NOD januari 2023

[quote quote=10601473][/quote]
Die is wel duidelijk. Die  van mij bleef steken zoals die van jou wo/do..dag daarna weer heel licht. Ben dus bang dat wij het moment gemist hebben.
 
Lieve Arnibas, wat verdrietig. Een warm welkom in deze groep! Hoe het is gebeurd lijkt me wel een goed teken dat er een goede kans is voor ronde 2! heel veel succes!
@gebruiker:zo herkenbaar en wat een goede instelling. Je hebt helemaal gelijk! 
Voor mij was gister (9dpo) een rollercoaster.. in de ochtend dus nog super verdrietig. De pijn in mn borsten (op 8 dpo) voelde echt heel anders dan ik eerder heb gevoeld (toen ik nog spiraal had). Afgelopen maanden heb ik dat uberhaupt niet gehad. Ik had er echt een goed gevoel bij en toen was het opeens weg. Maar in de loop van de middag kwam hetzelfde gevoel weer terug! Toen was ik weer helemaal vrolijk, haha. Laat in de avond voelde ik super duidelijk prikjes en steekjes links onder in mn buik... nou dat heb ik nog nooit gevoeld.. dus toen was ik helemaal positief! Ik hoopte stiekem vanmorgen al op een vroege positieve test zodat ik mn vriend kan bewijzen wat ik voel.. maar helaas nog negatief en natuurlijk ookwel erg vroeg. Ik blijf echter een super goed gevoel houden.. we gaan het meemaken de komende dagen. 
Nu ga ik dit weekend proberen veel afleiding te zoeken.. anders kan ik maar aan 1 ding denken haha;) 
 
Hallo lieve dames 
Door de miskraam heb ik geen idee waar ik zit qua cyclus maar de afgelopen dagen had ik het gevoel dat ik ongesteld zou gaan worden. Ik had me voorgenomen om dit keer niet te vroeg te testen zodat ik ook minder lang in onzekerheid zou hoeven zitten. Dus pas op zijn vroegst in februari ofzoiets testen. Nou, de dames die mij kennen uit het december topic weten dat ik de zelfdiscipline van een pannenkoek heb haha en vandaag had ik ineens weer zo'n 'gevoel'. Ik heb net getest (avondurine dus) en ohhhh myyy ik zie een licht streepje. Zou het dan echt zo zijn dat het meteen de ronde na de mk alweer lukt?! Duimen jullie dat het blijft plakken dames?
 
Ooh spannend zazoutwee! Ik ken meer succes verhalen van meiden die gelijk na de miskraam weer zwanger zijn geworden! Voorzichtig gefeliciteerd! 


Ik heb vanmorgen een test gedaan en deze was gewoon positief!! Ik kan het nog niet geloven. Ik dacht eigenlijk ook dat ik ongesteld moest worden. Ik had ook nog nul symptomen. Sinds vandaag ook ineens meer symptomen alsof mijn lichaam nu denkt je bent erachter dus mag je het voelen ook. Ik vind het wel heel spannend zo na de miskraam van de vorige keer. Dus ook voor mij duimen dat het deze keer goed mag gaan. 
 
Oh gefeliciteerd dames! Zo goed!
Mijn lichaam heeft me voor de gek gehouden. Ik ben gewoon gaan spotten, zoals altijd voor mn menstruatie.. zit er best wel door heen.
 
Anirbas wat verdrietig bij 8,5 week. Veel liefs voor jou. En moedig om gewoon weer door te gaan. Ze zeggen dat je na een miskraam vaak wat vruchtbaarder dan normaal. Laten we hopen! 
Zazou! Ik hoop het voor je! Hou ons op de hoogte. Kan je een foto plaatsen?
Nici gefeliciteerd!
Jorie :( Er doorheen zitten mag ook en kan hier ook gedeeld worden. Het gevoel moet er toch uit. Hopelijk zet de menstruatie snel door en kan je door naar de volgende ronde. 
Klavertjes ik kan je foto's niet zien, wat raar. 
Misschien moeten we een nieuwe februari topic aanmaken. Is wat overzichtelijker? Ik hou de NODs enzo ook niet meer bij. Ben een slechte topic opener :)
 
Terug
Bovenaan