NOD januari 2023

Mentaal gaat het best heel goed met me. Daarom wilden we er ook meteen weer voor gaan. Ik slik wel letrzole (afgelopen cyclus niet gedaan) maar mocht ik volgende week ongesteld worden dan wil ik wel weer letrzole gaan slikken zodat ik beter mijn eisprong kan vinden. 
Ben erg benieuwd naar jou testen of die oplopen de komende dagen. Spannend!!
Hoe voel jij je mentaal?
 
Ik vond het op het moment zelf heel heftig, zowel lichamelijk als mentaal, maar nu we een maand verder zijn gaat het al een heel stuk beter. Dus ik zou zeggen heel heftig maar niet met een hele lange nasleep ofzo? Maar dat zeg ik nu. Geen idee hoe ik er over een tijd tegenaan kijk natuurlijk. Ik merk wel dat ik er nu veel minder onbezorgd in sta dan bij mijn zoontje. Dat vind ik wel jammer. Het naïeve is er wel van af ? Ik snap heel goed dat jullie er ook meteen weer voor willen gaan. Dat hadden wij ook. Waarom wachten, je was er toch al klaar voor. 
 
Ben eeen beetje in de war hoeveel dpo ik ben... vorige week zaterdag (14/1) een positieve ovulatietest zondag m'n piek (15/1) die avond weer negatief. Wanneer heb ik m'n eisprong gehad? En hoeveel dpo ben ik nu? Vandaag negatief getest (8 dpo denk ik) ☺️
 
Spannend Zazoutwee! Lijkt mij toch nog zenuwslopend kom maar op met die knaltest!
Gefeliciteerd Nici, ook voor jou erg spannend en duimen dat alles dit keer helemaal goed zit.
Knuffel voor de rest. Jorie dat je je lichaam je voor de gek houdt weet ik helaas maar al te goed. Mijn lichaam heeft daar ook een handje van haha..
Daniellexx Laat je weten hoe het bij de gyneacoloog was? Wat vervelend voor jou. Geen ervaring maar wil je wel een dikke knuffel geven en hopen dat alles mee valt en er toch een wondertje gebeurd.
Vrijdag had ik de positieve ovu-test. Zaterdag en gister nog wel getest maar loopt al wat terug maar nog steeds goed zichtbaar. Kan dit betekenen dat je LH-piek een stuk sterker is dan afgelopen keren dat ik met ovulatie testen gewerkt heb? 
Ik heb overigens weer een ontzettend goed gevoel, maar dat komt ook omdat we beide deze maand er vol voor gaan. Gezond eten, sporten en geen alcohol. Het is erg fijn om zoveel support te hebben in huis. Goede moment goed geklust dus meer kunnen we echt niet doen denk ik?  Nieuwe NOD wordt dan 3-feb ik zal hem toevoegen in het februari topic.
 
 
 
Van harte gefeliciteerd voor de meiden die al een voorzichtig positief lijntje zien!!
Juliatje, inderdaad nog wat aan de vroege kant, fingers crossed voor eind van de week!
Jorie, wat ontzettend balen.. :(
Danieellex, dat is heftig en vervelend, veel liefs en sterkte voor jou. Hoe voel jij eronder?
Tessa-Liz, ja helemaal met je eens. Je hoort ook nog steeds zo veel succesverhalen, dat dit forum waaruit ook de minder positieve kanten blijken, mij juist geruststelling brengt. 
--
Ik heb sinds gisteren last van kramp en steekjes in mn onderbuik, met name aan de rechterkant. Geen idee wat dat zou kunnen betekenen 6/7 dagen na Ovitrelle en dus 5/6 dagen na de eisprong. Lijkt me te vroeg voor een innesteling dus maak me toch enige zorgen..
 
[quote quote=10601696]Denk dat je nog wel erg vroeg bent met testen Juliatje. Ik zou het tegen het weekend weer proberen.[/quote]
Jaa misschien idd wel! Alleen heb wel buikpijn en begin bruin bloed te verliezen helaas.. 
 
Terug
Bovenaan