NOD januari 2023

NOD Januari ♡
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~ 
24 december - 1 januari Kleinwonder
1 Januari Danieleeeex
2 Januari  Klavertjes 
4 Januari Sarac
10 Januari Minimin, Unwritten(?)
11 Januari Magzie
14 Januari Noenoe 
22 Januari Nici
————————————————–
☆ Zwanger ○ Ongesteld
 
Nici welkom! Hopelijk betere kansen deze maand. Ik heb zelf afgelopen oktober een vmk gehad. Het is echt wel even slikken, huilen, de hoop op geven en weer doorgaan. En dan is het idd fijn als je lichaam het allemaal weer snel oppakt. 
Minimin hopelijk kunnen jullier ergens op het goede moment toch nog lekker even vrijen. Lol. Ik zit een beetje met hetzelfde.  Weet ook niet of seks er deze week nog in zit. Moet wel echt ergens donderdag/vrijdag zoiets. Vandaag eerste ovtest gedaan. Er was een licht streepje te zien. 
Unwritten ik hoop echt dat ie geboost is voor het nieuwjaarsweekend! Ik doe met je mee. Ik probeer te boosten door acupunctuur lol. Vorige week eerste sessie gehad. Morgen weer 1. En dan hopelijk vrijdag eisprong. 
Klavertjes het zou nog moeten kunnen toch. Als je de 18e een positieve test hebt  springt ie de 19e of 20e. Dan is er grote kans dat eitje onderweg een ronddwalend zaadje tegenkomt.
 
Oh Sarac ik zie nu pas je bericht. Heb je er meteen even bijgezet op de lijst.
Dat wel/ niet drinken is ook lastig. Zeker met oud en nieuw.  Even afwachten hoe de week loopt? En hoe je je voelt? Misschien dat je symptomen hebt en dan is de keuze makkelijker om geen alcohol te drinken? Je zou een early test kunnen doen maar dat zegt ook niet altijd alles. Er kan nog van alles gebeuren in de dagen erna. 
 
 
Klavertjes, ik heb meestal ook een aantal dagen voor mijn NOD wat spotting bloed. Misschien laat ik het al dan niet testen wel daar van af hangen. Wel tof dat je een reis hebt om naar uit te kijken. Ik probeer mezelf ook iedere maand iets extra (handtas, oorbellen, ...) te gunnen omdat het weeral niet gelukt is. 
Nici, wat spijtig van die miskraam. Hopelijk snel terug een positieve test voor jullie. En wat leuk dat ook jij hebt beslist om mee te praten. 
Unwritten, ik duim ook enorm voor jullie. Wel fijn dat je opgevolgd wordt. Ik ben een tijdje geleden wel naar gyneacoloog geweest omwille van 3 jaarlijkse controle (ik woon in België - weet niet hoe dit in Nederland is geregeld). Ik heb toen wel meegedeeld dat ik al een tijdje gestop was met de pil en we voor een kindje wilde gaan maar werd gewoon weggestuurd met een "veel succes ermee en hopelijk tot snel". 
Noenoe, bedankt om me toe te voegen aan het lijstje, voel ik me helemaal lid van de bende. Na mijn eisprong voel ik meestal vanalles maar blijkt nooit echt een goede indicatie te zijn, dus denk niet dat ik daar het testen van ga laten afhangen. Ik overweeg momenteel toch om een early test te doen. 
We hebben besloten om nog drie maanden 'natuurlijk' te proberen, indien ik dan nog steeds niet zwanger ben gaan we verdere stappen ondernemen, we zijn dan meer dan 1 jaar bezit. Nooit gedacht dat we zo dicht bij het jaar zouden geraken. 
Ik duim voor jullie allemaal!!
 
 
Goedemorgen allemaal ,
 
sarac in 3 maanden kan er heel veel gebeuren ! Ik hoop met je mee 
 
Noenoe hahaha echt he dan vanavond maar even extra me best doen ? fijn van je streepje hopelijk 1 deze dagen een knaller en dan hoppaaaa
 
Wat een warm welkom 
He wat balen unwritten dat er geen gewenste groei in zit. Moet je nog een keer terugkomen of met ovulatietesten aan de gang nu?
Dat van alles voelen na de eisprong dat ken ik ook. Ik hoop dat ik dat deze maand wat meer los kan laten. Ik merkte dat ik er toch te veel mee bezig was eigenlijk bijna dacht dat het weer raak was.
 
 
@nici. Yes na de kuur weer terug. Vannacht voelde t net alsof ik in de overgang was, vreselijk. Grote kans dat het eitje springt voor de controle maar het blijft gissen. Testen heeft helaas geen zin omdat ik korter dan 9 wkn een mk had en dan blijven de testen positief aldus internet. Maar ga het van t weekend wel proberen, had nu ook al twee dagen vrij positieve testen als die nog donkerder kunnen dan werkt het toch ?
 
Hoi allemaal??
Mijn NOD is aankomende vrijdag. Ik denk dat ik zaterdag ga testen, dan weet ik of ik wat kan drinken s avonds. Met de kerst heb ik drinken maar even overgeslagen, omdat er een mogelijkheid was dat ik zwanger was op dat moment. 
 
Terug
Bovenaan