NOD januari 2023

Zijn er hier ook meiden die Ovitrelle gebruiken/hebben gebruikt? Ik heb maandag om 10:00 sochtends Ovitrelle gezet en toen had ik al twee grote follikels van 20/21. We hebben het die avond laat gezellig gemaakt en dinsdagavond rond half 1 snachts nog eens gezellig gemaakt. Nu toch een beetje 'vrees' dat we te laat zijn geweest, omdat de follikels al zo groot waren dat ze misschien veel eerder zijn gesprongen dan ca. 36-40 uur later.. 
Iemand ervaring en wat denken jullie?
 
 
@Ntje ik moet dus ook ovitril zetten om eisprong op te wekken. Mijn ei was wel een stukje kleiner toen ik mijn spuit moest zetten (niet die dag bepaald, maar waarschijnlijk 16 a 18 mm). Deze was 37.5 uur later nog aanwezig. Ik begreep zelf uit eigen onderzoek ;) dat er vaak pas bij 19 a 20 mm gespoten wordt en dat er dan ook gewoon 36 tot 42 uur later een eisprong is. Ik zou me niet te veel zorgen maken, je heb alles gedaan wat je kon doen.
@unwritten en gebruiker, wat spannend weer  altijd spannend dat wachtbankje!! Duimen duimen duimen
@jorie, dankjewel!! We blijven door duimen voor alle meiden!!
 
Vandaag is ook mijn menstruatie (tot nu toe) niet begonnen. Ik kon me niet beheersen en heb zojuist getest met k2v5. Negatief. Domper! Morgen ben ik drie dagen overtijd, maar voor de zekerheid doe ik morgenochtend ook nog maar een testje met ochtendurine. Ik hoop eigenlijk dat het morgen doorbreekt, want zo vreet ik mezelf helemaal op. 
 
Spannend gebruiker! succes deze ochtend.
Zoals ik zei stond ik er heel positief in en had gister een hele goede dag. Veel afleiding door (leuk) werk en zere borsten..! Dat gaf me nog meer vertrouwen. 
Alleen vannacht werd ik om 3u wakker en toen was de pijn weg.. dat zag ik meteen als slecht nieuws. Ik denk dat dan je progesteron namelijk weer is afgenomen.. Toen een paar uur super verdrietig wakker gelegen.. pff wat is dit toch een stom proces. Ik heb de hoop natuurlijk nog niet helemaal opgegeven, maar sta er minder postief in..
Het doet me wel echt goed dat deze plek er is en ik het even van me af kan schrijven (L) dank meiden!
 
Vervelend hé Jorie, dat het je allemaal onzeker maakt. Je voelt van alles, of toch niet.. koppie op hoor!  ♡
Ik moet nog wachten tot 30/31 januari, probeer er maar zo min mogelijk mee bezig te zijn, gelukkig heb ik 2 draakjes van 4 en 5 waar ik mijn handen vol aan heb. 
Hoe is het met de rest?
 
 
 
@Gebruiker: oh spannend, heb je alweer getest?
@Jorie: hè stom is dat dat alle symptomen je zo aan het twijfelen kunnen brengen. Nog een paar daagjes tot je NOD toch? 
Ik vind het ook heel fijn om hier van me af te schrijven en over ervaringen van anderen te lezen.
 
Ah meiden dikke knuffel voor jullie allemaal. Dat wachten is ook een ramp. Zeker als testen ook nog wit blijken te zijn. 
Unwritten spannend! En voor gebruiker ook, ook al aantal dagen over tijd.  Helemaal frustrerend. Was je nou net begonnen? Dat je cyclus nog in de war kan zijn? Moet even teruglezen.  Maar op gegeven moment is ook teveel info voor mijn hersenen...
Frasseke hoop op een mooi bevruchting! En voor jou ook Ntje. Hier geen ervaring met Otrivelle.
Wel met ovtesten. Ik deed het eerst niet. Daarna wel, weer maand gestopt maar nu toch wel weer. Mijn cyclus is onvoorspelbaar en ik ga dus niet de hele maand doorseksen helaas. We zijn zijn te moe en kapot lol. Maar nu ben ik dus net aan het testen en lijk nu al een positieve test te hebben.... shit! Niet verwacht . Is cd11. Voel me grieperig ook. App zegt dat a.s. dinsdag ei zou komen. Maar vorige maand heeft app het teruggezet naar cd12...... dus ja... 
 
 
Terug
Bovenaan