NOD Juli 2018

Hallo,
Ik sluit me graag aan. Helaas nu menstruatie en dus op naar de 2e ronde. NOD als het goed is 28 juli. Had nu een cyclus van 34 dgn echter afgelopen jaar 28-30. Miss stress of toch afgestoten gezien ik echt wel zwangerschapssymptomen had. Miss helpt de vakantie volgende week wel!
 
 
Mijn NOD is geloof rond 11 juli, maar hou me er eig niet mee bezig. Want bij de vorige ronde dacht ik ook weer alle klachten te hebben gehad... en toen was er niets. Dat vond ik eigenlijk rotter, ook omdat ik wel heb gevoeld hoe het kan voelen.  Nu denk ik alleen maar (probeer het) we zullen het zien!
 
ik ga allemaal duimen voor jullie!! 
 
Hallo allemaal 
 
Nou ik kom uit de NOD Juni gerold dus sluit me graag hier aan.
Mijn NOD 20 Juli. Onze 4e ronde. Wat gerommeld met ovulatie testen en temperaturen. Moet zeggen dat eerste werd ik nogal sip van. Wel een streepje geen streepje. Bla bla bla......
Ons voorgenomen om het nu om de 2/3 dagen te doen en dit alleen mbv temperaturen....
 
We gaan het zien. Kan het iets meer loslaten dan voorgaande maanden.
Overigens een kindje van 16 maanden.
 
Gr Leah
 
Hallo allemaal 
Ook uit de NOD juni gerold en hier naartoe. Ik was 28 mei voor het laatst ongesteld. Dat was de laatste keer na het stoppen van de pil. Dus heb nog geen menstruatie gehad nadat ik gestopt ben met de pil.
Het is nu 2 dagen na NOD en vanmorgen negatief getest. Voel voor de rest geen menstruatie klachten ofzo. Heb gevoelige borsten (volgens mn vriend zijn ze gegroeid) drukkend gevoel in mn buik. 
Zal ik nog positief kunnen testen? Weet niet meer hoe ik dat bij mijn vorige zwangerschap had. (Heb een dochter van 2 jaar)
 
Welkom alle nieuwe dames!
 
@SjaMee lastig! Als je net gestopt bent met de pil kan het nog lang duren voordat er enige regelmaat in je cyclus zit.. 
 
@Sabanox heb geen ervaring met vroege testen maar lees op internet wel veel negatieve ervaringen.. ik heb me iig voorgenomen niet te vroeg te testen.
arrrghh wie heeft bedacht dat zeangerschapssymptomen en menstrualieklachten zoveel op elkaar lijken ??‍♀️
 
Hi,
Triest om te lezen dat er toch best veel een MK hebben gehad. Je verheugd je er zo erg op, dan de bevestiging met een positieve test, weer blijdschap en verheuging en dan verlies je het. Wel fijn dat je herkenning bij elkaar kunt vinden. 
Gisteren had ik een positieve ovulatietest. Hier ben ik heel blij mee, ik ging na de mk van het ergste uit. Maar het was netjes op dag 12. 
Testen met een vroege test raad ik persoonlijk af. (Na mijn eigen ervaring) Kleine kans dat je die vertrouwt. Is die negatief dan denk je" ja, het is ook te vroeg" test je positief dan denk je "maar er kan nog van alles mis gaan" aan beiden heb je niets en zal je onzeker maken. Doe waar jij jezelf goed bij voelt. Als jij lekker los wil gaan op een festival (ontspanning en even je gedachten verzetten van dit ook )zal dat echt geen kwaad doen aan een eventuele zwangerschap. De teleurstelling is alleen maar groter wanneer je straks alsnog in ongesteld wordt. Dan heb je van alles aan je voorbij laten gaan en alsnog zitten "piekeren".  
 
 
Hoi allemaal,
Ik lees en schrijf ook graag mee. Ronde 2 voor kindje 2. NOD op 24 juli, dus duurt nog even!
@Sjamee wat een spannende periode! Ik hoop dat je alsnog een positieve test in handen krijgt!
 
Terug
Bovenaan