@Zazoutwee ohh zou super voor je zijn! Heb je vanochtend ook weer getest?
@Nici gefeliciteerd!!
@Jorie wat naar voor je.. ik had het je erg gegund na alle spanning. Ik hoop voor je dat je binnenkort de knop weer om kunt zetten, en voor nu; ook maar even goed doorvoelen..
Ik had eerlijk gezegd helemaal nooit door dat er zoveel vrouwen struggleden en hoe spannend het elke keer is rondom een NOD. Ik merk dat er in mijn omgeving vooral veel succesverhalen gedeeld worden 'we gingen er heel relaxt in en had was snel raak' of 'ja joh, meteen bij de eerste keer raak'. Natuurlijk wist ik in mijn achterhoofd dat dit niet voor iedereen gold, maar om nu van zo 'dichtbij' de spanning/stress/teleurstelling van anderen te lezen doet me best veel. Op een positieve manier hoor, want ik vind het juist fijn om ervaringen te kunnen delen en om elkaar toch te kunnen steunen.
@juliatje, welkom! Hopelijk veranderen de testen nog! Het is nu ook nog wel erg vroeg natuurlijk.
Een februari topic lijkt me wel een goed idee. Zelf geen idee hoe ik dat aanmaken moet? Ben er ook nog steeds niet achter hoe ik mijn gebruikersnaam wijzig.. Tessa-Liz is de naam 😉