NOD Juli 2018

Hmm...hebben jullie dit ook wel eens gehad? 
Ik heb volgende week m'n eisprong. En zorg en nu voor dat deze week goed benut wordt. Gister geknuffeld en zojuist na t plassen met afvegen licht roze bloedverlies. Ben wel vorige week 4 dagen ongesteld geweest.... Heb dit ander nooit. Zou dit komen doordat  vrijen van gister? Ik heb dit nog nooit gehad na t vrijen ofzo.....
 
Ik heb vandaag weer getest en blijft negatief. Ik wil nu niet meer testen tot ik ongesteld word.
Vraag me nu alleen af, wanneer gaat dit komen? En wanneer kan ik dan weer een eisprong verwachten want weet nu totaal niet wanneer dit allemaal is. Ben nu 3 dagen over tijd (als ik na stoppen van de pil uit ga van 28 dagen) 
 
Jee wat een boel nieuwe, leuk!
Hier nog steeds op het wachtbankje. Maandag is m'n nod.
@sjamee, inderdaad gewoon afwachten. Heel frustrerend I know. Je moet in elk geval eerst ongesteld worden en dan pas komt er een nieuwe eisprong, tenzij hij nog niet is geweest. Mijn eerste cyclus na stoppen met anticonceptie was 34 dagen, daarna 28. Gebruik je al een app om het bij te houden? Dan zie je straks wel wat overeenkomsten. 
 
Ik ben net ongesteld geworden denk ik ? Ik kan wel huilen.. had altijd het gevoel dat ik bij de "eerste ronde raak groep" zou horen.
Manlief is nog in het buitenland dus voel me echt heel klote. Ik zou me moeten schamen omdat sommige van jullie al veel langer bezig zijn, maar toch.. 
 
Hoi allemaal! 
Basilicum, heel kut is het!! Ik baalde ook en was ook eerste ronde. Al helemaal omdat mijn 2 andere kinderen ook meteen in de eerste (respectievelijk) 1 en 2 maanden goed zwommen. Jammer dat je man nu geen arm om je heen kan doen :(  hoe moed! 
Je vroeg over mijn dagen voor nod. Die gingen prima want gelukkig zaten die toevallig vol gepland, anders kon je mij oprapen..echt pfff
Gebruiker: je kan je naam bij je profielgegevens aanpassen. En ik zit ook op 24 juli!! Leuk!! 2de poging en 3de kindje :)
Menstruatie bijna voorbij, meestal een volle week en dan weer zachtjes aan gaan hopen :)
 
 
Terug
Bovenaan