NOD Juli 2018

voorlopig nog geen MS, dus ik ga morgenochtend opnieuw testen met ochtendurine, indien ze nog niet zijn doorgebroken.
Ik had vanochtend het gevoel dat ze gingen komen, maar nu heb ik geen PMS-symptomen meer. Gek!
Lammetjes: goed praten, niet echt neen. Mijn man probeert me te steunen, maar als man weet je toch niet echt wat je vrouw doormaakt.
 
veel succes iedereen :) 
 
Ladyance, dat is lastig he. Hij voelt niet in z'n lichaam wat jij wel voelt. Ik heb toch maar besloten een vriendin in vertrouwen te nemen. Gewoon even van me af praten bij iemand waarvan ik zeker weet dat ze het voor zich houdt  
 
@ladydance, jeetje wat zijn jullie al lang bezig.. Ik hoop dat het snel lukt. Ik praat er ook met een vriendin over, al is het vooral over wat het ontpillen met mijn lijf doet. Niet zo boeiend, maar ook dat voelen mannen niet. Hoe betrokken je wederhelft ook is, jij voelt het in jouw lijf..
En @kuifje, wat naar een miskraam! Hopelijk snel weer terug naar je normale cyclus .. 
 
@basilicum, ben benieuwd wat de symptomen bij jou betekenen. Ben je er veel mee bezig? 
 
ik heb wel wat mensen die het weten. dus ik kan wel babbelen, maar nu ook niet uitgebreid. Ik probeer mijn frustraties en emoties te uiten in mijn app :D maar die biedt ook niet zoveel weerwoord ;) maar na een tijdje word je inderdaad wel moedeloos. 
 
Ik heb een vriendin die op dit moment 28 weken zwanger is dus met haar kan ik er wel over praten. Verder praat ik er het liefst met mijn man over, ondanks dat hij niet voelt wat ik voel natuurlijk. Hij is deze week (de week voor mijn NOD) op zakenreis dus ik hoop maar dat ik mezelf niet gek ga maken.Ik probeer het vrij nuchter te bekijken. Over 1,5 week weet ik waar ik aan toe ben, voor die tijd speculeren heeft niet zoveel zin. Manlief is er van overtuigd dat de eerste keer meteen raak is. Ik ben wat voorzichtiger (om teleurstelling te voorkomen).
 
Hallo dames,
Ik meld me weer. Helaas deze maand menstruatie gehad en over paar dagen ovulatie. Op naar de volgende ronde maar weer. Soms zakt de moed me in de schoenen....overal om me heen hoor is dat het binnen 2 maanden of soms gelijk al het gelukt is... En dan zelf nu naar de 5e ronde en dan ben je bang of er wat mis is met jezelf... terwijl 70% binnen 6 maanden zwanger raakt..hopelijk kan ik me daar deze maand bij aansluiten. Het maakt je soms zo onzeker.. blegh... En dan probeer ik maar te denken dat het nog relatief kort is en ik me geen zorgen moet maken.
Succes allemaal! Hopelijk voor ons raak komende ronde
 
Hallo dames,
Ik meld me weer. Helaas deze maand menstruatie gehad en over paar dagen ovulatie. Op naar de volgende ronde maar weer. Soms zakt de moed me in de schoenen....overal om me heen hoor is dat het binnen 2 maanden of soms gelijk al het gelukt is... En dan zelf nu naar de 5e ronde en dan ben je bang of er wat mis is met jezelf... terwijl 70% binnen 6 maanden zwanger raakt..hopelijk kan ik me daar deze maand bij aansluiten. Het maakt je soms zo onzeker.. blegh... En dan probeer ik maar te denken dat het nog relatief kort is en ik me geen zorgen moet maken.
Succes allemaal! Hopelijk voor ons raak komende ronde
 
Terug
Bovenaan