NOD januari 2023

@Zazoutwee ohh zou super voor je zijn! Heb je vanochtend ook weer getest?
@Nici gefeliciteerd!! 
@Jorie wat naar voor je.. ik had het je erg gegund na alle spanning. Ik hoop voor je dat je binnenkort de knop weer om kunt zetten, en voor nu; ook maar even goed doorvoelen..
Ik had eerlijk gezegd helemaal nooit door dat er zoveel vrouwen struggleden en hoe spannend het elke keer is rondom een NOD. Ik merk dat er in mijn omgeving vooral veel succesverhalen gedeeld worden 'we gingen er heel relaxt in en had was snel raak' of 'ja joh, meteen bij de eerste keer raak'. Natuurlijk wist ik in mijn achterhoofd dat dit niet voor iedereen gold, maar om nu van zo 'dichtbij' de spanning/stress/teleurstelling van anderen te lezen doet me best veel. Op een positieve manier hoor, want ik vind het juist fijn om ervaringen te kunnen delen en om elkaar toch te kunnen steunen.
@juliatje, welkom! Hopelijk veranderen de testen nog! Het is nu ook nog wel erg vroeg natuurlijk.
Een februari topic lijkt me wel een goed idee. Zelf geen idee hoe ik dat aanmaken moet? Ben er ook nog steeds niet achter hoe ik mijn gebruikersnaam wijzig.. Tessa-Liz is de naam ;)
 
Ik heb vanmorgen weer getest maar was nog niet veel duidelijker hoor. Over een paar dagen nog maar eens doen. Als je op de streepjes rechtsboven klikt kun je je gegevens aanpassen. Daar staat ook je gebruikersnaam bij. 
 
@zazoutwee wat super dat je cyclus zo snel weer terug oppakt. Ik weet nog dat ik las van je miskraam. Wanneer ben je het vruchtje verloren? En vanaf wanneer had je weer een negatieve zwangerschapstest?
 
Ik heb vorig weekend mijn eisprong gehad dus ben nu 7 dpo. Afgelopen december een miskraam gehad en ben op 23 december het vruchtje verloren. Dus best snel weer een cyclus terug. Nu gaan we een spannende week tegemoet. 
Succes iedereen. 
@nici gefeliciteerd met je positieve test. 
 
Afgelopen donderdag eisprong gehad. Toen ik die ochtend in het ziekenhuis was, was de ei nog niet gesprongen. Kon wel elk moment springen. Ik heb sinds die avond negatieve ovulatietesten dus ik denk dat de ei smiddags ofzo keer is gesprongen.
Morgen weer echo. Cysten zijn flink gegroeid helaas in de eierstokken. Ik denk dat die verwijderd gaan worden. Dat betekent met dat ik verder moet met 1 eierstok. Iemand ervaring? 
 
@zeeuwsmeisje: de dag voor kerst. Dus vergelijkbaar met jouw verhaal. Hoeveel weken was jij? Eind 2022 had ik een check bij de gynaecoloog en die zag toen een hele lege baarmoeder. Toen heb ik kort daarna getest en was de test idd ook negatief.
Ik had dit niet verwacht! Ben heel benieuwd hoe verder. 


@danielle, wat spannend. Dat is niet niks om een eileider te moeten missen!
 
Op 12 december had ik mijn eerste echo had toen eigenlijk 8 weken geweest maar vruchtje schatte de gynaecoloog op 6 weken en geen hartslag. Een week later weer een echo op 20 december en de situatie was toen hetzelfde. Op 21 december de miskraam opgewekt met medicatie. Ik teste op vrijdag 6 januari voor het eerst negatief. Op vrijdag 13 januari een controle echo by de gynaecoloog en we zagen toen een ei van 20 mm. Die is vorig weekend gesprongen. Ik heb geen positieve ovulatietest kunnen ontdekken want was vorig weekend weg op personeelsweekend. Dus schat de kansen dat ik deze ronde zwanger ben ook vrij klein omdat er niet is geklust rondom de eisprong :-(. Maar ik ben al blij dat mijn cyclus terug is zodat ik de volgende ronde mijn ovualtie weer kan monitoren. 
 
Terug
Bovenaan