NOD januari 2023

Hoi hoi, 
Ik wil mezelf ook graag even toevoegen aan deze groep.
In oktober heb ik de knoop doorgehakt om mijn spiraaltje te verwijderen, omdat we voor een 2e kindje willen gaan. 
Mijn zoontje is nu 3,5 jaar en ik voel dat ik er klaar voor ben.
Ik heb een hele onregelmatige cyclus en heb afgelopen maandag voor het eerst een ovulatietest gebruikt, van de Action.
Deze gaf zowel op maandag als op dinsdag een streep aan. Nou hadden we de dagen er voor al bijna iedere dag wel seks gehad, en ook de dag daarna nog. Maar deze ochtend had ik ineens wat bloedverlies (bruinig), en voel ik heel de ochtend al wat krampen. het lijkt me te snel voor een innestelingsbloeding toch? Iemand van jullie hier ervaring mee?
 
Wat jammer gebruiker! Heb je al opnieuw getest? Misschien is het er ook nog te dicht op?
Dikke knuffel voor jou Jorie! Wat kan je jezelf dan gek maken he? Probeer positief te blijven hoe moeilijk ook.
Hier ook geen ervaring met Ovitrelle duim met jullie mee!

Ik ga eens proberen een foto te uploaden. Ik denk al 2 dagen dat mijn ovulatie aanstaande is maar die ovulatie testen blijven maar oplopen? Wel afgelopen 2 dagen geklust. Maar als dit betekent dat hij morgen pas springt kunnen we het vanavond of morgenochtend ook nog even gezellig maken.
 
@Klavertje: oh ja, vandaag is wel echt de duidelijkste streep! Dus ik zou morgen ook nog eens testen, en het inderdaad vanavond gezellig maken ;-)
 
Wat lief dat er zoveel mensen vragen of ik vanochtend getest heb! Mijn menstruatie brak gisteravond door, dus ik weet nu voldoende ;)
Natuurlijk was het gisteravond een teleurstelling, maar ik moet zeggen dat ik me vandaag beter voel dan dat ik de afgelopen dagen gedaan heb. We gaan nu straks definitief ronde 4 in en dat is natuurlijk helemaal nog niet zo'n poos. Ik trek dat wachten rondom mn NOD gewoon heel selcht! en ik herken dat helemaal niet van mezelf. Ben meestal heel chill en nuchter ingesteld, maar rond mn NOD neemt mn hoofd echt een loopje met me. Heb de afgelopen dagen voornamelijk lopen zoeken naar mn symptomen en succesverhalen van zwangere vrouwen die hetzelfde ervoeren. Had beter iets anders kunnen doen met mn tijd. Mn volgende NOD zal rond 16 februari zijn en ik ben van plan om dan maar veel dingen te plannen (werk afspraken, leuke uitjes, klussen in huis etc.) zodat ik er hopelijk dan wat minder mee bezig ben. 
Nou.. even van me af getypt hoor. Helpt ook voor mij goed. Iedereen heel heel veel succes en geluk toegewenst die nu nog aan het wachten is of bijna de eisprong krijgt, zoals jij; @Klavertjes ;) 
Laten we onszelf niet gek maken en genieten van het feit dat we blijkbaar een leuke partner hebben waarmee we onze kinderwens aandurven, en van het feit dat we dus blijkbaar vinden dat ons leven stabiel genoeg is voor een kindje! (oké dat zei ik vooral ook om mezelf gerust te stellen... ;))
 
Ik hoor hier eigenlijk niet thuis, maar er is nog geen februari topic, dus ik praat hier al even mee :p
Ik zal me even voorstellen: ik ben 31 jaar en woon in België. Ik heb endometriose en ik probeer zwanger te worden sinds oktober 2021. Één jaar later, in oktober 2022, zijn we gestart met een ivf traject. Dat ging eigenlijk heel goed, ik was van de eerste keer zwanger. Maar vorige week dinsdag verloor ik het kindje toen ik 8,5 week zwanger was. De echo had een week eerder al aangetoond dat er een groeiachterstand was en het hartje te traag klopte, het was dus geen verrassing  maar alsnog wel een schok. Zeker na alle moeite die het ons gekost had om zover te geraken.
ik herken een aantal namen hier in dit topic uit het december topic :) 
ik heb nog steeds moeilijke momenten ivm de miskraam maar ik begin stilletjes aan ook weer vooruit te kijken. De bloedingen zijn inmiddels gestopt maar mijn hcg is nog niet helemaal op 0, hopelijk gebeurd dit toch binnen max een week. En dan ga ik weer ovulatietesten gebruiken. Ondanks dat de kans op natuurlijk zwanger worden volgens mij niet zo groot is, ga ik het wel proberen deze cyclus. Pas vanaf de volgende cyclus kan ik weer een embryo terugplaatsing krijgen. 

@gebruiker*6039: wat fijn om die laatste alinea te lezen, dat deed me oprecht even beter voelen ?. Ik heb ook veel uitstapjes gepland de komende maand. Ik heb dat ook echt nodig nu. Het wachten duurt echt langer dan ooit nu. 
 
[quote quote=10601473][/quote]
Die is wel duidelijk. Die  van mij bleef steken zoals die van jou wo/do..dag daarna weer heel licht. Ben dus bang dat wij het moment gemist hebben.
 
Terug
Bovenaan