NOD januari 2023

Ik heb inderdaad in de afgelopen maanden maar 1x de testen gebruikt. Voor mij is de reden dat mijn laatste cyclus ineens langer was. Mijn aanname is dat dat door de alcohol met feestdagen is gekomen ik wil ditmaal dus even testen of mijn normale cyclus weer op dreef is. ?
 
Zo te zien inderdaad veel mensen aan het wachten op een ei. Ik heb afgelopen maandag dus IUI gehad en dat ging helemaal prima, mooi grote follikel zat klaar voor eisprong. 3 miljoen bewegelijk zaadcellen waren overgebleven. Ik mag nu 30 januari testen?
In eerdere maanden heb ik wel ovulatie testen gebruikt, echter vond ik zelf dat je hoofd er dan extra mee bezig was omdat je elke dag moet. Zelfs nu met het traject vind ik dat ik er minder mee bezig ben. Maar dit verschilt natuurlijk voor iedereen.? ook hebben we nu ook minder gemeenschap (tot ovulatie), wat ik zelf wel prettig vindt, het is gewoon als we zelf willen. Hierdoor heb ik meer zin de hele maand ipv het verplichte in de eerste 2 weken. We hebben wel elke maand 2 dagen seksban omdat ik dan ovitrille gespoten heb en 36 uur later naar de IUI moet. Dus dat is dan om optimale zaadjes te krijgen. Maar het blijft dus wat je zelf echt prettig vind, ik deed de sensitest ovulatie test na werk rond 4 uur werkte ook prima.  
 
Hey meiden,
Ik zit op een uiterst spannend wachtbankje, zou graag al testen maar wil wachten tot zaterdag. Ben al de hele week extreem moe, heel vaak naar het toilet en heel veel honger. Heb afgelopen zondag steekjes gevoeld toen 7 a 9 dpo. 
Ik hoop zo dat het gelukt is... 
 
@Unwritten, waah spannend! Het klinkt wel positief!
Ik zit ook nog op een spannend wachtbankje. Morgen ben ik twee dagen overtijd. Wel nog steeds krampen die voelen als menstruatiekrampen en verder eigenlijk weinig symptomen. Voel me eigenlijk ook best wel energiek. Dus ik probeer mezelf voor te houden dat mn menstruatie wat aan de late kant is en dat die nog wel komen zal. Als zich morgen niets aandient doe ik vrijdagochtend weer een test!
 
@jorie
Ik zei altijd dat ik ging wachten tot NOD, maar dit duurt nog zo lang:p heb zelf geen early test in huis, dus het heeft nu, met 9dpo nog niet veel zin voor mijn gevoel. Lastig hoor! Mijn temperatuur is heel constant: 36.9 voor 5 dagen en gister en vandaag 37.0 (voor ovulatie 36.5), dus kan hier ook niks uit opmerken ?
 
 
 
Wat goed Frasseke! We duimen met je mee!
En spannend meiden, gebruiker en unwritten. Succes met wachten! Hoe vreselijk is die onzekerheid he..
@Keira: van temperaturen weet ik niks van. Wat zou er moeten gebeuren? Ik dacht trouwens nog, als we de 11e eisprong hadden, is de nod dan niet pas de 26ste? Omdat je dan een dag overtijd bent. Mijn vriend wil graag dat ik afwacht..haha. We zien wel wat me lukt :p 
 
 
Terug
Bovenaan