NOD januari 2023

Ik heb zaterdag negatief getest, vermoedelijk twee dagen voor nod. Voor alsnog geen ongesteldheid. Ga denk ik morgen weer testen. Ik weet niet welke kant het op gaat, maar zou me niet verbazen als het weer een nieuwe ronde wordt ..
 
[quote quote=10601917]Ik heb zaterdag negatief getest, vermoedelijk twee dagen voor nod. Voor alsnog geen ongesteldheid. Ga denk ik morgen weer testen. Ik weet niet welke kant het op gaat, maar zou me niet verbazen als het weer een nieuwe ronde wordt ..[/quote]
Hmmm dus je bent nu 12 dpo? Welke test ge je gebruiken? 


ik vandaag 8 dpo.. en ook nog negatief ... begin ook moed te verliezen, ook al is het nog zoooo vroeg 
 
Proficiat aan de meiden met een positieve test! Duimen dat alles goed blijft gaan.
Ik heb vorige week dinsdag of woensdag mijn eisprong gehad. Volgens mijn app zou mijn NOD 31 januari zijn maar uit ervaring weet ik dat dit waarschijnlijk vroeger gaat zijn. Mijn luteale fase is meestal wat korter dus verwacht mijn menstruatie ergens in het weekend.
Ik voel alweer vanalles in mijn onderbuik en lies, veel te vroeg voor een innesteling denk ik. Zeer pijnlijke borsten maar dat heb ik iedere maand. Ik ga er vanuit dat het dus weer niets zal worden.
 
Bruine afscheiding is opeens weg, en verlies nu simpelweg niks.. het is helemaal 'droog' nog een symptoom wat niet goed lijkt.. helaas. Morgen nog testen (9 dpo) en dan kijk ik het aan tm zaterdag ?
 
Hoi ladies. 
Allereerst gefeliciteerd zazoutwee! Is je erg gegund na vorige keer.
Hier is m'n temperatuur (14dpo) gedaald naar m'n basale temperatuur, dus verwacht morgen m'n menstruatie. Erg balen..enige positieve is, is dat m'n cyclus erg regelmatig is en m'n LF 14 dagen is.
Februari gaat 'm helaas voor min niet worden, want ben 2 weken gescheiden van m'n vriend:(
Ik blijf meelezen en duimen!
 
Keira jij was er ook vroeg bij vanmorgen! Hoop toch voor je dat er morgen niks op gang komt... zeker niet als februari een verloren ronde is. Dat is ook jammer altijd. Hou ons op de hoogte.
Julia heb je al getest? :) en knap als je dan tot zaterdag kan wachten!
Sarac een innesteling vanaf 5 dagen zou wel kunnen toch. Maar goed met die symptomen weet je idd nooit. Alles is hormonaal. Ben je van plan vroeger te testen?
Unwritten een negatieve test op 12dpo is wel k*t. Laat ons weten wat het vandaag is geworden. Misschien was je innesteling wat later. Sommige testen pas op NOD of na NOD positief
Klavertjes heb je andere ovu testen gebruikt? Of op andere tijden, meer of verminderde geconcentreerde urine? Kan ook allemaal effect hebben. Weet eigenlijk niet of je LH in je bloed dat meer kan zijn dan normaal. 
 
Terug
Bovenaan