NOD Juli 2018

Oh die twijfel heb ik ook basilicum. Wat nou als het nu raak is, dan wordt het allemaal wel heel serieus.. Kan ik het wel aan? Etc. Etc.
Ik denk dat het heel normaal is om dat te voelen. Manlief heeft deze twijfel gehad voordat we er voor gingen. Ik wilde toen heel graag maar heb die twijfels nu. Haha. Terwijl ik weet dat we er klaar voor zijn en we alles op de rit hebben. En ook wij zijn best een beetje burgerlijk haha. 
Gelukkig heb je straks een maand of 8 om je rustig voor te bereiden en te wennen aan het idee dat er echt een kindje komt. 
 
 
Ik heb dat ook hoor meiden! Vooral: hoe doen we dat met werken? En werk ik dan niet te veel? En hoe en wat? Soms ook twijfel.
Maar moet zeggen dat ik dat ook had toen we net onze hond/puppy hadden! Ik wilde dat zooooooo graag! En toen was ze er en had ik allerlei twijfel of ik haar wel alles kon bieden wat ze nodig had enzo?
Alles goed gekomen, super leuke gelukkige hond! Dus dat moet met een babytje ook goed komen ?
 
Hallo! 
Ik sluit me ook weer aan bij deze topic! Vorige maand gewoon netjes op tijd ongesteld geworden ?. Eerste poging was raak maar helaas geeindigd in een mk 6 wkn.  Nu 2e ronde. 
Dit x zonder test gedaan omdat ik het niet mee wilde nemen op vakantie dus hebben we het dit x gegokt. Ik heb elke maand een stabiele cyclus van 28 dagen en op de dagen dat ik dacht daar istie had ik ook last van slijm (afscheiding). We zullen het zien, ik merk wel dat ik er nu wat nuchter onder ben dan de eerste poging.  Heb wel te maken met enorm veel confrontatie wat het soms nog een beetje lastig maakt.  Maar goed, we gaan ervoor ?. 
 
Welkom smpje! Wat naar van die miskraam. Hoop dat je toch een leuke vakantie hebt gehad. Wanneer is je NOD?Ik heb vaak steekjes in m'n baarmoeder, ben super emotioneel en van de week had ik grote en gevoelige borsten. Aarrrgghh dat zet je zo aan het denken!Dat sommige van jullie die gedachten ook hebben stelt me gerust, het zal er wel bij horen.
 
Ha meiden! Ik ben even een paar dagen afwezig geweest hier.. Kon het even loslaten. 
Die twijfels heb ik ook Basilicum! Soms ben ik alleen bezig met het proces waar we nu sinds kort in zitten, ontpillen, evt zwanger worden (op korte of lange termijn..) en soms denk ik ineens aan alle lange termijn gevolgen.. Dat we voor altijd voor een kindje moeten kunnen zorgen, financieel moeten kunnen dragen etc.. En dan krijg ik het benauwd! Dus ik probeer het nu stap voor stap te bekijken.. Dat geeft mij een beetje meer ademruimte ;-). 
Hebben jullie ervaring met early predictor testen? Ik moet volgende week donderdag ongesteld worden (of niet..), maar ik ga dit weekend naar een festival. Dus ga morgenochtend zo'n test doen. Ivm alcohol etc wil ik graag wat meer zekerheid. Al is het met zo'n test nog steeds niet zeker.. Maar toch..
Ervaringen? :) 
 
@smpje, wat naar, een miskraam na 6 wkn.. :( Dat zet je wel even hard met beide voeten op de grond.. 
Knap dat je er nu nuchterder in kan staan. Hopelijk snel weer zwanger met een voorspoedig verloop! 
 
Dag dames,
Ook ik wil me aansluiten bij deze topic. Wij gaan sinds maart voor een tweede kindje. Het was metteen raak, maar spijtig genoeg na 9 weken uitgedraaid in een MK.
Nu ga ik weer vol goede moed van start. Ik wacht nog op mijn NOD na curettage dus ik zal zeker niet zwanger zijn, maar ik vind het toch fijn om jullie berichtjes te lezen en te volgen dan is het wachten todat we zelf opnieuw kunnen beginnen wat minder zwaar
 
Welkom Amberle! Wat naar ook, een miskraam :( 
Hoe oud is jullie eerste kindje? En een jongetje of een meisje? Spannend, een tweede! 
 
Terug
Bovenaan