders ben ik te laat. En alleen aan een tampon heb ik echt niet voldoende. Gisteren en vanmorgen ook hevige kramp, maar daar heb ik normaal ook niet zo'n last van. Zal toch wel gewoon menstruatie zijn? Geen vroege miskraam ofzo? Echt bizar qua hoeveelheid bloed (sorry voor de info).
 
Ik ga inderdaad nog even door met testen. Ik heb in het weekend ook wel op andere tijdstippen getest omwille van weekendplannen. Dat kan natuurlijk ook wel een invloed hebben. We hebben het allicht gezellig gemaakt zodat deze ronde niet verloren gaat. Toont wel aan dat de apps (ik heb er meerdere ?) om mijn cyclus te registreren toch ook niet altijd juist zijn.
@noenoe, ik heb tot nu toe altijd die van sensitest gebruikd. Heb er nog een paar van deze liggen en hierna van een ander merk (gekregen van een vriendin)
@Frasseke, heel veel succes. Ik begrijp dat het een vreemd gevoel is. Ik vind het nu soms al een gedoe om op de juiste dagen te klussen... ik duim voor jullie! 
 
Hi meiden, graag sluit ik me ook aan bij dit forum. 
Wij zitten in een ovulatie-inductie traject en zijn inmiddels ook al langere tijd aan het proberen. Ik heb vandaag Ovitrelle mogen zetten, dus de spannende wachtweken gaan beginnen. Ik wens iedereen veel succes met de spanning en hopelijk ontstaat er een wondertje. Mijn NOD is 31 januari
--
NOD Januari ♡~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~24 december – 1 januari Kleinwonder ☆1 Januari Danielleeeex4 Januari Sarac ○5 Januari Sestra10 Januari Minimin11 Januari Magzie, Linnieuw14 Januari Noenoe17 Januari Michelle vd M.20 Januari Unwritten22 Januari Nic25 Januari Keira30 Januari Klavertjes, Mamma Croco
31 Januari Ntje
NiezoD-M-ama ○SaracJoriNici ————————————————–☆ Zwanger ○ Ongesteld
 
Hi, toch even jullie advies/ervaringen vragen:
Zijn er hier mensen die eerder zwanger zijn geweest en die veel symptomen hadden van de aanstaande menstruatie, maar dat dat achteraf zwangerschapsklachten zijn geweest? Ik verwacht morgen mijn menstruatie en heb sinds gister en vandaag krampen in mijn onderbuik, zo rond mijn schaambot. Een typische menstruatieklacht natuurlijk, alleen het is heftiger dan ik normaal gesproken voor een menstruatie gewend ben! Ook vrij emotioneel, bitchy richting mn vriend (oeps), kleine puistjes en erg moe. Volgensmij allemaal klachten die overeen komen met een aankomende menstruatie, en tóch blijf ik hoop houden. Er knaagt iets. Waarschijnlijk omdat ik het zo graag wil. 
 
Goedemorgen,
wat veel om weer bij te lezen! Ik lees positieve testen maar ook een periode van teleurstellingen voor sommige. Wij beginnen aan een nieuwe ronde. Mijn ongesteldheid achter de rug en deze week moet ik ovuleren. Begonnen met testen te doen om te meten. Heb deze van sensitest en als die positief is meet ik ook met een clearblue smiley. In principe pas de 2e ronde voor ons met echt testen.
vorige zwangerschap niet gedaan maar nu is wens groter door ons verlies. 


En symptonen van menstruatie met zwangerschap, dit was voor mij eerder tijdens menstruatie. Krampjes en dergelijke kan er wel bij horen, maar laat je niet gek maken want merkte dat dit mij vorige keer in mn hoofd ging zitten. Hoop hebben mag altijd♥️
 
@Ntje, welkom en heel veel succes deze ronde! 
@gebruiker, ik kan je niet echt helpen, want ik ben tot nu toe nog niet zwanger geweest maar ik herken wel wat je zegt. Ik voel ook altijd vanalles en dan twijfel je of dit bij je menstruatie hoort of toch zen zwangerschap. Zo vervelend....
Ik had zondag en maandag een positieve ovulatietest. De strepen op beide testen waren even duidelijk. Soms maken die ovulatietesten mij net onzeker omdat ik dan nog harder begin te twijfelen wanneer je moet klussen... iemand tips?
 
Hej Sarac vind het ook onzeker die testen.  Maar als je zondag-maandag positief had zal die dinsdag-woensdag springen neem ik aan.  
D-m-ama welkom terug. Heb je al een positieve test? Ik wilde vandaag beginnen maar vergeten... dan morgen maar of misschien vanavond. Zit vandaag pas op cd9 maar wil niks missen. 
Gebruiker met die klachten zit er niks anders op dan wachten helaas.
Het wordt een beetje stil hierzo? Mensen wachten misschien nog totdat menstruatie klaar is en ei onderweg.  Misschien moet er een februari topic aangemaakt worden?
 
Ha meiden,
Hoe gaat het met iedereen? Zitten er nog nod's aan te komen?
@noenoe: inderdaad een beetje stil. Hier is het 7 dpo.. dus alweer in spanning aan het wachten en denken dat ik 1000 dingen voel.. maar dat is elke maand zo, zonder succes. Toch kijk ik er weer positief tegen aan en zit ik vol hoop. 
Ik twijfel nog of en wanneer ik ga testen. Mijn lf is dus korter dus als ik niet zwanger ben zal ik eerder ongesteld worden dan 25 jan (nod). Wat ga jij doen @Keira? Ik twijfel tussen gewoon afwachten.. of zondag al een early test (6 dagen eerder van sensitest). Ik ga denk ik gewoon kijken wanneer ik waar behoefte aan heb.. 
 
 
 
Terug
Bovenaan