Lieve Arnibas, wat verdrietig. Een warm welkom in deze groep! Hoe het is gebeurd lijkt me wel een goed teken dat er een goede kans is voor ronde 2! heel veel succes!
@gebruiker:zo herkenbaar en wat een goede instelling. Je hebt helemaal gelijk!
Voor mij was gister (9dpo) een rollercoaster.. in de ochtend dus nog super verdrietig. De pijn in mn borsten (op 8 dpo) voelde echt heel anders dan ik eerder heb gevoeld (toen ik nog spiraal had). Afgelopen maanden heb ik dat uberhaupt niet gehad. Ik had er echt een goed gevoel bij en toen was het opeens weg. Maar in de loop van de middag kwam hetzelfde gevoel weer terug! Toen was ik weer helemaal vrolijk, haha. Laat in de avond voelde ik super duidelijk prikjes en steekjes links onder in mn buik... nou dat heb ik nog nooit gevoeld.. dus toen was ik helemaal positief! Ik hoopte stiekem vanmorgen al op een vroege positieve test zodat ik mn vriend kan bewijzen wat ik voel.. maar helaas nog negatief en natuurlijk ookwel erg vroeg. Ik blijf echter een super goed gevoel houden.. we gaan het meemaken de komende dagen.
Nu ga ik dit weekend proberen veel afleiding te zoeken.. anders kan ik maar aan 1 ding denken haha😉